• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    feed me.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Wat heb ik toch een hekel aan dat geknal... my ears can't handle it. Ben benieuwd hoe het straks op de fiets en vooral vannacht gaat.


    There is nothing more badass than being yourself

    Geweldig. Ik spendeer een van mijn laatste dagen in Nederland ziek op de bank.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Over de muur ❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Over de muur ❤

    overrr het ijzeren gordijn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    (...)
    overrr het ijzeren gordijn


    Omdat ze soms in het westen soms ook in het oosten willen ziiijnnnn


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pfff nog even doorbijten over minder dan een week zit ik in Bali.


    The truth is out there.

    Oei. Nu heb ik mijn avondeten iets te pittig gemaakt. Gelukkig dat ik yoghurt als toetje heb 😁


    Deep inside, I've never felt alive

    Eigenlijk wil ik gewoon naar bed gaan. Geen oudnieuw vieren. Voel me toch kut so whatever. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Bijna Viva La Vida yaaaaaas


    Caution first, always.

    Schoon bed en schoon lichaam, hopelijk betekent dat ik goed kan slapen vannacht ondanks al het vuurwerk dat hier wordt afgestoken.


    Physics is awesome

    ...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IK HOU VAN MEZELF WOEH


    Heaven is a place that we all have

    Waarom kan er gewoon niet iets worden georganiseerd zonder gezeik en gedoe? Ik word hier zo moe van. En op de dag zelf of erna komt nog meer gezeik. Waarom doen we nog dingen met elkaar? Dat gezellig samen zijn, snap ik. Maar dat gezeik kan me gestolen worden. Alsof het met Kerst zo gezellig was. Het wordt niet meer zo als vroeger en ik krijg zo ongelofelijk het gevoel dat ze proberen om het weer zoals vroeger te krijgen. En eerlijk gezegd irriteert me dat mateloos. Ja, het is familie, maar zo voelt het al een hele tijd niet meer en ja, dat vind ik kut. Maar kunnen we dat niet gewoon met z'n allen toegeven en net zoals het rest van het jaar gewoon elkaar met rust laten en net doen alsof iedereen bestaat? O, wacht dat doen sommige alleen bij ons om de een of andere reden.

    Het kan me echt verdrietig maken en dat wil ik niet. Ik weet hoe ze zijn of ik denk het in ieder geval te weten. Ja, het liefst wil ik ook dat we zo een familie zijn die je in films ziet of de familie op die oude videoband die we hebben van heel wat jaar terug. Maar zo zijn we niet en ik denk ook niet dat we zo gaan worden.

    Want spontaan bij elkaar langs gaan, hebben we al in jaren niet gedaan en laten we niet beginnen over verjaardagen.

    Moest er even uit.


    Physics is awesome

    Youp is zo grappig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.