• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    Mensen die net iets te langzaam voor je gaan lopen. Afschieten die handel.


    Toppunt is als het komt doordat ze op hun telefoon bezig zijn.


    Physics is awesome

    Ik heb er zo'n hekel aan als mensen hardop kauwen en het echt klinkt alsof ze grint proberen te vermalen. Yuck.

    Verder vind ik mensen die zomaar op mij afstappen om mij abonnementen aan te smeren of omdat ze mij willen laten bekeren tot een of andere religie.



    Als ik naar de stad ga, probeer ik eerst van een afstand te analyseren of er van die mensjes lopen (dan ga ik gewoon een omweg nemen) en als ze me aanspreken zeg ik gewoon keihard "NEE!" Levert vaak verbaasde blikken op, maar ze laten me in ieder geval met rust. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 19:41 ]


    26 - 02 - '16

    Abatutu schreef:
    Als ik naar de stad ga, probeer ik eerst van een afstand te analyseren of er van die mensjes lopen (dan ga ik gewoon een omweg nemen) en als ze me aanspreken zeg ik gewoon keihard "NEE!" Levert vaak verbaasde blikken op, maar ze laten me in ieder geval met rust. (krul)

    Ik probeer dan zo vaak mogelijk met oortjes in in de stad te lopen, want dat blijkt te helpen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firtherton schreef:
    (...)
    Ik probeer dan zo vaak mogelijk met oortjes in in de stad te lopen, want dat blijkt te helpen.


    Ik loop met een DJ headset en sommigen snappen de hint nog niet. Soms gaan ze ook gewoon voor je lopen en op zo'n manier dat je niet om ze heen kan. Als persoon die haar persoonlijke ruimte erg waardeert vind ik dat echt een ware nachtmerrie.


    26 - 02 - '16

    Ik erger me eraan als het stil is, maar ook op alle andere moment, en ik hoor iemand ademen. Het irritantste vind ik het wanneer iemand z'n neus 'fluit'.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Ik erger me eraan als het stil is, maar ook op alle andere moment, en ik hoor iemand ademen. Het irritantste vind ik het wanneer iemand z'n neus 'fluit'.

    Oh mijn God. Ik kan echt echt echt echt echt NIET tegen mensen die fluiten.
    Het ergste vind ik het als mijn vader fluit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Boy, where do I start?


    ars moriendi

    Mensen die met hun mond open eten.
    Of dingen als chips luidruchtig afbijten voor ze hun mond dicht hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    Boy, where do I start?


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een rare misschien, maar mijn broer kan ik altijd heel goed horen slikken als hij iets drinkt en ook daar irriteer ik me kapot aan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik weet van mezelf dat ik me gaan ergeren als ik naar etende mensen ga luisteren. Want dan ga ik ineens horen hoe hard ze kauwen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Misschien een raar antwoord. Maar ik kan niet tegen dat gedruppel van de kraan.
    En snurken! Ik heb een grote hekel aan snurken! Mijn hemel alsof mijn vader soms een boom door zaagt.
    En mensen die hardop in de bus praten. En van die snotjongens die met hun JBL box over straat lopen met irritante rapmuziek erop; terwijl je lekker relaxt in de tuin zit. Doe een fucking koptelefoon op serieus.
    Oké, er zijn vast nog wel meer dingen waar ik me aan erger, maar kon nu alleen hierop komen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aan studenten die in de spits aan de buitenkant van de stoelen gaan zitten zodat je helemaal moet vragen of ze alsjeblieft op willen schuiven of dat ze zo heel overdreven hun tassen op de stoel naast zich planten en vervolgens stug uit het raam kijken. Of gewoon hun benen op de andere stoel gooien. Of op de stoelen gaan zitten voor mensen die slecht ter been zijn en dan niet opstaan als er iemand binnen komt die die plek kan gebruiken.
    Eigenlijk gewoon het OV in de spits in het algemeen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oké heb je even?
    Nee grapje, ik zal het kort houden.
    Ik irriteer me aan mensen die smakken, die zich patserig voordoen, ik kan niet tegen het geluid van mensen die slikken, ik irriteer me aan een loszittende dekbed(overtrek), ik irriteer me aan mensen die te hard lachen (mijn buren), mensen die niet opschieten, laksigheid, wanneer je in een projectgroep zit en de helft niet meewerkt maar wel hetzelfde cijfer krijgen..

    Dat was nog lang niet alles. Ik ben nooit boos, maar ik irriteer me duidelijk wel snel (':


    We were the forever that didn't last

    Sakaar schreef:
    Aan studenten die in de spits aan de buitenkant van de stoelen gaan zitten zodat je helemaal moet vragen of ze alsjeblieft op willen schuiven of dat ze zo heel overdreven hun tassen op de stoel naast zich planten en vervolgens stug uit het raam kijken. Of gewoon hun benen op de andere stoel gooien. Of op de stoelen gaan zitten voor mensen die slecht ter been zijn en dan niet opstaan als er iemand binnen komt die die plek kan gebruiken.
    Eigenlijk gewoon het OV in de spits in het algemeen.

    Oh maar dat zijn LANG niet alleen studenten, hoor. Vooral juist ook oudere mensen hebben hier een handje van. Maar inderdaad, het hele OV is gewoon kut.

    Vind het zelf ook zo bloedirritant dat mensen tijdens de spits als sardientjes in een pakje in die hal moeten staan (en daar dik voor moeten betalen) terwijl in de eersteklas geen stoel bezet is. Maar owee, als je daar een keertje gaat zitten met het verkeerde abonnement. Belachelijk.


    ars moriendi