• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    *internally screaming* Whhhhhyyyyyyy

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 1:48 ]

    Laatste dag om 4 uur op deze week yay en volgende week iig sws geen vroege dienst ^^
    Om 1 uur kan ik in mijn bed stappen en eindelijk die verkoudheid uitzieken.


    At the end we're all cursed

    Buh, ik kijk niet uit naar vanavond. 😅


    Ik wil een tuin vol egels

    holy fuck deze stad is amazeballs


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay ik heb dus echt geen zin in vanavond maar yay, wel in morgen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wanneer ben ik hier nou over heen. It's been almost four months. JUST STOP IT. Het zit zelfs in mijn nachtmerries en dromen. Hoe kan je zo veel invloed op me hebben als we elkaar al 4 maand niet hebben gezien. Ik word echt gek, ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik vind het absoluut niet leuk. Ik probeer mezelf zo ver te krijgen dat ik niet meer aan je denk maar als het even stil valt, niemand appt of belt of mailt of whatever the fuck iedereen de hele dag doet moet ik direct weer aan je denken. Hoe dan? En beter nog, hoe kom ik er af? Is there a cure at all?


    The truth is out there.

    ik weet niet hoe mensen hun eigen moeder aardig vinden. Ik weet niet waarom anderen altijd die van mij geweldig vinden want dat is ze niet. Niet als ze net non stop de meest verschrikkelijke dingen over me heeft staan schreeuwen (ik overdrijf niet, letterlijk alleen maar schreeuwen). En het ergste is dat er niets van klopt. Elke goedbedoelde actie leggen ze thuis fout uit. Ik heb verdomme deze week de woonkamer, keuken en badkamer gestofzuigd. Ik heb de trappen schoongemaakt en de was gedaan. Hoe kan ze dan zeggen dat ik ‘niks’ heb gedaan en dat ze overal alleen voor staat. En dan bemoeit mn stiefpa zich ermee die nooit thuis is, maar kennelijk wel precies weet hoe alles hier in z’n werk gaat. Waarom is m’n best doen voor ze nooit goed genoeg?
    Oh, de wasmachine gaat nu af. Ze zoekt het maar uit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ugh, waar komt die keelpijn nu opeens vandaan?


    Stenenlikker

    Het is zo chill dat niemand even heeft gezegd van 'yoooo Lotte, ik zou niet naar huis komen, want het is hier een grote bacillenfabriek'. Ik bedoel, stel je voor dat ik niet naar huis was gekomen en niet besmet kon worden geraakt, terwijl mijn tentamens voor de deur staan. Dat zou echt horror van de bovenste plank zijn. Ik mag mezelf echt prijzen met een zo'n meedenkende familie. Top, jongens.


    She's imperfect but she tries

    Ik ben echt zwaar teleurgesteld dat je familie van me bent, maar nog erger vind ik dat het me überhaupt nog iets doet. Shouldn’t be surprised at this point anymore.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omg ik krijg een betaalde cursus! Yay zo leuk ^^ nu hopen dat ik snel thuis ben en dan lekker uitrusten. Ik ben wel echt blij met gezellig werk waar ik gewaardeerd word en gewoon normaal betaald word.


    At the end we're all cursed

    Nog een uur en 20 minuten bullshit kijken voor Engels.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb zo hard mijn best gedaan om je nog te redden, maar blijkbaar was het jouw tijd om te gaan. Ik ga je missen mijn kleine klokkenluider van de notre dame. Ik hoop dat je het mooi hebt in de vogelhemel.


    At the end we're all cursed

    Oja ik heb voor het eerst sinds een eeuw weer eens mascara op en nu betrap ik mezelf er telkens op dat ik uitgebreid in mijn ogen wil wrijven. Dit is niets voor mij :'D

    So much to do, so little concentration.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered