• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cresseida schreef:
    Oké, mijn hoofdstuk is nagekeken, maar ik twijfel of ik het nu al direct online moet gooien. Maar aan de andere kant: wanneer anders?


    Heb je een soort schedule waar je je aan houdt?
    Ik wacht meestal nog even voor het geval dat ik een nieuw idee krijg en dat weer moet verwerken in oudere hoofdstukken, maar als je er vrij zeker van bent dan zou meteen uploaden geen probleem moeten zijn.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Heb je een soort schedule waar je je aan houdt?
    Ik wacht meestal nog even voor het geval dat ik een nieuw idee krijg en dat weer moet verwerken in oudere hoofdstukken, maar als je er vrij zeker van bent dan zou meteen uploaden geen probleem moeten zijn.

    Ik zit ondertussen al in hoofdstuk 5, dus van hoofdstuk 1 ben ik vrij zeker


    There are poems inside of you that paper can't handle

    We zijn nu al een week in maart en ik heb nog niets geschreven :C


    Stenenlikker

    Cresseida schreef:
    (...)
    Ik zit ondertussen al in hoofdstuk 5, dus van hoofdstuk 1 ben ik vrij zeker


    Ik zou zeggen, kijk wat je zelf vindt. Ook of je het druk gaat krijgen of niet. Het fijnste is imo om in ieder geval twee weken vooruit te lopen, dan hoef je niet meteen in de stress te schieten als je een keertje geen tijd meer hebt, maar natuurlijk kun je dat als expert van je eigen tempo zelf beter inschatten :')

    Hephaistion schreef:
    We zijn nu al een week in maart en ik heb nog niets geschreven :C


    Nooo!!! Moet ik je besmetten met mijn woordenvloek?


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Nooo!!! Moet ik je besmetten met mijn woordenvloek?


    Ja graag! Al komt het ook een beetje door tijdgebrek en volle avonden. Ik schrijf vooral s avonds namelijk.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Ja graag! Al komt het ook een beetje door tijdgebrek en volle avonden. Ik schrijf vooral s avonds namelijk.


    RIP, het midden van een semester is nooit leuk :c


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    RIP, het midden van een semester is nooit leuk :c


    Nope, al helemaal niet als je twee tentamens op een dag hebt en en week later een deadline van een groot verslag :C


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Nope, al helemaal niet als je twee tentamens op een dag hebt en en week later een deadline van een groot verslag :C


    D:
    Succes!
    Nu voel ik meteen de drang om morgen hard door te werken aangezien ik ook twee grote deadlines heb volgende week 😱


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik heb echt de nationale sport gevonden voor mijn Elfenland! Vanaag Archery Tag gespeeld :D


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik zoek iets wat kan gebeuren rondom het thema supermarkt. Weet iemand iets?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Ik zoek iets wat kan gebeuren rondom het thema supermarkt. Weet iemand iets?

    Een overval :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    aarsvogel schreef:
    Ik zoek iets wat kan gebeuren rondom het thema supermarkt. Weet iemand iets?

    Een knappe kassamedewerker tegenkomen (A)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Hoofdstuk 1 staat online, hopelijk valt het in de smaak ;3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fennec schreef:
    Ik heb echt de nationale sport gevonden voor mijn Elfenland! Vanaag Archery Tag gespeeld :D


    Hoe werkt dat? Het klinkt een beetje... dodelijk, haha


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hoe werkt dat? Het klinkt een beetje... dodelijk, haha

    Haha, de pijlen zijn gelukkig met een zacht stomp einde xD Als je geraakt bent ben je af, niet dood gelukkig xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder