• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2018 - 21:10 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Facebook ugh

    - 'we vinden je privacy heel belangrijk' uuuhhh koop dan niet whatsapp op dudes
    - al die kutfoto's van mensen 'kijk eens hoe geweldig mijn vakantie is', 'kijk eens wat ik heb gegeten'
    - al die kut winacties die ik niet in mijn tijdlijn wil zien
    - 'die persoon gaat naar dat evenement in de buurt' so what?


    oi, suzy

    De trein missen! Kinderen... ugh. Huilend of niet, ik kan ze echt niet uitstaan.. Tegenwind en regen of als het superkoud of gewoon kutweer in t algemeen


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik heb een collega en die laat echt alles slingeren als hij bij iemand anders bureau heeft gestaan. Z'n telefoon, koffiekopjes, blikjes drinken, pennen...
    Daar erger ik me toch echt wel degelijk aan, omdat ik er niet van hou als mensen sloddervossen zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    Een rare misschien, maar mijn broer kan ik altijd heel goed horen slikken als hij iets drinkt en ook daar irriteer ik me kapot aan.

    Dit heb ik ook heel erg! Mijn broer kan er niks aan doen, het hoort bij zijn handicap, maar zeker als ik me niet goed voel kan ik me hier echt kapot aan ergeren.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    'me ventje/mannetje' laat me kotsen

    [ bericht aangepast op 23 maart 2018 - 22:18 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer mensen een pak niet goed open maken, bijvoorbeeld niet bij de desbetreffende scheurrand of bijvoorbeeld van een pak cornflakes de bovenkant kapot scheuren, het pak vervolgens niet meer dicht kan en de hele bende slof wordt.


    We were the forever that didn't last

    Mensen die niet in staat zijn Nederlands te spreken, maken me verdrietig.

    En op m’n werk heb ik een hele negatieve chick rondlooen die de hele tijd aan het zeuren en schelden is als ze bijvoorbeeld achter de frituur staat. Ook op ons als wij haar mededelen dat er weer een McChicken is besteld. Like, kan ik er wat aan doen dat de halve stad zin heeft in een broodje met kip en jij je voorraad niet in orde hebt? Sowieso mensen op m’n werk die hun voorraad niet op peil hebben, zijn naar, want daardoor kan ik mijn werk niet doen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mensen die altijd te laat komen, en dat zelf geen probleem vinden.

    Of mensen die zich niet houden aan de gemaakte planning, omdat ze nog even op hun gemak een kopje koffie willen drinken of een andere impulsieve behoefte willen bevredigen. Want ja, die behoefte is eventjes belangrijker dan de planning...

    Wow, ik dacht dat ik erg was, maar ik zie hier genoeg ergenissen van dingen die gewoon normaal zijn imo, hahaha. Zelf kan ik niet tegen reclames die te hard staan en het geluid van stofzuigers.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ^ Reclames in het algemeen mogen van de buis geschoten worden.


    oi, suzy

    Roach schreef:
    ^ Reclames in het algemeen mogen van de buis geschoten worden.


    Die van Second Love als eerst. Wat is die walgelijk zeg.

    // Supermarkt ergernis: Mensen die traag lopen en tegelijkertijd het gangpad blokkeren (ook net het schap waar ik wat van moet hebben vaak) en geërgerd naar je kijken wanneer je vraagt of je erbij mag.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2018 - 9:38 ]


    26 - 02 - '16

    En die van Lovables! Gosh ><


    oi, suzy

    Ik word echt gillend gek van mensen die meningen als feiten verkondigen. Nee, dat is niet zo, dat vind jij. (Het slipt er helaas bij mijzelf wel eens tussendoor, maar ik probeer er echt heel goed op te letten.)
    Oh en mensen die in een discussie alleen maar veel te hard "NEE" door jouw argument gaan roepen omdat ze het er niet mee eens zijn, maar geen argument kunnen verzinnen. Ik vind het totaal niet erg als men zegt: 'Let's after to disagree', maar ik ga geen discussie met je voeren als je niet eens wil luisteren.
    Of mensen die op je moreel gaan spelen, dat vind ik ronduit gemeen. "Oh, jij eet geen vlees vanwege het milieu? Dan moet je toch ook dat en dat doen omdat je het milieu zo belangrijk vindt?" God, dan ben ik maar hypocriet, maar ik moet helemaal niets.


    Deep inside, I've never felt alive

    @hierboven: dat vind ik toch zo'n onzin, mensen die je veroordelen omdat jij geen vlees eet voor het milieu. De bijdrage die jij op die manier levert voor het milieu en dierenwelzijn is al een flinke stap beter dan de zeikers die jou veroordelen en ik omdat ik te veel vlees eet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik erger me er aan als leraren een hypocriet zijn.

    “Lever je werk op tijd in, anders kijk ik het niet meer na, hoor.”
    *kijkt het pas na een maand na*

    “Wees op tijd in de les of je moet je melden in lokaal 0!” (Lokaal 0 is het soort van straflookal/lokaal waar je je moet melden/lokaal waar je toetsen inhaalt in onze school)
    *is tien minuten te laat in de les*

    “Je mag je boeken niet vergeten!”
    *vergeet spullen* “Kan wel eens gebeuren, ik ben ook maar een mens”

    “Werk netjes!”
    *kijkt dingen zo onduidelijk na dat je niet eens kan zien of het cijfer dat ze boven je toets hebben geschreven een 8,0 of een 3,6 is*

    “Het maakt me niks uit of jullie geen zin hebben, jullie moeten gewoon werken.”
    “Ik heb geen zin om nog veel te doen, jullie mogen je huiswerk maar alvast gaan maken.”

    “Telefoons uit!”
    *telefoon van zichzelf gaat af*

    “Niet eten in de les!”
    *zit vervolgens zelf rijstwafels naar binnen te werken*


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh