• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    Barnum schreef:
    (...)
    Ah, okkis. Hoever moet je dan reizen als ik vragen mag?


    Voor mij is het niet ver, maar mijn eerste trein gaat pas een paar minuten voor zes en ik heb een hekel aan haasten s'morgens. Dus vandaar dat ik redelijk vroeg op sta zodat ik rustig kan ontbijten, me kan wassen & aankleden en daarna mijn lunch kan inpakken voordat ik vertrek.

    Ik ben s'morgens ongeveer een half uur onderweg en s'middags ongeveer drie kwartier.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Voor mij is het niet ver, maar mijn eerste trein gaat pas een paar minuten voor zes en ik heb een hekel aan haasten s'morgens. Dus vandaar dat ik redelijk vroeg op sta zodat ik rustig kan ontbijten, me kan wassen & aankleden en daarna mijn lunch kan inpakken voordat ik vertrek.

    Ik ben s'morgens ongeveer een half uur onderweg en s'middags ongeveer drie kwartier.

    Achso. Ik ben een al haastige spoed zelden goed 's ochtends lol. Behalve als ik om vier uur moet opstaan, dan lig ik de rest van de nacht klaarwakker x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnum schreef:
    (...)
    Achso. Ik ben een al haastige spoed zelden goed 's ochtends lol. Behalve als ik om vier uur moet opstaan, dan lig ik de rest van de nacht klaarwakker x'D


    Dat werkt niet bij mij, raak ik veel te gestresst van. Vind het ook heerlijk dat ik nu als eerste wakker word als ik moet werken en dat alleen de kat me gezelschap houdt. Ik moet altijd even opstarten s'morgens.


    Physics is awesome

    I just want some happy days. Having somebody who puts his arms around me, telling me everything is going to be alright and that I'm worth to stay alive. That I matter. A cup of hot choco and laughter with the people that I love. No worries. No stress. Just some joy and happiness. Feeling loved. Feeling wanted.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Y am I like this


    Mhm?

    Damnit, dit overkomt mij altijd. Wil ik een film kijken, staat hij niet meer op Netflix


    Deep inside, I've never felt alive

    In plaats van verder te broeden op een goed plot voor een van mijn verhaalideeën zodat ik een mentor kan aanvragen, krijg ik ineens een ander verhaalidee omdat ik net een best wel geweldig verhaal heb gelezen. Waarom?


    Physics is awesome

    Well this is anticlimactic


    Mhm?

    Even een heel snel random vraagje: zou iemand kijken als ik vlogs maak speciaal voor quizlet?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Even een heel snel random vraagje: zou iemand kijken als ik vlogs maak speciaal voor quizlet?

    Het klinkt heel tof, maar ik ben niet zo'n vlogkijker, althans totaal niet regelmatig. Ik volg verschillende YT'ers, maar ik kijk altijd pas wanneer ik zin heb/een leuke video zie die me trekt. Dus ik ben waarschijnlijk niet het beste publiek


    /
    Gerard Butler, oh you


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben klaar, maar ik heb echt zo geen zin om terug te gaan. Ik wil naar mn vriend toe. ☹


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnum schreef:
    (...)
    Het klinkt heel tof, maar ik ben niet zo'n vlogkijker, althans totaal niet regelmatig. Ik volg verschillende YT'ers, maar ik kijk altijd pas wanneer ik zin heb/een leuke video zie die me trekt. Dus ik ben waarschijnlijk niet het beste publiek



    ze zouden ongeveer 5-10 minuten zijn en echt alleen over Q zelf gaan, so idunno, ik wil gewoon iets proberen :’)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:35 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)
    ze zouden ongeveer 5-10 minuten zijn en echt alleen over Q zelf gaan, so idunno, ik wil gewoon iets proberen :’)


    Dit idee is echt too cute • ik zou zeker kijken.

    //

    Liefde voor LOTR, maal een miljoen.


    FireKeeper schreef:
    (...)
    ze zouden ongeveer 5-10 minuten zijn en echt alleen over Q zelf gaan, so idunno, ik wil gewoon iets proberen :’)

    Ik zou wel subscriben though, dat wel zeker! Alleen ben niet zo actieve vlogvolger :Y) Ik zou het gewoon proberen! Wie niet waagt, die niet wint!


    /REALLY SOFIE?! SEVDA?
    how do I live?


    Deep inside, I've never felt alive

    Welke ziel het ooit verzonnen heeft om mij een kamer te geven die je enkel dan kunt bereiken wanneer je door een creepy, donkere gang loopt... pls have a bit mercy on my poor soul.


    She's imperfect but she tries