• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Zo erg dat mijn oom ineens zo hard achteruit gaat
    Het blijft ook een klote ziekte en de onzekerheid die we nu hebben is niet te doen...
    Al heb ik er zelf geen goed gevoel bij...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ga ik mezelf pushen, in de hoop dat ik het uit kan stellen tot na mijn tentamens, met het risico dat de tentamens het dieptepunt zijn of ga ik toegeven, in de hoop dat het voor mijn tentamens klaar is, maar met het risico dat ik mezelf niet goed kan voorbereiden?


    She's imperfect but she tries

    Ik heb hier zo’n hekel aan. Nu al zo zenuwachtig voor morgen dat het in mijn hoofd 1 grote crisis is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wanneer je per ongeluk de matrasverwarmer op je bed vergeet uit te zetten en je smiddsdags in bed kruipt en ontdekt dat je hele bed al lekker warm is :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoe heeft mijn gsm al anderhalf uur aan een stuk exact 43% procent.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Next week is gonna be hectic, but fun. *O*

    Wanneer je je geliefde boekenserie (alweer) uit hebt en je echt even denkt: 'Okay, wat nu met mijn leven? Help?'


    i wanna die with you once or twice.

    Laten we dit gitaar leren spelen maar eens een kans geven..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    tbh im tempted to like not wear 2b to comic con cause i feel like certain people would kind of hate me for it but ugh idk man. Mayne I shouldn't even have bought it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben helemaal aan het trillen en moet écht wat eten. Terwijl ik helemaal zo actief niet ben geweest vandaag en ik rond t middaguur heb gegeten. Raar dit. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment waarop je een verhaal keihard aanpast en verbetert, maar je vind enkel de oude versie terug, dus je kan alles opnieuw aanpassen. Yay (cat)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik word echt doodziek van dit spelletje schijn ophouden. Blug. Blij dat ik nu weer even klaar ben met fake gezellig doen en gewoon sad en geïrriteerd en moe en verkouden kan zijn.


    At the end we're all cursed

    Oké soms wil ik echt heel graag een relatie en soms denk bitch no single lady forever I don't need a man zo van make up your mind pls


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waar de fuck moet ik op stemmen man


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben m'n zusje verdomme zo beu. Ik haat weinig mensen, maar zij komt toch dicht in de buurt.