• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit || At the Limbo stickthing

    Ik was nieuwsgierig, dat viel niet te ontkennen. Ik was nieuwsgierig naar deze hele cruise. Laten we maar even achter wegen dat dit een tv-serie is waar ik aan mee deed. In deze korte tijd dat ik er al was kon ik nog niet super merken dat dat het geval was. Een vakantie om je zorgen te vergeten. Niet dat ik zorgen had dacht ik. Ik moest bekennen dat ik nog steeds gepuzzeld was over het feit hoe ze die maandag nergens te bekennen was.
    Met een kleine versnelde stap ging ik naar het recreatie dek. Nog nooit had ik meegedaan aan een luau-party en ik was daarom ook enthousiast over het strooien rokje dat ik om me heen kreeg en de bloemenkrans om mijn nek. Er waren al een aantal mensen aanwezig op de party en op de één of ander manier was ik verbaasd om een aantal meisjes te zien. Ik had namelijk toen ik op de cruise zelf aankwam alleen maar kennis gemaakt met de jongens. Ik kende ze nog niet super goed, wat niet zo gek is na zo'n korte tijd. Ik keek naar het limbo spel en moest lachen hoe iemand een cocktail over zich heen kreeg. Ik wilde naar hem toe en vragen of alles wel oké met hem ging en of ik iets van een doekje voor hem moest gaan halen, maar voordat ik de kans ook kreeg was hij al weer weg. Ik keek weer naar het limbo spel en ik kon het niet laten om er aan mee te doen. Een drinker was ik toch niet, dus dan maar de limbo. Het ging beter dan verwacht, al moest ik wel uitkijken voor de cocktail vlekken op de grond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Bay


          Walt stapt enigszins aarzelend het recreatiedek van het cruiseship op — waarbij hij achter de drempel blijft haken en onelegant naar voren strompelt. Terwijl hij wonder boven wonder evenwicht met grote moeite weet te bewaren, duwt hij zijn bril verder op zijn neusbrug zodat hij ook niet blind wordt. Grommend weet hij tot stilstand te komen, waarna hij vliegensvlug zijn rug recht waardoor anderen hem niet uit kunnen lachen (of hopelijk niet hebben gezien). Natuurlijk giechelen enkele jongedames rechts van hem en wandelen dan weg, waardoor Walt zijn kansen op een nieuwe relatie onder het nulpunt voelt zakken. Waarom heeft hij zich hiervoor over laten halen?
          'Meneer, cocktail?'
          Knipperend richten Walts kijkers zich op de jonge serveerster met dienblad, welke gevuld zijn met witte drankjes waaruit een felgekleurd parapluutje steekt. Uiteindelijk knikt Walt maar en neemt één van de vele glazen van haar over, waarna de jongedame meteen weet te verdwijnen in de menigte.
          Walt neemt een klein nipje van zijn zogenaamde cocktail en glimlacht dan, deze dingen zijn verdomd lekker — zelfs zonder energy. Walt stapt naar voren, waarbij hij een halve draai maakt en daardoor in botsing komt met iemand anders. Hardop vloekend doet Walt zijn uiterste best zijn cocktailglas overeind te houden, maar uiteindelijk belandt er alsnog een kleine klodder op zijn shirt.
          'Merlin, het spijt me — mijn coördinatie is ruk in real life.'
          Walt kijkt naar de gebruinde jongedame voor hem, terwijl hij met zijn hand over zijn shirt heen en weer wrijft.
          'Als dit een game was, zou ik deze vlek zou boem pats poef weg kunnen halen. Maar helaas. Zit jij ook onder? Nee toch?!'


    •

    Bay Elaine Wilson

    the Rebel // ex van Kenai // outfit // on the cruiseship // Walter

          Juist. Een cruiseschip. Een ironisch beeld van de film Titanic doemde voor mijn geestenoog op en zorgde ervoor dat ik onwillekeurig moest grijnzen. In plaats van dat dit beeld me de stuipen op het lijf joeg, zag ik dit als de zoveelste uitdaging in mijn leven. Een uitdaging met veel extraatjes, natuurlijk.
          De wind blies plagend in mijn gezicht en speelde met mijn goudbruine krullen. Ik liet me meevoeren door zijn kracht die me in de richting van het dek liet belanden. Hier had je prachtig uitzicht over de azuurblauwe zee met zijn geheimen op de bodem.
          Ik werd uit mijn trance gewekt door een serveerster met een dienblad in haar hand. De drankjes zagen er verleidelijk uit. Nonchalant haalde ik mijn schouders op en viste twee cocktails van haar dienblad – de eerste goot ik onmiddellijk achterover en zette leeg op haar dienblad. “Hooyah,” kwam eruit zodra de alcohol zich een weg baande door mijn aderen. “Dat is goed spul,” perste ik er nog moeizaam uit aangezien mijn slokdarm in brand leek te staan. Ik was best wat gewend, maar allejezus, dit was sterk.
          Tijd om van het tweede glas te genieten had ik niet gezien het feit dat een of andere knuppel van de bovenste plank tegen me aan knalde. Hierdoor werd zijn eigen glas over zijn shirt gesmeten maar ook de mijne over mijn topje. “Merlin, het spijt me – mijn coördinatie is ruk in real life.”
          Ik fronste mijn wenkbrauwen waarna ik de serveerster terug wenkte voor servetjes. “Goh, daar was ik nog niet achter,” gromde ik met opeengeklemde kaken alvorens ik hem een aantal servetten in zijn handen duwde. In mezelf vloekend probeerde ik het weg te vegen – al bleek dat het geen enkele nut had. “Dan niet,” mopperde ik.
          “Als dit een game was, zou ik deze vlek zou boem pats poef weg kunnen halen. Maar helaas. Zit jij ook onder? Nee toch?!” Met één wenkbrauw opgetrokken, keek ik hem stompzinnig aan. “Onder welke steen hebben ze jou vandaan gehaald,” verbrak ik uiteindelijk de stilte met mijn droge opmerking. Ongelovig liet ik mijn blik over zijn lichaam glijden.
          “Boem, pats poef? Vraagje: hoeveelste glas was dat van vandaag?”


    Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 19:57 ]


    I have seen my own sun darkened

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Owen

    "Droogstoppel," mompel ik onder mijn adem als ik merk dat Owen er niet om kan lachen. Ik haal de plug uit mijn oren en rol het touw om mijn mp3-speler heen, waarna ik deze in mijn zak op berg. Ondertussen heeft mijn broertje zichzelf van een cocktail bediend, al lijkt hij nu reeds spijt te hebben van die keuze. Ik kan hem geen ongelijk geven, op het feit na dat het ding vast tjokvol alcohol zit ziet het er ook nog eens buitengewoon ranzig uit. Qua kleur lijkt het wel alsof iemand gewoon alle pulkjes uit zijn neus in een glas gestopt heeft en dan ligt er nog een smerig wit laagje bovenop waarvoor ik niet eens een vergelijking wil gaan verzinnen. Quasi tegelijk met hem trek in mijn neus op en besluit ergens anders heen te kijken terwijl hij het gore goedje binnen kapt.
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als er me een knappe roodharige dame, wat verderop, in het oog springt, tot het kwartje valt dat ze me wel heel bekend voor komt.
    "Oooooh fuck," mompel ik, net iets te luid, als ik Chloë herken. Hoe hoog zijn de kansen dat je op zo'n cruise je ex tegen komt? Als Owen haar in de gaten krijgt dan is waarschijnlijk de rest van de avond naar de vaantjes, en om eerlijk te zijn heb ik geen zin om samen met hem één van de grootste fouten van zijn leven weer helemaal te herbeleven. Ik heb me jaren geleden één keer verschrikkelijk kwaad gemaakt omdat hij het beste wat hem ooit was overkomen zomaar aan de kant gezet had voor de grootste tuthola in de geschiedenis der tuthola's; het zijn herinneringen die ik liever in het verleden laat.
    Als ik merk dat ik mijn gedachte luidop uitgesproken had besef ik dat ik me hieruit moet zien te lullen, voor Owen daadwerkelijk argwaan kijk.
    "Man, hoe heb je dat in godsnaam binnen gekregen?" vraag ik, wijzend naar zijn lege glas. "Wat dacht je van iets om dat door te spoelen?" ga ik verder terwijl ik hem alvast richting de bar duw, die zich aan de andere kant van de limbo-stand bevindt. Oh god, hoe moet ik hem de hele avond bij Chloë vandaan houden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Rex • outfit


    Het was hem zeker niet ontgaan dat Rex hem 'droogstoppel' noemde maar het kon hem geen zak schelen. Dat hij niet dezelfde humor had als Rex, daar kon hij weinig aan doen. Al vroegen mensen - en hijzelf - zich af of hij soms nog wel humor had. En al helemaal sinds hij Chloë was kwijtgeraakt. Daarvoor was hij al niet bepaald de makkelijkste geweest, dat wist hij zelf ook wel, maar sinds hij haar kwijt was leek het nog twee keer zo erg geworden te zijn. Alsof het veel erger was nu hij wist wat hij miste.
    Het enige voordeel aan de cocktail in zijn hand, was dat er alcohol in zat. En alcohol liet hem alles even vergeten. Dat het ook zijn slechte eigenschappen versterkte, dat liet hij dan maar even achterwege. ''Oooooh fuck.'' Owen trok een wenkbrauw op en keek om naar zijn broer, die iets mompelde. Hij wilde net zijn blik volgen om te kijken waar hij nu naar keek toen Rex al verder sprak. ''Man, hoe heb je dat in godsnaam binnen gekregen? Wat dacht je van iets om dat door te spoelen?'' Hij had gewezen naar het inmiddels lege glas in zijn hand - en eerlijk gezegd snapte Owen zelf niet eens hoe dat glas zo snel leeg was gegaan. Hij keek echter wantrouwend, met samengeknepen ogen naar Rex. Hier klopte iets niet. Rex begon hem al richting de bar te duwen maar Owen schudde zijn hoofd eens en keek rond. Er klopte iets niet. ''Denk je nu echt dat ik daar in trap?'' maakte hij dan ook duidelijk tegenover Rex. Hij was misschien humorloos maar lomp was hij zeker niet.
    Toch kon hij er zijn vinger niet op leggen wat Rex nu had gezien - tot hij een roodharige dame opmerkte. Meteen duwde hij Rex van zich af zodat hij kon blijven staan en voor een paar seconden staarde hij enkel naar Chloë. Fuck. Fuck. Fuck. Fùck. Wat deed ze in hemelsnaam hier? Terwijl hij staarde naar haar ging er van alles door zijn hoofd heen - en verschillende emoties gingen door hem heen. Hij wist zich geen houding te geven, tot hij besefte dat het geen zin had. Chloë zou hem nooit vergeven of überhaupt praten met hem. Hij klemde zijn kaken op elkaar en zette het lege glas met een harde klap op de bar. ''Veel plezier in je eentje.'' Het was overduidelijk dat Rex haar al gezien had en hem daarom zo snel mogelijk naar de bar duwde - en daar was hij op zijn zachtst gezegd pissig over. Al was het vooral het weerzien van Chloë dat hem dwars zat. Diverse frustraties kwamen weer opborrelen en hij had alleen maar zin om iemand in het gezicht te stompen - niet echt de geschikte mood om zich op een feestje te bevinden dus. Hij beende dan ook langs Rex weg en vermeed Chloë zoveel mogelijk op weg naar de uitgang. Al was hij buiten in zijn eentje, dat was al beter dan zich in één ruimte bevinden samen met Chloë.



    Because alcohol tastes better than tears

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    Als mijn vriendinnen me niet voor deze vakantie hadden opgegeven, dan zou ik nu nog in al in bed liggen waarschijnlijk, om goed uitgerust te zijn voor een lange werkdag als Rapunzel bij Disney World. Ik weet nog niet helemaal wat ik van de gehele situatie moet vinden, het is in elk geval anders dan ik gewend ben en lichtelijk uit mijn comfort zone.
          Ik heb het limbodansen al opgemerkt, maar voor nu word ik teveel afgeleid door het water, en ik hang dan ook half overboord om goed naar beneden te kunnen kijken. Af en toe glijdt mijn blik weer omhoog, om te kijken of de zonsondergang al bijna aan het beginnen is. Als ik mijn camera nou niet vergeten was... Ik ben zo afgeleid door de gehele omgeving, dat ik haast mijn glas in de groenblauwe oceaan laat vallen wanneer ik plotseling een stem achter mij hoor.
          “Wat doe jij hier nou?”
          Voor even denk ik dat ik aan het hallucineren ben. Fronsend kijk ik naar mijn cocktail en ik ruik er voor even aan, maar het ruikt als een normale pina colada. Ik weet ook vrij zeker dat ik geen drugs heb gehad. Een zonnesteek is ook niet waarschijnlijk, want mijn hoofd voelt niet overdreven warm aan. Al met al kost het me enige tijd om te bevatten dat het Nate is die zo vlak voor me staat.
          "Eh, cocktails drinken?" Schaapachtig houd ik mijn glas omhoog, waarna ik opmerk dat Nate ook duidelijk al wat cocktails heeft gehad, aan de grote vlek op zijn shirt te zien en de alcohol lucht die daar van afkomt. Ik bijt op mijn onderlip en kijk even weg van Nate. Het alcoholprobleem is er duidelijk nog steeds. Ik heb ergens haast de neiging om weg te rennen. "Hoe... hoe gaat het met je? En met je zusje?"




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN
    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward

    Het duurde relatief lang voordat Dee reageerde op de stomme vraag die Nate aan haar gesteld had, waardoor hij even begon te twijfelen of het überhaupt wel Dee was geweest. Mocht het niet zo zijn, dan moest hij zich echt gaan schamen, vooral gezien het net zes maanden uit was tussen hun. Als ze zich dan uiteindelijk naar hem omdraait, weet hij zeker dat het Dee is. Even mooi als altijd. Een lichte blos ontstaat er op zijn wangen. Oh ja, de verliefdheid was nog zeker niet helemaal weg.
          ”Eh, cocktails drinken?" antwoordde Dee toen. Schaapachtig hield ze haar glas omhoog, waarna ze opmerkte dat Nate ook duidelijk al wat cocktails had, gezien haar blik bleef hangen op de vlek op zijn shirt. Shit, natuurlijk zou haar dat opvallen. Waarom had hij het shirt niet uitgetrokkken? Hij wist dat het een slechte indruk zou geven.
          Nate keek toe hoe Dee op haar lip beet en duidelijk aan het overwegen was of hier blijven een goed idee was. Nate opende zijn mond om de vlek uit te leggen toen Dee begon te praten.
          "Hoe... hoe gaat het met je? En met je zusje?" vroeg het meisje en Nate zuchtte. Hij haalde een hand door zijn haar. “Met uh, mij gaat het beter,” antwoordde hij zachtjes. “Elisa is nog steeds boos op me, omdat-omdat ik het met je uitgemaakt heb. Ze houdt van je,” ging Nate verder en hij liet een schaapachtige lach horen.
          Nate keek nu naar zijn shirt en besloot hem toen maar uit te trekken, die vlek gaf mensen de verkeerde indruk en die kon hij beter niet hebben. “Die vlek uh- Die vlek was trouwens, omdat.. Ik.. Faalde in limbodansen. De cocktail kwam tegen mij aan, en.. Uh.. Het is niet wat je denkt dat het is,” stamelde Nate toen, terwijl hij het probeerde uit te beelden en daarna zijn hoofd kort krabde. Hij sloot zijn ogen even kort en voelde zich beschaamd.

    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 22:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Ex van Rex

    De blik van Rose ging snel over het dek, niet echt lettend op de mensen die zich er al op bevonden. Ze zag een groepje dat al actief de limbo aan het dansen was, iets waar ze nu al van wist dat ze daar niet aan mee ging doen. Rose hield van dansen, maar de limbo zag als iets waarbij je jezelf alleen maar voor lul kon zetten en dat was niet haar plan.
    Terwijl Rose zich had gefocust op iets niet bestaands in de verte, dook er uit het niets een ober voor haar op die een dienblad op zijn hand balanceerde.Haar hand belandde boven haar borst waarna ze even diep ademhaalde om van de schrik te bekomen. Met een glimlach rond haar lippen pakte ze het drankje dat haar werd aangeboden dankbaar aan.
    Rose was gek op cocktails, door de zoete smaak die eraan zat proefde je amper de bittere smaak van alcohol die in de meeste drankjes toch duidelijk naar voren kwam.
          Terwijl ze nipte aan het glas draaide ze zich naar de rand van het dek, die ze met haar vrije hand vastpakte. Het uitzicht was prachtig en iets zei haar dat dit nog best een leuk avontuur zou gaan worden. De dame had eerst behoorlijk getwijfeld of dit hele gebeuren wel iets voor haar zou zijn. Dingen buiten haar comfortzone ontliep ze negen van de tien keer liever, en zo was het deze keer ook geweest. Toch kon ze deze kans niet zomaar aan zich voorbij laten gaan, een gratis vakantie klonk voor iedereen toch behoorlijk aantrekkelijk? Nu ze zich dat nu zo bedacht, vroeg ze zich af wat voor mensen er allemaal op dit aanbod waren afgekomen. Daar zou ze niet achter gaan komen als ze hier bleef staan met haar rug naar het feestelijke gebeuren toe.
    Met net iets teveel enthousiasme draaide Rose zich om, waarna ze in een ietwat ongemakkelijke positie terecht kwam om te voorkomen dat de rest van haar cocktail zou belanden op de persoon waar ze tegen op botste.
          'Oh,' zei ze geschrokken. Ze keek naar de jongen tegen wie ze was opgebotst.
          'Sorry,' mompelde ze een tikkeltje ongemakkelijke. Ze vermande zich echter snel en stak haar hand naar hem uit 'Ik ben Rose.'




    [ bericht aangepast op 24 april 2018 - 22:16 ]


    chaos makes the muse

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || This party is kinda insensitive, but too much fun to pass. || Bikini || Alone

    Het was fijn om eindelijk de haven uit te zijn. Ik genoot van de geur van de zee, de brandende zon, en het geluid van de golven die tegen de boeg aan sloegen. Het was tijd voor een feestje, en ik had weinig reden gezien om iets anders aan te trekken dan mijn witte bikini. Ik zag er goed uit, en het was nog meer dan warm genoeg. Daarbij was het thema luau was, wist ik dat het mogelijk van pas kon komen.
    Het feestje was toch anders dan ik had verwacht toen ik het dek op liep. Ik wist wel dat blanken een luau heel anders zagen dan dat het eigenlijk was, maar dit was gewoon een grove belediging. Ik schudde mijn haren naar achter en pakte toch een drankje. Ik kon er niets aan doen, en gratis drank was nooit mis. Ik dronk rustig van de cocktail en liep rustig rond op mijn hoge witte hakken. Ik zag hier en daar wat groepjes mensen, maar jammer genoeg geen van de leuke jongens stond alleen. Ik nam nog een slokje van mijn drankje en zag toen een dansvloer. Ik wist niet heel goed wat het limbodansen er deed, maar goed Pina Coladas hadden ook maar weinig te maken met Hawaii.
    Ik vond mijn weg naar de dansvloer, maar besloot niet deel te nemen aan de limbo. In plaats daarvan dronk ik mijn drankje op, zette het glas weg, en begon gewoon te dansen. Het was een soort combinatie van Hula en stripper. Ik vond het heerlijk en liet mijn lichaam gewoon bewegen op de muziek, zonder echt op te letten op mijn omgeving. Ik wist dat ik mannen uitdaagde, en dat was zeker wel de bedoeling. Ik was voor het eerst echt op vakantie, en ik ging de kans niet voorbij laten gaan om een aantal knappe jongens in bed te krijgen. Normaal had ik alleen de keuze uit een paar jongens die ik al kende vanaf kleins af aan, en toeristen. Nu was ik in een situatie waarin iedereen gelijk was en iedereen op vreemd terrein was, dus dat werd nog interessant.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 9:53 ]


    Bowties were never Cooler

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • . . . • Outfit[/rul] •

    De cocktail was zoet, zo zoet dat ik zelfs een keer met lippen al tuitend smakte terwijl ik mijn gezicht in de plooi poogde te houden. Ik was niet vies van een lekker drankje, maar zo mierzoet als deze was had ik ze nog nooit gedronken. Toch weerhield deze me er niet van om nog een slokje te nemen, weliswaar iets minder groot dan de eerste. Geamuseerd keek ik nog altijd toe bij het Limbo dansen en weerstond de drang om er aan mee te doen nadat een jongen zijn halve cocktail over zich heen goot en daarmee de vloer spekglad leek te maken. Ik bewonderde de volgende danser dan ook dat deze zonder uit te glijden er onderdoor ging.
          Wanneer ik besluit toch genoeg te hebben van de cocktail in mijn hand wil ik me omdraaien om naar de bar te lopen, als mijn oog valt op Nani. Grinnikend schud ik lichtjes met mijn rode lokken als er vlak naast haar twee mannen goedkeurend haar dansen aan het bewonderen zijn met een iets te verlekkerende uitdrukking op hun gezichten. Hoe typerend ook. “Als je in dit tempo doorgaat weet ik zeker dat je die twee straks kunt op dweilen,” breng ik tactvol uit richting de blondine eens ik haar bereikt heb en knik subtiel een keer naar de twee mannen als ik benadruk waar ik op doel. Hoewel het ritme van haar dansen aanstekelijk werkte en ik de verleiding om mee te dansen sterk begon te voelen, gaf ik niet toe. Nog niet, althans.
          ”Ga je mee iets sterkers halen?” vraag ik haar dan. “Dit spul slaat nog net niet mijn tanden eruit, zo zoet,” vervolg ik met een knik naar het drankje. Vervolgens neem ik haar zacht bij de hand en trek haar zonder pardon met me mee, weg bij de hongerige blikken die haar inmiddels zowat stonden uit te kleden. Echter kom ik niet ver, want zodra ik ook maar enkele passen in de richting van de bar gezet heb met de blondine aan mijn hand, houd ik direct halt en voel ik hoe ik mijn adem voor een paar tellen inhoudt. Een paar meter verderop vangt mijn blik een o zo bekend gezicht op; een die ik hier zeker niet verwacht had te zien.
          ”Walt..” hoor ik mezelf uitbrengen, wanneer ik de eerste schrik te boven ben, waarna ik zacht op mijn onderlip bijt, niet goed wetende wat ik nu precies moest doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marcus Juan Garcia
    24 ~ With Rose ~ Male slut



    Ik kan het niet laten om met een brede grijns om me heen te kijken en dan weer de cocktail naar mijn lippen te brengen. Ik had zelf meer dan genoeg geld voor een vakantie als deze, maar in combinatie met een tv-programma was het toch weer iets anders. Ik zag het als een avontuur en ik was nou eenmaal dol op camera's. Oops. Ik zet mijn lege glas weg, maar al snel genoeg duikt er opnieuw een ober op met een plaat vol cocktails. 'Well thank you gorgeous.' grijns ik en schenk hem een snelle knipoog, voor ik een van de cocktails pak. Hij grijnst kort naar me en loopt dan weer verder, hmh. Misschien wel leuk voor een avondje of twee. Ik haal mijn schouders op en neem dan nog een slok van de mierzoete cocktail.
    Dan opeens valt mijn blik op een bekende en voor een kort moment haal ik mijn wenkbrauw op. Well, wat een toeval.. Hello Nani. Ik lach zachtjes. Gelukkig weet ik zowaar de namen te onthouden van mijn veroveringen. Meestal dan. Anders zou het wel heel erg worden. Wederom kijk ik om me heen en mijn blik valt op een andere blondine, die er ook wel heel leuk uitziet. En alleen staat. Ik loop langzaam op haar af en als ik bijna bij haar ben draait ze zich om, waarbij ze nog net haar cocktail weg kan houden. 'Oh,' zei ze geschrokken. 'Sorry,' mompelde ze vervolgens en ik glimlach naar haar. 'Maakt niet uit.' Ze stak haar hand uit. 'Ik ben Rose.' Ik toon haar kort mijn parelwitte lach en pak haar hand zachtjes vast. 'Marcus,' glimlach ik en druk een zachte kus op de rug van haar hand. 'Aangenaam,' glimlach ik en laat haar langzaam los. 'Moet je niet meedoen met de limbo?' vraag ik haar plagend en geef haar een speelse knipoog. Mij zou het waarschijnlijk niet lukken, ik lig altijd veel te snel in een deuk met dat soort dingen. 'Of ben je niet zo'n danser.'

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 21:00 ]


    El Diablo.

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Bay, Jade, Nani


          'Goh, daar was ik nog niet achter.'
          Walt zou het allerliefste door de grond willen zaken vanwege zijn schaamte — hetgeen hem tegenhoudt is het feit dat hij zich momenteel op een schip bevindt en hij daardoor in het midden van de eindeloze oceaan terecht zou komen en Walt houdt niet van zwemmen (of welke andere sport dan ook).
          'Onder welke steen hebben ze jou vandaan gehaald — boem pats poef? Vraagje: hoeveelste glas was dat van vandaag?'
          Walt voelt zijn wangen binnen luttele seconden vuur en vuurrood worden, terwijl hij ophoudt met over zijn shirt te wrijven (dat was toch hopeloos).
          'H—H—Het was mijn allereerste glas, beloofd.'
          Walt schuifelt een beetje heen en weer terwijl hij zoekende is naar een uitweg. Natuurlijk helpt het niet mee dat de jongedame in kwestie voor hem prachtig is en hij zich daarom geen houding weet te geven. Gedurende zijn relatie met Jade heeft hij dat geleerd, maar in de afgelopen zes maanden is het hem vervlogen. Wellicht is het toch niet zo effectief om continu te gamen.
          'Walt. . .'
          Vanwege de stilte die Walt in het ongemakkelijke gesprek heeft laten vallen, hoort hij plotseling de zachte fluistering van zijn naam — een o zo bekende stem. Heftig naar adem happend draait Walt zich om, sneller dan hij mogelijk houdt waardoor hij zijn bril opnieuw op zijn neus omhoog moet duwen.
          'Oh. God. Hoeveel alcohol zit er in hemelsnaam in deze verdomde drankjes? Heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag? Droom ik?'
          Walts mond staat nog steeds open terwijl hij zijn kijkers over Jade laat gaan. Hopeloos kijkt hij even naar de jongedame die hij zojuist bevuild heeft.
          'Dat is mijn ex.'


    •


    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    “Met uh, mij gaat het beter,” is Nate's zachte antwoord. “Elisa is nog steeds boos op me, omdat-omdat ik het met je uitgemaakt heb. Ze houdt van je."
          Ik weet niet zo goed hoe ik op deze informatie moet reageren. Elisa is echt een extreem lief kind, en het was ontzettend schattig dat ze nog steeds niet helemaal doorheeft dat ik Rapunzel uit het ziekenhuis en Disneyland ben. Sterker nog, volgens mij denkt ze dat ik bevriend ben met haar, maar daar ga ik niet te veelover nadenken want dat wordt veel te ingewikkeld. "Oh, eh, dat is... ongemakkelijk tussen jullie?"
          Nate heeft de vlek op zijn shirt ook opgemerkt en trekt uit het niets zijn shirt uit. Verbaasd knipper ik met mijn ogen terwijl ik tegen zijn ontblote bovenlijf aankijk. Ik weet niet of dit nou een veel beter idee is.
          “Die vlek uh- Die vlek was trouwens, omdat.. Ik.. Faalde in limbodansen. De cocktail kwam tegen mij aan, en.. Uh.. Het is niet wat je denkt dat het is."
          "Nee, ik geloof je wel, geen zorgen." Ik maak me er meer zorgen om dat hij dus nog steeds bezig is met drinken. "Pas wel op dat je niet straks..." Ik gebaar naar de reling en bijt op mijn onderlip, terwijl ik steeds minder goed kan geloven dat mijn vriendinnen daadwerkelijk dachten dat het een goed idee was om mij hiervoor op te geven. "Ik heb je al een tijdje niet meer in het park gezien... Meestal kwam je wel minstens eens per maand, of gaan jullie nu stiekem naar Universal studios?"




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party || outfit





    Na een poosje gedanst te hebben bij de limbo - en straal genegeerd te worden door een bruinharige jongen (Kenai) - ga ik aan de rand van de groep staan. Mijn drankje is ondertussen leeg en wanneer er een ober langskomt met een vol dienblad, neem ik er een lichtblauwe cocktail af. Hij smaakt een beetje naar kokosnoot en ananas en is precies zoet genoeg. Terwijl ik aan mijn rietje slurp, laat ik mijn blik over het dek glijden. Er zijn heel wat mensen van mijn leeftijd en ik kan niet wachten om ze te leren kennen.
    Net wanneer ik me naar de dansvloer wil richten, stokt mijn blik bij de bar. Is dat... nee, dat kan toch niet...
    'Rex!' Enthousiast zwaaiend loop ik op de jongen af. Hem zien doet me meteen denken aan Owen, maar voor de tweede keer die dag, duw ik de gevoelens jegens mijn ex weg. Ik ben immers wel blij om zijn oudere broer te zien, waar ik altijd goed mee kon opschieten. Ik loop richting de bar en druk mijn lippen op Rex's wang. 'Hemeltje, wat doe jij hier?! Ik dacht dat ik niemand bekend zou tegenkomen op deze reis.' Ik lach en leun een beetje op de toog, waarna ik mijn ogen onderzoekend over Rex's gezicht laat glijden. 'Ben jij ook alleen gekomen?' De vraag komt er op nonchalante toon uit, maar verbergt zoveel onzekerheden. Als Rex aanwezig is, loopt zijn jongere broer hier dan ook rond?



    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 10:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN
    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward

    "Oh, eh, dat is... ongemakkelijk tussen jullie?" Het was niet echt het antwoord waar Nate op gehoopt had toen hij vertelde dat Elisa nog steeds boos op hem was. “Wel.. Ja, het is meer dat.. Uh, ze elke keer als ik thuis kom denkt dat jij.. En ik, samen binnenkomen. Dan is ze e-even boos en daarna komt het wel weer goed. A-al woon ik sinds kort deels op mezelf,” antwoordde Nate toen, hij voelde zich met de seconde ongemakkelijker worden.
          Wat erop volgde was dat de grote cocktailvlek op zijn shirt door Delia gespot werd en hij het probleem besloot op te lossen door zijn shirt uit te trekken en haar uit te leggen wat er echt gebeurd was.
          “Nee, ik geloof je wel, geen zorgen,” antwoordde Delia daarop, waarop Nate haar vragend aankeek. Waarom kwam dit antwoord zo.. Onwaar over? Er was wel degelijk iets waar het meisje zich zorgen overmaakte.
          ”Pas wel op dat je niet straks..." Ze gebaarde naar de reling en beet op mijn onderlip. Ding, ding, ding. Daar hadden we het. Hetgeen waar Delia zich zorgen over maakte. Nate keek zijn ex-vriendin aan en opende zijn mond om wat te zeggen, waarna hij het weer sloot.
          ”Ik heb je al een tijdje niet meer in het park gezien... Meestal kwam je wel minstens eens per maand, of gaan jullie nu stiekem naar Universal studios?" ging Delia toen zachtjes verder. Nate staarde nu inmiddels naar de grond.
          ”We gaan uh.. Minder vaak, Elisa heeft het wat drukker nu,” mompelde hij zachtjes, Delia weer aankijkend. Dit was natuurlijk gelogen, maar hij had geen zin om iedereen te vertellen hoe het werkelijk zat. “E-en ik weet wat je denkt, over mij en de.. Alcohol. Maar ik beloof je, h-het is al veel verminderd en.. Ik zal echt niet over de reling heen vallen. Ik ben niet..” Nate stopte even met praten.
          ”-.. Zo erg als ik was toen ik met jou had,” vulde hij er heel zachtjes achteraan, waarna hij weer naar de grond staarde.


    That is a perfect copy of reality.