• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik moet echt weer eens wat anime gaan kijken :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nope. Not doing this again.


    •

    Oké thanks wanneer je eigen familie niet kan wachten tot je 4 maanden weg bent nee top dag dit


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    De woorden "kvk memes" (in een Nederlandse context) bezorgden me even een schok, want er scheen Kinderen voor Kinderen bedoeld te worden, maar ik was een moment lang overtuigd dat er daadwerkelijk Kamer van Koophandel memes bestonden


    xD


    Physics is awesome

    En bedankt, mam. Ik vind dit echt een naaistreek van je. Ze betekenen veel voor me en dat weet je best, en dan ga je naar ze toe echt diréct nadat ik onder de douche ben gestapt, terwijl je je toch écht wel kunt bedenken dat ik mee had gewild? Zéker in deze situatie! 😡


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Crying over this crap again.. When will it be over?


    Give me a shovel and i'll make her dissapear.. Someone want to drive the get-away-car?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    I need hugs omg D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat je je zo "gentleman" gedraagt. Het is aardig van je, dat wel, maar ik kan nog dingen zelf. :') En dat ik je eigenlijk niet zo leuk vind als jij mij, maakt het nog vervelender om eerlijk te zijn, lol. Ik moet nog steeds over die andere heen geraken, dus laat mij. :') Ik wil als een gelijke behandeld worden, niet anders omdat ik een meisje ben. Ik waardeer het dat je liever de moeite doet om je te verplaatsen om het voor mij gemakkelijker te maken, maar niet de reden erachter. Niet omdat ik een meisje ben.


    Ik wil een tuin vol egels

    I'm bored out of my mind, and usually i start eating when I'm bored cause i'm that messed up but now I can't eat either so I have no fucking clue what to do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sakaar schreef:
    I need hugs omg D:

    Ik snap dus écht niet wat ik verkeerd heb gedaan ehm


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn 6 de weekend hier en ik wil zo graag weg.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tinder openingszinnen zijn extreem hilarisch en ik ben me echt aan het smijten gewoon, jesus fucking christ


    kindness is never a burden.

    Ga ik naar bed of ga ik deze opdracht afmaken, hmmm. Aan de ene kant ben ik toch wel te laat met inleveren, aan de andere kant moet ik het anders morgen nog doen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ”Lach, het is vrijdag.”
    Nou, zogenaamd inspirationeel Facebook plaatje // ik bepaal zelf wel waarom ik lach dank u.

    //

    Vandaag alle Final Destination films gezien mijn leven is zó productief I’m in tears.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2018 - 23:46 ]


    •