• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Oké damn, ik moet mijn pf echt aanpassen (‘: snel even doen


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    WIDM doe eens lief en laad je fucking aflevering in plaats van de promo. IK WIL NAMELIJK ZOWAAR ONGESPOILD NAAR WIDM KIJKEN DAMNIT


    Deep inside, I've never felt alive

    This feels much better.


    This ain't no place for no better man.

    Jij bent Brits en krijgt het telkens voor elkaar om "through" te schrijven in plaats van "though". Er is toch wel iets mis dan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nononono please not right now. Why even right now? Ugh.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    That work out immediately made me feel a lot better, yay.


    kindness is never a burden.

    I'm not even caring and I couldn't be more proud of myself. :Y)


    Ik ben nu oprecht bijna de uren aan het aftellen en om eerlijk te zijn denk ik negen van de tien keer "waar de fuck ben ik aan begonnen" maar aan de andere kant heb ik er superveel zin in maar ook weer niet en fuck jezus ik heb ook nog drie papers af te maken en ik moet alles inpakken en controleren en eigenlijk weet ik bij god niet hoe het nu met mijn kamergenoot zit want die is schijnbaar veranderd maar dat wil niet want Cat leek me oprecht een leuk persoon en ze was een beetje mijn cheerleader en godverdomme waarom doe ik mezelf dit aan


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ik ben nu oprecht bijna de uren aan het aftellen en om eerlijk te zijn denk ik negen van de tien keer "waar de fuck ben ik aan begonnen" maar aan de andere kant heb ik er superveel zin in maar ook weer niet en fuck jezus ik heb ook nog drie papers af te maken en ik moet alles inpakken en controleren en eigenlijk weet ik bij god niet hoe het nu met mijn kamergenoot zit want die is schijnbaar veranderd maar dat wil niet want Cat leek me oprecht een leuk persoon en ze was een beetje mijn cheerleader en godverdomme waarom doe ik mezelf dit aan


    Awh Matty, 't komt wel goed. Het is normaal dat 't een stresserend is als je vertrekt naar een plek waar je nog nooit geweest bent en dat voor maanden, maar ik ben er zeker van dat 't top wordt voor je! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er zitten mensen boven in de keuken en dit vind ik niet leuk, want nu kan ik niet normaal in mijn pyjama naar het toilet/douche. Ik hoop dat ze morgen snel weg zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh... Ik ship ze nu nog meer na het horen van die achter de schermen verhalen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zie je ineens Sebastian Morgenstern in Game Of Thrones op televisie like lol I forgot about that.


    ik wil echt naar schotland oml


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hmph, misschien moet ik mijn profielpage maar eens een make-over geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik nu al wakker kut


    obsessive rage