• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2018 - 20:47 ]


    Caution first, always.

    God, this is fucked up.


    kindness is never a burden.

    what have we found?
    the same old fears.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Necessity schreef:
    (...)
    Wat, 4:30 :o hoe houd je dat vol?


    Op een gegeven moment wen je eraan, soms is het nog wel lastig. De eerste week was het zwaarst. Ik heb het nog makkelijk, want sommige mensen werken tot 20:00 of tot 22:30 en staan er de volgende ochtend weer, hoewel dat uitzonderingen zijn, tenminste die van 22:30.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Op een gegeven moment wen je eraan, soms is het nog wel lastig. De eerste week was het zwaarst. Ik heb het nog makkelijk, want sommige mensen werken tot 20:00 of tot 22:30 en staan er de volgende ochtend weer, hoewel dat uitzonderingen zijn, tenminste die van 22:30.

    Lol als je om 22.30 klaar bent met werken en vervolgens zo vroeg moet werken dat je om 4.30 moet opstaan: dat is heel erg verboden. Ik, als volwassene, moet minimaal 11.5 uur tussen m'n shifts hebben. Ik heb alleen geen idee of dat mijn werk is die die regel heeft ingesteld of de overheid.


    Deep inside, I've never felt alive

    Bloody hell, Het is uit de hand gelopen


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Instead of being a whiny bitch and googling 'how to get motivated to study when ...' maybe I should just do the fucking thing already and stop feeling so goddamn sorry for myself.


    kindness is never a burden.

    Barnum schreef:
    (...)
    Lol als je om 22.30 klaar bent met werken en vervolgens zo vroeg moet werken dat je om 4.30 moet opstaan: dat is heel erg verboden. Ik, als volwassene, moet minimaal 11.5 uur tussen m'n shifts hebben. Ik heb alleen geen idee of dat mijn werk is die die regel heeft ingesteld of de overheid.


    Ik dacht dat dat iets wettelijks is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnum schreef:
    (...)
    Lol als je om 22.30 klaar bent met werken en vervolgens zo vroeg moet werken dat je om 4.30 moet opstaan: dat is heel erg verboden. Ik, als volwassene, moet minimaal 11.5 uur tussen m'n shifts hebben. Ik heb alleen geen idee of dat mijn werk is die die regel heeft ingesteld of de overheid.


    Dit is wel verschillend per arbeidsgroep. Bijvoorbeeld in ziekenhuizen hebben verpleegsters ook wel eens een late / vroege dienst na elkaar. En kijk daarnaast naar vrachtwagenchauffeurs. Natuurlijk zit er wel een limiet aan de opstapeling van dit soort shifts en is er een vastgestelde periode die je daarna vrij moet krijgen — maar volgens mij is dat eveneens verschillend per arbeidsgroep. (Pin me er niet op vast tho — I'm not a lawyer.)

    //

    Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken? Hm. What the Hell ik open gewoon een topic.


    Meh ik weet niet of ik het wel wil... op dit moment zie ik er zelfs tegenop dus...

    Schrijven, editen, schrijven, editen.
    Atleast things are getting done.


    Danmarks Dynamite.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, inhouden en in de gaten houden. Als dit zo door blijft gaan, kan je rustig al je argumenten en bewijs verzamelen en er een einde aanmaken. Adem in, adem uit. You are better than this.


    At the end we're all cursed

    Barnum schreef:
    (...)
    Lol als je om 22.30 klaar bent met werken en vervolgens zo vroeg moet werken dat je om 4.30 moet opstaan: dat is heel erg verboden. Ik, als volwassene, moet minimaal 11.5 uur tussen m'n shifts hebben. Ik heb alleen geen idee of dat mijn werk is die die regel heeft ingesteld of de overheid.


    Voor zover ik weet, moet er bij ons minstens 8 uur tussen zitten. Alleen als mensen zich beschikbaar stellen voor de ochtend en middag dan komt dit dus voor, omdat het uitzendbureau ze inplant wanneer het bedrijf mensen nodig heeft. Als de teamcoach het echter weet, dan neemt ze vrijwle altijd contact op met het uitzendbureau.

    We beginnen om 07:00, soms om 08:00 en aangezien niet iedereen in de buurt woont, moeten de meeste wel vroeg op staan.


    Physics is awesome

    Ik heb echt geen honger help. Waarschijnlijk ga ik zo overgeven damnit want dit is echt teveel


    obsessive rage

    MacGyver schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet, moet er bij ons minstens 8 uur tussen zitten. Alleen als mensen zich beschikbaar stellen voor de ochtend en middag dan komt dit dus voor, omdat het uitzendbureau ze inplant wanneer het bedrijf mensen nodig heeft. Als de teamcoach het echter weet, dan neemt ze vrijwle altijd contact op met het uitzendbureau.

    We beginnen om 07:00, soms om 08:00 en aangezien niet iedereen in de buurt woont, moeten de meeste wel vroeg op staan.

    Ah, okkis. Hoever moet je dan reizen als ik vragen mag?


    Deep inside, I've never felt alive