• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    ~ de begintekst en dit topicidee is afkomstig van Brendon


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vond mijn ukelele terug tijdens mijn grote schoonmaak en begon meteen te spelen............ nu is het een uur later en krampt mijn duim, omdat ik vergeten was dat je een ukelele helemaal niet zo stevig vast hoeft te pakken als een elektrische gitaar. Oh, en daarbij moet ik nog steeds verder met schoonmaken :').
    Waarom kan ik niet gewoon een ding blijven doen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Mensen die superluide feestjes geven, rot op alsjeblieft. Niet de hele buurt hoeft mee te genieten met je slechte smaak in de klote herrie die je muziek noemt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    Mensen die superluide feestjes geven, rot op alsjeblieft. Niet de hele buurt hoeft mee te genieten met je slechte smaak in de klote herrie die je muziek noemt.

    Oh mijn God. Waarom draaien ze nooit op burenfeestjes muziek die jij wél leuk vindt?
    Want dan vind ik het niet zo erg om uit m'n slaap gehouden te worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh... Woensdag wenste ik een vrouw op A'dam CS echt toe dat ze aangereden werd door een toerist op een fiets eentje die niet kan fietsen dus.
    Ik moet altijd doordeweeks in de ochtend vlak voor 8 uur overstappen op A'dam CS naar de trein naar Zandvoort om bij A'dam Sloterdijk te komen.

    Doordat het daar altijd best druk is in de ochtend, moet ik altijd andere reizigers met/zonder koffers omzeilen terwijl ik haast maak voor de overstap.
    Ik stootte per ongeluk met mijn knie tegen de handtas van een vrouw door de drukte.
    Zij helemaal geïrriteerd doen: "Moet je er langs of zo?"
    Ik verontschuldigde me, maar toch was het niet genoeg, doordat ze heel boos "Pardon!" riep. Vervolgens ben ik maar snel doorgelopen. Die vrouw hoef ik echt niet meer te zien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen die je met alle goede wil van de wereld helpt, maar niet dankbaar zijn en er weer een puinhoop van maken waardoor ik ze opnieuw kan helpen doordat ik de guts niet heb om nee te zeggen en ze te laten zitten.


    26 - 02 - '16

    ORPG's in RPG's.


    Wanneer je al vijf dagen wacht op een beoordeling van je draft en je begeleider is nog niet tot leven gekomen of zo.....................................aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Waarom verrast Domino's mij een keer niet door op tijd mijn pizza te brengen?

    Wanneer je iets besteld hebt uit Zuid-Korea en het na een dag in NL arriveert, maar vervolgens blijft het meer dan een week ergens hangen en wordt het vervolgens terug gestuurd naar Zuid-Korea zonder verklaring... -.-
    mag ik er lekker zelf weer achteraan bij de verzender. En dat terwijl ik echt mega veel betaald heb aan verzendkosten.

    Wanneer de bus die je moet hebben te vroeg komt, en de bus erna vertraging heeft. Hate that shit.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2018 - 9:02 ]


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    Wanneer de bus die je moet hebben te vroeg komt, en de bus erna vertraging heeft. Hate that shit.


    Andersom is ook hatelijk tho :/
    Ik vind het OV überhaupt één grote frustratie de laatste tijd.


    26 - 02 - '16

    Nooitgedachtlan schreef:
    (...)

    Andersom is ook hatelijk tho :/
    Ik vind het OV überhaupt één grote frustratie de laatste tijd.

    Ja dat ook.
    Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb :W


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Ja dat ook.
    Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb :W


    Same haha


    26 - 02 - '16

    Mensen die in je buurt een filmpje op een mobiel/ laptop kijken met geluid aan, terwijl je zelf niet mee kan kijken en alleen maar het geluid hoort.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    People that can't let go.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.