• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I don’t even know why I even bother or care anymore.


    •

    Wat ik wil ik vandaag maken; pasta met kip.
    Wat is het enige wat ik vandaag in de supermarkt vergeet te halen voor het gerecht wat ik wil maken? Juist ja. De kip. Ik takel nu al af hahahaha x)


    26 - 02 - '16

    ik ben weer teveel alcohol aan het consumeren ladiedadieda
    och deze ik-ben-depressief-dus-ik-drink-maar-momentjes, echt fantastisch. het beste is nog dat ik weet dat ik het niet zou mogen doen, terwijl ik het doe, en dat dat voor geen enkel struikelblok zorgt om het toch te doen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zal wel weer lachen en doen alsof.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben zo zo bang.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zelfde liedje iedere keer weer en iedere keer na de eerste keer heb ik mezelf beloofd om mij er niet druk om te maken. Dus dit keer zie ik het wel, want de eerste keer heb ik me druk genoeg gemaakt voor helemaal niks. Dus ik ben er ook verdorie klaar mee. Want de eerste keer was er zoveel gezeik en gedoe, daar zit ik niet op te wachten en eerlijk gezegd op de rest ook niet.

    Dus wellicht kan je me binnenkort egoïstisch vinden, maar dat is andersom net zo dus de mazzel. Ik ga iets vaker voor mezelf kiezen, hoe boos of geïrriteerd je ook wordt. Voelde vorig jaar verdomd goed toen ik voor mezelf koos en dus dat moet ik wellicht iets vaker gaan doen in de toekomst.



    Physics is awesome

    Dit is echt prachtig


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Damn, helemaal vergeten vandaag de kerstboom te zetten. (no_chears)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zo, als je even voor de lol kijkt in het banmeldtopic; zijn er verdomde veel trolls de laatste paar dagen. Holy smoking shit. Vervelen ze zich met hun leven fzo? 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heeft dat kind echt niets beters te doen dan janken tot hij aandacht krijgt? Ga bijvoorbeeld slapen, zoals een normaal mens. Ik wil uitslapen op mijn vrije dag. En dat ik mee opsta met mijn vriend om hem gedag te zeggen, betekend niet dat ik niet verder wil slapen. Dus Liam, stil. Please. Nu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe komt dit toch steeds?! Hoe kan het toch dat ik mij de laatste tijd steeds vaker een uur verslaap?


    Credendo Vides

    Ja maar jongens ik moet nog naar buiten vandaag waarom gaat het nu sneeuwen en zo damn it


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze sneeuw maakt me echt heel blij. Damn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SNEEUWWW


    And then we'll see it.

    FAAAAAAK
    dit is echt klote
    ik had test arabisch vandaag
    maar mijn fietsband staat platter dan plat
    EN ZO GERAAK IK ER NIET DIT IS KUUUUUUUUUTTTTT
    FAAAAAAK


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried