• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Alex_D schreef:
    Ik erger me er aan als leraren een hypocriet zijn.

    “Lever je werk op tijd in, anders kijk ik het niet meer na, hoor.”
    *kijkt het pas na een maand na*

    “Wees op tijd in de les of je moet je melden in lokaal 0!” (Lokaal 0 is het soort van straflookal/lokaal waar je je moet melden/lokaal waar je toetsen inhaalt in onze school)
    *is tien minuten te laat in de les*

    “Je mag je boeken niet vergeten!”
    *vergeet spullen* “Kan wel eens gebeuren, ik ben ook maar een mens”

    “Werk netjes!”
    *kijkt dingen zo onduidelijk na dat je niet eens kan zien of het cijfer dat ze boven je toets hebben geschreven een 8,0 of een 3,6 is*

    “Het maakt me niks uit of jullie geen zin hebben, jullie moeten gewoon werken.”
    “Ik heb geen zin om nog veel te doen, jullie mogen je huiswerk maar alvast gaan maken.”

    “Telefoons uit!”
    *telefoon van zichzelf gaat af*

    “Niet eten in de les!”
    *zit vervolgens zelf rijstwafels naar binnen te werken*


    Oh ja verschrikkelijk!

    "Ik zet de cijfers er vanavond op!"
    *een week later nog steeds geen cijfers*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Abatutu schreef:
    (...)

    Die van Second Love als eerst. Wat is die walgelijk zeg.

    // Supermarkt ergernis: Mensen die traag lopen en tegelijkertijd het gangpad blokkeren (ook net het schap waar ik wat van moet hebben vaak) en geërgerd naar je kijken wanneer je vraagt of je erbij mag.


    Omg jaaaaaaa

    Of als de supermarkt geen pompoenbrood meer heeft - het enige bruin brood dat ik lust


    oi, suzy

    Ik had gisteren in de rij van EN tijdens het concert van Editors steeds een middelbare vrouw die me ongegeneerd stond aan te staren, rustig 10 seconden achter elkaar. Dat was zo unsettling en bloedirritant. Snapte de hint ook niet als ik dan begin terug te staren. Op een gegeven moment negeerde ik 't maar en dacht ik gewoon: ja mens, staar maar goed naar hoeveel lol ik heb.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik had gisteren in de rij van EN tijdens het concert van Editors steeds een middelbare vrouw die me ongegeneerd stond aan te staren, rustig 10 seconden achter elkaar. Dat was zo unsettling en bloedirritant. Snapte de hint ook niet als ik dan begin terug te staren. Op een gegeven moment negeerde ik 't maar en dacht ik gewoon: ja mens, staar maar goed naar hoeveel lol ik heb.


    Mijn god dat is zo kut. Misschien was ze gewoon jaloers.


    26 - 02 - '16

    Abatutu schreef:
    (...)

    Mijn god dat is zo kut. Misschien was ze gewoon jaloers.

    Ja, een heel raar mens was het.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ik had gisteren in de rij van EN tijdens het concert van Editors steeds een middelbare vrouw die me ongegeneerd stond aan te staren, rustig 10 seconden achter elkaar. Dat was zo unsettling en bloedirritant. Snapte de hint ook niet als ik dan begin terug te staren. Op een gegeven moment negeerde ik 't maar en dacht ik gewoon: ja mens, staar maar goed naar hoeveel lol ik heb.

    Ik kan überhaupt niet tegen mensen die staren. Voornamelijk als het creepy mensen zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Één woord: groepsprojecten


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mensen die na het maken van een tentamen constant gaan vragen wat je bij welke vraag hebt ingevuld. Like: HOU OP OVER DIE STOMME KL*TE TOETS, HET IS VOORBIJ, IK WIL DIE ELLENDE VERGETEN LAAT ME MET RUST.

    Mensen die je vertellen dat iets wat je gedaan heb niet leuk vonden, maar hier pas maanden later mee komen.
    Dan kan ik toch geen excuses aanbieden of de volgende keer beter doen mensen?! Zeg het gewoon! ik haat het als mensen daarover zwijgen, maar later wel klagen.


    It's never gonna happen, Guys.

    giscorrectie op tentamens :9~

    kill me please


    oi, suzy

    NS.

    Need I say more?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    NS.

    Need I say more?

    nope nope nope


    oi, suzy

    Autocorrectie is doms zóóó vervelend....


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    HaIe schreef:
    NS.

    Need I say more?

    Oh mijn God. Het was een wonder dat ik überhaupt gisterochtend in de intercity naar Den Haag paste. Allemaal door een wisselstoring naar A'dam CS.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2018 - 23:01 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Tijdens mijn regels? Alles


    Mhm?