• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cresseida schreef:
    Één woord: groepsprojecten


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Groepsprojecten indeed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xbox dat mij geen Gold abonnement wil geven (krul) dikke haat momenteel


    oi, suzy

    Wanneer je eigenlijk moet leren/huiswerk moet doen/andere verplichtingen hebt, maar je hebt geen zin en je blijft maar uitstellen en uiteindelijk heb je nog geen reet uitgevoerd en voel je je slecht.

    Chilton schreef:
    Wanneer je eigenlijk moet leren/huiswerk moet doen/andere verplichtingen hebt, maar je hebt geen zin en je blijft maar uitstellen en uiteindelijk heb je nog geen reet uitgevoerd en voel je je slecht.


    Dit ben ik


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chilton schreef:
    Wanneer je eigenlijk moet leren/huiswerk moet doen/andere verplichtingen hebt, maar je hebt geen zin en je blijft maar uitstellen en uiteindelijk heb je nog geen reet uitgevoerd en voel je je slecht.


    current mood


    oi, suzy

    De aangepaste dienstregelingen die het OV hanteert vanwege scholieren die vrij zijn op bepaalde dagen, waarbij geen rekening wordt gehouden met het feit dat niet alleen scholieren gebruik maken van het OV :c


    26 - 02 - '16

    Chilton schreef:
    Wanneer je eigenlijk moet leren/huiswerk moet doen/andere verplichtingen hebt, maar je hebt geen zin en je blijft maar uitstellen en uiteindelijk heb je nog geen reet uitgevoerd en voel je je slecht.



    Ik ook op dit moment (cat)


    It's never gonna happen, Guys.

    Duitse klanten die maar door blijven ratelen in het Duits terwijl je al meerdere keren aangegeven hebt geen Duits te spreken, pls no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    Duitse klanten die maar door blijven ratelen in het Duits terwijl je al meerdere keren aangegeven hebt geen Duits te spreken, pls no.

    Of van die mensen die zo'n dik buitenlands accent hebben dat je niet kunt verstaan welke collega van je ze willen spreken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Firtherton schreef:
    (...)
    Of van die mensen die zo'n dik buitenlands accent hebben dat je niet kunt verstaan welke collega van je ze willen spreken.


    Daar kunnen die mensen niks aan doen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Daar kunnen die mensen niks aan doen.

    Toch erger ik er me aan als die mensen dan onduidelijk articuleren. :')
    Ik wil überhaupt niet de telefoon aannemen op het werk, maar soms moet het.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nog eentje over klanten: wanneer ze op hun gemak nog boodschappen aan het doen zijn terwijl de winkel eigenlijk al een kwartier dicht is. Pls, wij willen ook graag naar huis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eentje die ik vandaag weer mee mocht maken: mensen die het gore lef hebben om door een musical heen te praten. En niet even heel snel zachtjes, nee tuurlijk niet. Keihard en lachen en waarom doen mensen dat? Waarom? Heb gewoon een beetje respect.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Eentje die ik vandaag weer mee mocht maken: mensen die het gore lef hebben om door een musical heen te praten. En niet even heel snel zachtjes, nee tuurlijk niet. Keihard en lachen en waarom doen mensen dat? Waarom? Heb gewoon een beetje respect.

    Zo respectloos als mensen in een theater/stadion door een musical/toneelstuk/concert heen praten...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."