• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 nov 2017 - 14:17 ]


    Caution first, always.

    Statesman schreef:
    Wekker zou om 6:00 gaan. Vriendlief wordt blijkbaar om 5:00 wakker en maakt mij super lief om 5:30 wakker met de mededeling dat we ook konden sporten voor dat hij zijn afspraak had. Zo gezegd zo gedaan. Om 6:30 stonden we in de sportschool :’)


    Misschien volgende keer voorstellen om in bed te sporten? ^^


    Physics is awesome

    Nog ongeveer een maand en dan is mijn Golden Membership ook weer afgelopen. ;<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy shit, ik lijk echt dronken en dat terwijl ik echt geen druppel op had. Slaapdronken, misschien. Must be it, 'cause........ :')


    She's imperfect but she tries

    Ik vind "edible cookie dough" altijd een grappige woordkeuze want in mijn wereld is alle koekjesdeeg eetbaar


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh. Ook alweer een uur van m'n leven verspild, en dat cadeautje krijg ik dus never nooit niet klaar.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 17:24 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Square schreef:
    Ik vind "edible cookie dough" altijd een grappige woordkeuze want in mijn wereld is alle koekjesdeeg eetbaar


    Pleonasme? 😎


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Square schreef:
    Ik vind "edible cookie dough" altijd een grappige woordkeuze want in mijn wereld is alle koekjesdeeg eetbaar


    Het is niet aangeraden om koekjesdeeg met rauw ei te eten, maar wie houd je tegen?


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    Het is niet aangeraden om koekjesdeeg met rauw ei te eten, maar wie houd je tegen?


    Yup. Het is lekker, maar je kan er zo'n buikpijn van krijgen :c

    // Ik kan er maar niet aan wennen of me er op voorbereiden. Kan ik niet gewoon 21 blijven? :/


    26 - 02 - '16

    Oke die zag ik niet aan komen...
    Al verbaast het me ook niet echt.
    Maar waarom ben ik dan toch best wel gekwetst?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Alsjeblieft, stop met vragen wat ik voor mijn verjaardag wil want ik weet het ook niet aahh

    Misschien een extra dag weekend?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    Het is niet aangeraden om koekjesdeeg met rauw ei te eten, maar wie houd je tegen?


    Ja, ik snap wel dat ze eiloos deeg ermee bedoelen en op zich is dat een zinvol onderscheid om te maken, maar ik zou niet eens een gooi durven te doen naar hoeveel deeg mét ei ik in mijn leven in totaal al heb gegeten, want niemand stopt je inderdaad, haha. (nerd)

    Ik denk dat ik het vooral ook vreemd vind klinken omdat "eetbare koekjesdeeg" zou betekenen dat er ook "oneetbare koekjesdeeg" bestaat. Dat is een wat harde stempel voor normale deeg, want er bestaan recepten waar rauw ei gewoon een deel van het eindproduct is - niet per se aan te raden in grote hoeveelheden, maar goed, dat geldt voor praktisch alles. Bovendien klinkt oneetbare deeg alsof je van plan bent oneetbare koekjes te bakken (Play Dough koekjes, of zo, maar dan echt in de oven), wat me een van de meest teleurstellende bezigheden lijkt waar je je tijd aan zou kunnen besteden, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Op me monnie" zit al een week in mijn hoofd. Please, make this stop.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Square schreef:
    (...)

    Ja, ik snap wel dat ze eiloos deeg ermee bedoelen en op zich is dat een zinvol onderscheid om te maken, maar ik zou niet eens een gooi durven te doen naar hoeveel deeg mét ei ik in mijn leven in totaal al heb gegeten, want niemand stopt je inderdaad, haha. (nerd)

    Ik denk dat ik het vooral ook vreemd vind klinken omdat "eetbare koekjesdeeg" zou betekenen dat er ook "oneetbare koekjesdeeg" bestaat. Dat is een wat harde stempel voor normale deeg, want er bestaan recepten waar rauw ei gewoon een deel van het eindproduct is - niet per se aan te raden in grote hoeveelheden, maar goed, dat geldt voor praktisch alles. Bovendien klinkt oneetbare deeg alsof je van plan bent oneetbare koekjes te bakken (Play Dough koekjes, of zo, maar dan echt in de oven), wat me een van de meest teleurstellende bezigheden lijkt waar je je tijd aan zou kunnen besteden, gosh.


    Agreed. Deeg moet eetbaar zijn, anders begin ik niet eens aan het bakken zelf. Koekjes bakken is niet compleet zonder een berg deeg naar binnen werken :')


    26 - 02 - '16

    I'm really kind of annoyed that you can only react to me when others aren't available. You can go fuck off.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer je een deel van de lyrics verkeerd hoort en dan ineens er achter komt wat ze dus wel zingt.


    Physics is awesome