• THE GOLDEN KISSLIST
    CAROLL-WILDER COLLEGE

    ♔❤♕

    ''We are all in the same game; just different levels.
    Dealing with the same hell; just different devils.''



    ''I wanna do bad things, baby.''
    Al jaren lang hangt op het Caroll-Wilder College the Kisslist midden in de aula. Voor vele meiden is het een droom om op deze lijst te komen, een droom die ze dan ook nastreven door seks en plastische chirurgie. Voor slechts 10 meiden is het werkelijkheid, om op de lijst te komen moet je allereerst mooi zijn, alleen de mooie meiden maken kans op een plek op deze lijst. Daarna zal je de droom na moeten streven, een droom die gepaard gaat met een buitengewone hoeveelheid seks. Door deze lijst is de school in twee kanten opgesplitst, een kant die voor de lijst is en een kant die er tegen is. Er ontstaan ruzies en spanningen tussen de twee groepen. De ene wil de lijst vernietigen de andere wil hem niet kwijt. Behalve de oplopende ruzies zijn er ook meer en meer soa's op de school ontstaan. Welke groep zal er winnen? Voor de jongens die voor de lijst zijn is het doel om zoveel mogelijk seks te hebben met de meiden op de lijst. Voor de meiden om zo hoog mogelijk op de lijst te komen. Op iedere dinsdag na school gaan de jongens van de lijst bij elkaar zitten en de lijst bespreken, zij bepalen dan wie er hoger op de lijst moeten, wie erbij moeten komen en wie er afgegooid moeten worden.

    Wij spelen de leerlingen die op het welbekende Caroll-Wilder College zitten. Midden in het Carrol-Wilder hangt een lijst, the Kisslist. Het is lijst waar meiden op kunnen staan, hiervoor moet je allereerst een echte beauty zijn. Vervolgens om hoger op de lijst te komen moet je er daadwerkelijk iets voor gaan geven. Wil je hoger op de lijst zul je seks moeten hebben met jongens, jongens die jou hoger op die lijst kunnen plaatsen. Hoog op de lijst staan gaat dus gepaard met vele vrijpartijen. Hoe hoger je op de lijst komt te staan des te betere reputatie je krijgt op het Caroll-Wilder College. Maar gaat het alleen gepaard met een reputatie of ook met een vlaag arrogantie en egoïsme. Op het Caroll-Wilder College zijn twee partijen, een partij die voor the Kisslist is en eentje die er fel op tegen is. Wij spelen de jongens en meiden die er voor en tegen zijn. Welk drama zou zich vandaag weer afspelen?

    I still repeat the things you said to me in my head.


    R E G E L S
    Iedereen mag topics aanmaken, deel wel het linkje met iedereen.
    Geen minimum aantal woorden, schrijf wel een post waar iedereen iets mee kan!
    Geen perfecte personages, niemand is perfect.
    Maak geen ruzie buiten de RPG, in de RPG is natuurlijk wel toegestaan.
    Als je vragen hebt je kan ze altijd bij Isa of Janette kwijt.
    Enjoy!


    ♔❤♕

    I am always tired, but never of you.

    ♔❤♕

    T O P I C S
    rollentopic
    [url=]speeltopic[/url]
    [url=]praattopic[/url]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 21:31 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    lilangel schreef:
    (...)

    Uhm het spijt me dat mijn rol schijnbaar ineens 'perfect' is.. Dat is ze namelijk niet.. En het is ook absoluut niet zo dat er niks negatiefs over haar te zeggen valt.. Het is maar net hoe je alles opvat denk ik.. En het klopt niet dat ze zelf niks fout doet en zelf geen schuld treft.. Maar zoals ik al zei het is maar net hoe je het opvat en er naar kijkt..

    Maar goed ik heb op dit moment niet bepaald de tijd, energie, inspiratie of zin om haar aan te passen.. Ik heb ook niet eerder van anderen te horen gekregen dat ze niet goed zou zijn.. Maar als je er niet mee kan leven zoals ze is dan schrijf ik me wel uit.. Ik heb namelijk niet veel zin een rpg te starten als er iemand is die mijn rol niet goed vindt..


    Ik zou het echt heel erg jammer vinden als je je uit zou schrijven! Ik persoonlijk vind je personage echt super leuk, vooral ook door de verschillende relaties die ze heeft en het feit dat ze speels maar tegen de lijst is.
    Ik vind haar totaal geen marry sue, ik zou dat eerder van Joy zeggen dan van haar

    lilangel schreef:
    (...)

    Uhm het spijt me dat mijn rol schijnbaar ineens 'perfect' is.. Dat is ze namelijk niet.. En het is ook absoluut niet zo dat er niks negatiefs over haar te zeggen valt.. Het is maar net hoe je alles opvat denk ik.. En het klopt niet dat ze zelf niks fout doet en zelf geen schuld treft.. Maar zoals ik al zei het is maar net hoe je het opvat en er naar kijkt..

    Maar goed ik heb op dit moment niet bepaald de tijd, energie, inspiratie of zin om haar aan te passen.. Ik heb ook niet eerder van anderen te horen gekregen dat ze niet goed zou zijn.. Maar als je er niet mee kan leven zoals ze is dan schrijf ik me wel uit.. Ik heb namelijk niet veel zin een rpg te starten als er iemand is die mijn rol niet goed vindt..


    het is inderdaad hoe ik haar opvat, want dat is gewoon wat er staat, maar alsjeblieft, geef me voorbeelden en prove me wrong. Ik lees ook alleen maar wat jij geschreven hebt en niet wat je onderling hebt besproken met anderen. In haar karaktersheet staan in het overzicht en in de beschrijvingen geen negatieve karaktertrekken, en dat is hoe het is. Het spijt me als je het moeilijk vindt dat ik je daarop kritiek geef. Je kiest zelf of je uit de RPG stapt of niet, aangezien dit ook maar mijn mening is.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    (...)

    het is inderdaad hoe ik haar opvat, want dat is gewoon wat er staat, maar alsjeblieft, geef me voorbeelden en prove me wrong. Ik lees ook alleen maar wat jij geschreven hebt en niet wat je onderling hebt besproken met anderen. In haar karaktersheet staan in het overzicht en in de beschrijvingen geen negatieve karaktertrekken, en dat is hoe het is. Het spijt me als je het moeilijk vindt dat ik je daarop kritiek geef. Je kiest zelf of je uit de RPG stapt of niet, aangezien dit ook maar mijn mening is.


    Sorry dat ik me er mee bemoei hoor.. Maar ik vind dat je best aanvallend overkomt, in eerste instantie tegen BesidesYou en nu ook tegen lilangel.. Correct me if I'm wrong.. Ik ben van mening dat een rpg leuk hoort te zijn en te blijven voor iedereen.. En daarbij denk ik dat het ook niet aan jou is om op deze manier de personage van een ander te bekritiseren, vooral niet aangezien de TS hierover niks heeft gezegd. Natuurlijk mag je wel tips geven om de personage meer tot leven te brengen of meer duidelijkheid te scheppen over het personage, maar ik denk niet dat dit de manier is waarop je dat hoort te doen..


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Sorry dat ik me er mee bemoei hoor.. Maar ik vind dat je best aanvallend overkomt, in eerste instantie tegen BesidesYou en nu ook tegen lilangel.. Correct me if I'm wrong.. Ik ben van mening dat een rpg leuk hoort te zijn en te blijven voor iedereen.. En daarbij denk ik dat het ook niet aan jou is om op deze manier de personage van een ander te bekritiseren, vooral niet aangezien de TS hierover niks heeft gezegd. Natuurlijk mag je wel tips geven om de personage meer tot leven te brengen of meer duidelijkheid te scheppen over het personage, maar ik denk niet dat dit de manier is waarop je dat hoort te doen..


    Thanks! Ik wilde eigenlijk zo goed als een beetje hetzelfde zeggen, maar ik wist even niet hoe ik het goed moest brengen (:

    uhm in mijn opzicht heb ik gewoon gezegd dat ik van mening ben dat ik het personage een mary sue vind en dat heb ik ook onderbouwd met reden waarom ik dat vind. TS of niet, ik mag nog steeds mijn mening geven - en volgens mij heb ik dit ook gewoon oké gedaan want waar zit de aanval tho dat kan ik even goed over jullie zeggen met jullie squad-attack 🙃
    jullie mogen het best voor jullie vriendinnetje opnemen, maar alsjeblieft, geef dan ook redenen waarom jullie een andere mening hebben in plaats van gewoon te zeggen 'nope ik vind van niet', aangezien ik daar niet veel aan heb. Ik ga, zoals ik al zei, uit van wat ik lees en niet van wat jullie onderling met elkaar bespreken, dus ja, gimme some reasons why not mary sue, zodat ja, heus, ik andere inzichten kan krijgen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    uhm in mijn opzicht heb ik gewoon gezegd dat ik van mening ben dat ik het personage een mary sue vind en dat heb ik ook onderbouwd met reden waarom ik dat vind. TS of niet, ik mag nog steeds mijn mening geven - en volgens mij heb ik dit ook gewoon oké gedaan want waar zit de aanval tho dat kan ik even goed over jullie zeggen met jullie squad-attack 🙃
    jullie mogen het best voor jullie vriendinnetje opnemen, maar alsjeblieft, geef dan ook redenen waarom jullie een andere mening hebben in plaats van gewoon te zeggen 'nope ik vind van niet', aangezien ik daar niet veel aan heb. Ik ga, zoals ik al zei, uit van wat ik lees en niet van wat jullie onderling met elkaar bespreken, dus ja, gimme some reasons why not mary sue, zodat ja, heus, ik andere inzichten kan krijgen


    Sorry, maar ik ken lilangel net zo slecht als dat ik undentified ken. Dus van een "vrienden squad" die het samen tegen jou opnemen is hier totaal geen spraken. We delen alleen dezelfde mening, misschien dat dat dan ook wel een klein beetje ligt aan hoe jij je gedraagd ipv alleen aan ons drie? Daarnaast hoeven we je ook helemaal geen uitleg te geven, al had ik dat prima gevonden als je normaal had gevraagd hoe het zat. Wil je mee doen? Gezellig. Vind je dat de personages niet passen bij wat jij leuk vind? Dan doe je niet mee, ook helemaal prima. Daarnaast, als je een paar pagina's terug leest kun je van meerdere personages (ook die van Rozelyn) zien wat voor relaties ze hebben. Dat lijkt me sowieso handiger dan bepalen dat jouw personage goed bevriend is met de populaire meiden zonder dat eerst te overleggen met de mensen die die personages besturen.
    Wil je gewoon alsjeblieft ophouden met je commentaar, want zo ben je het best wel heftig aan het verpesten voor meerdere mensen hier. Het gaat er niet altijd om wat je zegt (als speelt dat ook zeker een rol) maar ook de manier waarop je dat doet. Ik doe geen RPG voor drama en heb daar ook absuluut geen zin in, dus stop alsjeblieft met je aanvallende gedrag en laten we het gezellig houden.

    oh geweldig dat ik ook alweer gecensureerd word 🙃 wat voor zin heeft het dan nog dat ik mijn mening geef als alles toch aanvallend wordt opgevat - oh wacht nee, dat ligt echt wel aan mij aangezien jullie dezelfde mening delen (krul) volgens mij heb ik tot nu toe nog geen relaties afgesproken zonder wederzijdse toestemming mh ik zei dat het more likely was, maar als je jouw - blijkbaar toch net toevallig populaire - personage niet in relatie wil laten gaan met Elise, dan kan me dat echt geen hol schelen because i'm out anyway niet dat je dat heel erg betreurenswaardig zal vinden afgeleid van je toon :') (nerd) have fun en maak het vooral nog gezellig


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ojee nou het spijt me dat ik dit alles teweeg heb gebracht 😅 maar heel erg bedankt BesidesYou en undentified, dat jullie het voor me opnemen terwijl ik niet jullie vriendinnetje ben😅..
    Het was iig niet mijn bedoeling dit te veroorzaken.. Ik wilde gewoon een leuke rpg met iedereen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Oké ik kom nog even heel laat binnenvallen, maar ik vind Rozelyn echt geen MS..
    De relatie die ik voor Ginger met haar heb afgesproken is juist behoorlijk complex haha.


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    Oké ik kom nog even heel laat binnenvallen, maar ik vind Rozelyn echt geen MS..
    De relatie die ik voor Ginger met haar heb afgesproken is juist behoorlijk complex haha.


    Hahah ja ik dacht inderdaad ook dat die best complex was ja


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Hahah ja ik dacht inderdaad ook dat die best complex was ja

    Lol, dat is dan in ieder geval duidelijk.
    Laten we het hier gvd gezellig houden! (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja dat lijkt mij ook een goed idee ^^

    Ik heb geen idee waar Janette is maar anders gooi ik het speeltopic morgen open! Laten we in ieder geval tot die tijd het hier gewoon gezellig houden en iedereen in zijn waarde laten (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Helemaal mee eens, laten we het lekker gezellig houden ☺️ en gezellig samen rpgen!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Amen. (,:


    chaos makes the muse

    wow, ik heb onder steen gelegen volgens mij xD
    Hier is van alles gebeurd!


    Do I look like Mother Teresa?