• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh maar dat zijn LANG niet alleen studenten, hoor. Vooral juist ook oudere mensen hebben hier een handje van. Maar inderdaad, het hele OV is gewoon kut.

    Vind het zelf ook zo bloedirritant dat mensen tijdens de spits als sardientjes in een pakje in die hal moeten staan (en daar dik voor moeten betalen) terwijl in de eersteklas geen stoel bezet is. Maar owee, als je daar een keertje gaat zitten met het verkeerde abonnement. Belachelijk.


    Gewoon weg met die hele eerste klas, of max. 1 gedeelte of zo.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Gewoon weg met die hele eerste klas, of max. 1 gedeelte of zo.

    Inderdaad. 1 of hooguit 2 gedeeltes zijn meer dan genoeg. Ik vind een eersteklas echt niet meer van deze tijd.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh maar dat zijn LANG niet alleen studenten, hoor. Vooral juist ook oudere mensen hebben hier een handje van. Maar inderdaad, het hele OV is gewoon kut.

    Vind het zelf ook zo bloedirritant dat mensen tijdens de spits als sardientjes in een pakje in die hal moeten staan (en daar dik voor moeten betalen) terwijl in de eersteklas geen stoel bezet is. Maar owee, als je daar een keertje gaat zitten met het verkeerde abonnement. Belachelijk.


    Dat is waar, maar op mijn lijn zitten eigenlijk alleen studenten vandaar dat ik vooral daar ergernissen van heb hahaha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HaIe schreef:
    Een rare misschien, maar mijn broer kan ik altijd heel goed horen slikken als hij iets drinkt en ook daar irriteer ik me kapot aan.

    AH dit heb ik ook, maar dan met mijn zussen en vader. Mijn moeder en ik hebben dat beiden niet maar die drie... AAH ik kan wel janken als ik ze dat hoor doen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mensen die de hele tijd praten tijdens het eten vind in heel irritant, just don’t.
    Ik kan aan hoe veel ik me erger aan dingen ook heel goed meten hoe ik me voel, want als ik me slecht voel erger ik me echt aan alles.
    Op het moment erger ik me er heel erg aan dat ik weinig eigen keuze heb.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog een OV ergernis: mensen die hun muziek zo luid zetten dat het gewoon door hun oortjes heen te horen, en dat ik het zelfs met mijn eigen muziek op nog hoor. Pls no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Adding to the OV ergenis:

    Mensen die bellen in de bus. Ja sorry hoor, maar ga alsjeblieft gauw weg!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kori schreef:
    Adding to the OV ergenis:

    Mensen die bellen in de bus. Ja sorry hoor, maar ga alsjeblieft gauw weg!

    Nog leuker: buschauffeurs die bellen in de bus, terwijl ze over bergweggetjes rijden.
    Hier hebben we beeldmateriaal van :'), het engste moment van mijn leven.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Sakaar schreef:
    Aan studenten die in de spits aan de buitenkant van de stoelen gaan zitten zodat je helemaal moet vragen of ze alsjeblieft op willen schuiven of dat ze zo heel overdreven hun tassen op de stoel naast zich planten en vervolgens stug uit het raam kijken. Of gewoon hun benen op de andere stoel gooien. Of op de stoelen gaan zitten voor mensen die slecht ter been zijn en dan niet opstaan als er iemand binnen komt die die plek kan gebruiken.
    Eigenlijk gewoon het OV in de spits in het algemeen.

    Het is dat ik in de spits moet reizen met het openbaar vervoer, maar op sommige dagen vraag ik me echt af: "Waar komen al die mensen vandaan die ineens naar hetzelfde punt moeten als ik?"
    Afgelopen vrijdag nog gehad: richting A'dam CS was de trein voor de helft leeg en vanaf A'dam CS was er ineens een stroom aan mensen die overal en nergens vandaan kwamen, maar ook in dezelfde trein moesten als ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een kleine greep uit. :Y) Ik heb dagen dat ik me zelfs aan een ademend persoon naast me kan ergeren, maar bon.
    - Wanneer mensen 'schat', 'meid', 'lieverd' of net wat in een discussie gebruiken. Er zijn tientallen manieren om te proberen mij van je gelijk te overtuigen, maar dat is er geen van. Sterker nog, zodra iemand op die toer gaat, neem ik de rest van diens woorden al niet meer serieus, want als je echt iets inhoudelijks te melden hebt, hoef je alvast niet terug te vallen op een denigrerende woordkeuze.
    - Wanneer een stel 'wij zijn zwanger' roept.
    - Wanneer er een kind voor me in de trein de godganse tijd tussen de stoelen door zit te gluren.
    - Wanneer mensen de roltrap blokkeren.
    - Wanneer ik aan het douchen ben en een van mijn huisgenootjes gaat afwassen (hallo, het duurt maar een seconde om te wachten). In dezelfde adem: wanneer een van mijn huisgenootje aan het douchen is en ik wil afwassen (die seconde duurt dan plotseling uuuuuren). Ik probeer het modelhuisgenootje te zijn, though. Heus. Promis.
    - Wanneer mensen veel geluid maken met eten.
    - Wanneer de batterij van mijn laptop ineens van 90% naar 0,000000% gaat in twee milliseconden en wanneer er mensen bij het enige stopcontact zijn gaan zitten terwijl ze het niet eens gebruiken.
    - Wanneer er in de stiltecoupé alleen maar vierzits zijn. Ik ga in de stilte zitten omdat ik wil werken en dus een laptop, boeken en bundels nodig heb. Dat gaat niet in een vierzits zonder vreemde capriolen uit te moeten halen.
    - Wanneer mensen de hond ongevraagd aaien en als ik zeg dat ze dat beter niet kunnen doen, omdat hij het niet zo op vreemden heeft en nog wel eens wil happen, ze dan antwoorden 'oooooooh maar mij bijt hij niet hoor.' Nee, natuurlijk niet. Sorry, ik vergat dat jij mijn hond beter kent dan ikzelf. My bad.
    - Wanneer mensen de hond ongevraagd voeren. Please don't?


    She's imperfect but she tries

    -Ik erger mij enorm aan mensen die letterlijk op alles lopen te zeiken maar dan zelf vinden dat ze nooit iets verkeerd doen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Tad schreef:
    - Wanneer mensen de roltrap blokkeren.

    Oh mijn God. Ja. Ja. Ja. Ga weg met je tyfus koffer, toerist!
    Ik wil gewoon aan de linkerkant door kunnen lopen. Al helemaal als ik haast heb.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die er niet tegen kunnen als andere mensen praten in de trein, omdat ze willen slapen. Like, slaap dan wanneer je hoort te slapen ipv mij en m'n vriendinnen boos aan te staren.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik erger me momenteel aan Quizlet; gisteren ben ik een half uur-drie kwartier bezig geweest met het maken van een lay-out voor iets, een aantal keer opgeslagen, nu s het weg! ):
    Hij was stiekem best wel goed gelukt


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Okay heel stiekem vind ik het echt afschuwelijk als mensen zeggen ‘Hij is groter/knapper/ouder als mij.’ Auwtch (cat) En er wat van zeggen durf ik nooit, want ik snap dat het vreselijk is als je ongevraagd verbeterd wordt maar toch blijf ik het stiekem echt heel lelijk vinden.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis