• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Ik moet alles verpesten...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké jammer dat de eerste week niet helemáál goed gaat en ik de laatste vijf treden van de trap naar beneden donder. (‘:


    •

    Ik moet 7 pagina’s aan gb’s verwijderen


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Done :Y)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oké, dank je plotgenerator. Dat was de vreemdste plot ooit, maar het heeft me wel een idee gegeven.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    Oké, dank je plotgenerator. Dat was de vreemdste plot ooit, maar het heeft me wel een idee gegeven.

    Heb dat net uitgeprobeerd. Raarste verhaal ooit O.o


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    (yeah) Kan eindelijk weer een aflevering van MacGyver kijken (yeah)


    Physics is awesome

    Moet het wel even duidelijk maken want ugh

    Waarom moet ik zo insecure over alles zijn? Oké, mijn basisidee is hetzelfde, maar ik zit alles terug helemaal aan te passen en veranderen en ugh ik haat het. Als je jezelf ervan overtuigt dat je verhaal sowieso vreselijk gaat zijn en niemand het gaat lezen, dan gaat het inderdaad niet goed zijn. Niet zo onzeker zijn.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik haat iedereen in dit stomme fandom. Misschien moet ik weer eens op q gaan schrijven, iedereen lijkt ineens zo aardig hier


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb echt kneiter veel zin in een kroket, shit man.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ineens zijn mijn kamer en kamergenoot veranderd???? wil ik dit, nee?????


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik doe zo mijn best dat je me aardig vind en we vrienden kunnen zijn. Maar je wijst me altijd keihard af


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    schaatsen is echt kt en t doet pijn


    all because i liked a girl