• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Tbh denk ik dat iedereen dat wel heeft
    Quizlet heeft wel veel gebruikers nog denk ik, maar misschien maar een handjevol die echt actief stories leest lijkt me
    en van dat beperkte aantal zal niet iedereen elk genre graag lezen
    plus lezers die afhaken omdat ze het niet zo leuk vinden, of geen tijd hebben om te lezen maar later misschien wel verder lezen

    Klopt ja. Ik weet van mezelf ook wel dat ik nog wel eens hoofdstukken wil opsparen zodat ik in één zitting meer kan lezen, dus eigenlijk mag ik ook niet "klagen", maar het is altijd zo leuk om meningen van mensen te horen en hoe ze de personages ervaren etc etc D:

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Tbh denk ik dat iedereen dat wel heeft
    Quizlet heeft wel veel gebruikers nog denk ik, maar misschien maar een handjevol die echt actief stories leest lijkt me
    en van dat beperkte aantal zal niet iedereen elk genre graag lezen
    plus lezers die afhaken omdat ze het niet zo leuk vinden, of geen tijd hebben om te lezen maar later misschien wel verder lezen


    Dit is indeerdaad heel herkenbaar, en best vervelend.
    Dingen die in spotlight komen hebben daar minder last van, dus ik vind het wel jammer dat je zonder credits veel minder kan, en minder kans maakt op Q (huil)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2018 - 18:58 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Dit is indeerdaad heel herkenbaar, en best vervelend.
    Dingen die in spotlight komen hebben daar minder last van, dus ik vind het wel jammer dat je zonder credits veel minder kan, en minder kans maakt op Q (huil)


    Ja same, dat vind ik ook
    plus dan staan meestal de spotlight dingen ook in de beste lijsten
    en dat maakt dingen nog vervelender om opgemerkt te worden :'(


    A to the Z

    Psst, doe mee met mijn 9-credits actie, wie weet win je wel een keertje en dan kun je ook eens iets in de spotlight zetten. ^^

    Of kijk heel lief naar mij, ik heb denk ik nog wel wat credits van oude wedstrijden :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    KyloRen schreef:
    Psst, doe mee met mijn 9-credits actie, wie weet win je wel een keertje en dan kun je ook eens iets in de spotlight zetten. ^^


    Doe ik al hoor, maar heb tot nu toe nog niets gewonnen. Ik vind het trouwens echt super lief dat je zoiets doet!
    Ik heb wel wat Credits, omdat ik een klasgenoot naar Q bracht en een keer voor iemands cover maken, maar het is best weinig, en best wel duur. Natuurlijk moet Q blijven bestaan, hebben ze geld nodig, maar het is wel erg jammer ):

    //

    Misschien is dit een spoiler voor mijn toekomstige verhaal, waarschijnlijk niet;
    Zouden jullie een verhaal leuker vinden over 2 personen die de zelfde persoon zijn, en weer 1 moeten worden(klinkt vaag, ik weet het), of over 2 broers die magisch aan elkaar verbonden zijn en zo met elkaar mee kunnen 'voelen'? (Het is eigenlijk allebei vaag als je het zo zegt...)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Zo, ik heb uit heel wat inschrijvingen mijn selectie van keuzevakken gemaakt en het aantal studie-uren per week drastisch verminderd :O. Altijd jammer als de inschrijftijd zo vroeg afgelopen is voor vakken...

    Maar goed! Als ik deze maand dus de basis van mijn scriptie heb staan, ga ik me denk ik eindelijk inschrijven met ruim 2 maanden aan hoofdstukken gereed om mijn drukte op te vangen (Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Doe ik al hoor, maar heb tot nu toe nog niets gewonnen. Ik vind het trouwens echt super lief dat je zoiets doet!
    Ik heb wel wat Credits, omdat ik een klasgenoot naar Q bracht en een keer voor iemands cover maken, maar het is best weinig, en best wel duur. Natuurlijk moet Q blijven bestaan, hebben ze geld nodig, maar het is wel erg jammer ):

    //

    Misschien is dit een spoiler voor mijn toekomstige verhaal, waarschijnlijk niet;
    Zouden jullie een verhaal leuker vinden over 2 personen die de zelfde persoon zijn, en weer 1 moeten worden(klinkt vaag, ik weet het), of over 2 broers die magisch aan elkaar verbonden zijn en zo met elkaar mee kunnen 'voelen'? (Het is eigenlijk allebei vaag als je het zo zegt...)

    Ik zou gaan voor het eerste idee, dat idee spreekt mij wel aan. Dat tweede heb ik vaker gehoord, maar dan over tweelingen.
    En over de credits/spotlight; zorg gewoon dat je de 20.000 woorden haalt, dan kom je er sowieso een keer in :) Plus als je jouw verhaal afkreeg zat er ook nog een beloning aan vast.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Ik zou gaan voor het eerste idee, dat idee spreekt mij wel aan. Dat tweede heb ik vaker gehoord, maar dan over tweelingen.
    En over de credits/spotlight; zorg gewoon dat je de 20.000 woorden haalt, dan kom je er sowieso een keer in :) Plus als je jouw verhaal afkreeg zat er ook nog een beloning aan vast.


    Dat is natuurlijk ook weer waar!
    Bedankt voor je mening, daar ga ikzelf denk ik ook voor.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Met dat meevoelen met elkaar kun je volgens mij ook best veel. Je kan het onderdeel laten zijn van een veel grotere verhaallijn 😱


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Met dat meevoelen met elkaar kun je volgens mij ook best veel. Je kan het onderdeel laten zijn van een veel grotere verhaallijn 😱


    Met dat idee zat ik langer, maar heb ik nog niet echt een plots dus doe ik denk ik het andere verhaal voor soty. Maar ik weet dat je er echt super veel mee kan, dus dat ga ik ook zeker wel gebruiken!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    En nu doe ik officieel mee! Ik heb er zin in!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    En nu doe ik officieel mee! Ik heb er zin in!


    Whooo!


    Stenenlikker

    Aangezien ik nog geen namen heb, schrijf ik nu vanuit NaamX, NaamY, en hun naam gemixt NaamXY😂
    Is alleen niet heel duidelijk, maar het werkt wel.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:
    Aangezien ik nog geen namen heb, schrijf ik nu vanuit NaamX, NaamY, en hun naam gemixt NaamXY😂
    Is alleen niet heel duidelijk, maar het werkt wel.


    Hahaha, handig, meestal kies ik gewoon twee hele doorsnee namen totdat ik een goede vind, maar die placeholders zijn uiteindelijk hetzelfde :p.
    Als je tips nodig hebt voor namen (of anderen, ook al ligt het erg voor de hand): Misschien kun je een namengenerator gebruiken en leuke namen checken op betekenissen. Of anders zoeken op betekenissen, en dan een leuke naam kiezen (doe ik altijd!)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.