• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 20:42 ]


    Caution first, always.

    Wasikowska schreef:
    Achttien worden kan me echt niets schelen. Stiekem wil ik gewoon een taart met Benedict Cumberbatch' hoofd op, morgen. Dat is alles.

    Goals

    Wasikowska schreef:
    Achttien worden kan me echt niets schelen. Stiekem wil ik gewoon een taart met Benedict Cumberbatch' hoofd op, morgen. Dat is alles.

    WACHT MAAR
    Ik wordt morgen 22 en ik heb een serieuze identiteitscrisis
    Okay, niet serieus, maar ik ben het er zo gruwelijk niet mee eens dat ik 22 wordt. Mijn hoofd kan het niet aan, ik kan het niet aan. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    MacReady schreef:
    Does anyone really care?


    I do, please know that. c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik las net een willekeurige zin die ik ooit zelf had geschreven met het woord "Captain" erin en in mijn hoofd stonden James T Kirk en Steve Rogers verward naar elkaar te schreeuwen want ik had geen idee meer welke van de twee ik destijds bedoelde


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MacReady schreef:
    Does anyone really care?

    I do care, too.

    //

    I bought a bullet journal and I have NO idea where to start but im hella excited to do this. (yes im late on the bandwagon. sue me.)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb struggles:
    1) ik ben gisteren van een pony gevallen
    2) nu heb ik een gekneusde pols en nog wat open plekken
    3) school begint vandaag
    4) het enige waar ik aan kan denken is huilen
    5) ik kan niet huilen want er komen nooit tranen bij mij
    6) ik haat alles op het moment behalve Q


    all because i liked a girl

    OH MIJN FUCKING GOD, EET ALSJEBLIEFT NORMAAL. ALSJEBLIEFT, HET IS AL ZO FUCKING LASTIG EN JIJ ZIT NAAST MET TE SCHRANSEN EN DAN ZEUREN OVER DAT JE BANG BENT DAT JE AANKOMT. F U C K Y O U, HOUD VOOR DE VERANDERING EENS REKENING MET ANDEREN. JIJ BENT GEWOON ECHT FUCKED UP

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 8:43 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb honger, Damn wat hou ik van dat gevoel


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Oké beetje jammer dat ik na een week lang opletten op wat ik eet en meer bewegen 1,5KG ben aangekomen. :W
    This wasn't the plan, Universe.


    De deadline is verplaatst, jeej (nerd)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn stagebegeleider moet mijn eindbeoordeling invullen en hoewel mijn stage goed loopt enzo ben ik als de dood voor negatieve beoordeling


    --

    Ik wil gewoon weg hier verdomme. Ik heb nu al extreem veel gegeten en het is niet leuk ugh, ik wil het weer weg of zo. Dat wordt geen lunch of zo.


    obsessive rage

    Ik realiseer me nog helemaal niet dat ik in de VS ben lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb het gehad met altijd zo fucking moe te zijn.


    kindness is never a burden.

    Ik pas drie keer in mn broek maar ik mag geen riem yay |:


    i wanna die with you once or twice.