• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik word hier zo chagrijnig van. Dit zijn verdomme geen onderwerpen om grappen over te maken. Grijp eens in of zo.


    26 - 02 - '16

    Ik had al niet zoveel focus voor m'n hoorcollege, maar toen ik ontdekte dat er drama op Q is, was m'n focus helemaal weg :/


    Stenenlikker

    Stop, hou op, ik wil het niet.
    *stampt op de grond en kijkt boos*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zoveel gemeenheid in de wereld. :(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay gvd DIT IS ACTUALLY HEEL MOEILIJK WTFFFFFF GVD


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik bekijk al mijn testen terug en ik ben like ‘wtf hoe kwam ik daarop huh iK SNAP HET NIET’


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Van die mensen die op elk klein ding kritiek hebben in creaties en watdanook, like, is het nou echt eerlijk kritiek als je een kleur aanwijst die je niet mooi vindt? Oh en vervolgens boos worden als de maker zegt dat ze het niet gaan aanpassen omdat het bij het ding hoorde, want ja, die maker kan meteen "niet tegen kritiek".

    Waarom kijk ik al deze YouTube rants erover lol


    obsessive rage

    Ik heb het zo verschrikkelijk koud.... kutweer en rotov...


    Stenenlikker

    Soms heb ik echt het idee dat er mensen in dit huis wonen die ik nog nooit ontmoet heb; zoveel wasgoed D:


    26 - 02 - '16

    1 hour later, still desperate


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kan het je niets schelen of doe je maar alsof?
    7/12/17. Mooie datum.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Inktzwart schreef:
    Van die mensen die op elk klein ding kritiek hebben in creaties en watdanook, like, is het nou echt eerlijk kritiek als je een kleur aanwijst die je niet mooi vindt? Oh en vervolgens boos worden als de maker zegt dat ze het niet gaan aanpassen omdat het bij het ding hoorde, want ja, die maker kan meteen "niet tegen kritiek".

    Waarom kijk ik al deze YouTube rants erover lol

    Dat vraag ik mijzelf ook soms af met de dingen die ik kijk. Ik zou eigenlijk moeten koken nu :/ Waarom doe ik dat zo weinig de laatste tijd? Koken maakt mij blij.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik kan er gewoon niet aan wennen dat op iedere plek waar mijn leeftijd staat, de 21 in een 22 is veranderd. It's been a week, get over yourself damnit :c


    26 - 02 - '16

    En toen ik het zo probeerde neer te typen, in geen fanfictie vorm, leek het wel extreem veel op de inspiratiebron. Gaat goed dit.


    obsessive rage

    Hahahahaha ik heb zoveel stres over school dat ik doodkalm mijn tijd aan het verspillen ben :')
    wtf Froukje, get your shit together


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.