• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Bay Elaine Wilson

    the Rebel // ex van Kenai // outfit // on the cruiseship // Walter,Jade&Nani

          Ik trok mijn wenkbrauw quasi-ongelovig naar hem op zodra hij stotterend toegaf dat het zijn eerste glas was. Met felle bewegingen probeerde ik mijn topje te redden – vastbesloten om niet toe te geven dat het al gedaan was met de stof. Een gefrustreerde zucht ontsnapte aan mijn lippen alvorens ik overeind kwam.
          Bij het zien van zijn rode wangen verscheen er een speels glimlachje op mijn gezicht. “Naw, als je me zo graag uit de kleren had willen zien, kon je dat toch ook gewoon vragen,” plaagde ik hem. Ongemakkelijk schuifelde hij heen en weer over het dek – niet wetende hoe hij op mij moest reageren. Het had iets vertederends, moest ik eerlijke toegeven. Al was de jongen in kwestie wel een stoethaspel eersteklas.
          Plots hoorde ik een stem – niet meer dan een fluistering, maar door de stilte die tussen ons in was gevallen, toch duidelijk verstaanbaar. De jongen – Walt? – blijkt hier heftig op te reageren waardoor zijn bril bijna van zijn neus afglijd. Ik beweeg iets naar links om zo om hem heen te kijken, nu toch wel nieuwsgierig naar de stem die zo’n sterke uitwerking op hem heeft.
          Een jongedame met prachtige rode haren waar ik een moord voor zou doen, staat stompzinnig met haar wimpers te knipperen. Al voordat Walt aangeeft dat dit zijn ex is – geen flauw idee hoe hij aan zo’n dame komt als zij – had ik mijn conclusie al getrokken.
          “Ahah,” zei ik met een knikje – me niet bewust van de spanning die tussen hen in zweefde. Ik stak mijn hand naar de jongedame uit. “Aangenaam. Ik ben Bay, but you can call me Bae.” Ik grijnsde en kon het niet laten om er nog een knipoog op te laten volgen. Ik viel dan wel niet op vrouwen, maar een beetje flirten kon geen kwaad, toch?


    Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway


    I have seen my own sun darkened

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Owen Chloë

    ''Denk je nu echt dat ik daar in trap?'' bromt mijn broertje. Eh. Ik had het eigenlijk wel gehoopt, ja. Maar spijtig genoeg lijkt het niet te werken. Als ik zijn blik zie verstarren en ik in dezelfde seconde nog een duw krijg besef ik dat het kwaad al geschied is en hij Chloë ook gespot heeft. Ik blijf mijn eigen ogen echter strak op zijn gezicht houden, zijn reactie afwachtend. Er lijkt vanalles door hem heen te gaan, maar als hij een beetje op mij lijkt dan heeft hij geen enkele intentie die gedachtes met mij te delen. Ik kan natuurlijk wel raden dat het hem raakt haar te zien, hij was er enkele jaren het hart van in toen ze -door zijn eigen domme, domme schuld- uit elkaar gingen en soms heb ik het idee dat hij die breuk nooit volledig verwerkt heeft.
    ''Veel plezier in je eentje," moppert hij, alvorens het hazenpad te nemen.
    "Well fuck you too, O.!" roep ik hem achterna. Ik zal nog een keer proberen helpen. Volgende keer zoekt hij het zelf maar uit, als dat de enige manier is waarop hij me kan behandelen. Ondankbare gorilla.
    Ik bestel voor mezelf een rum-cola, ondanks mijn afkeer voor alcohol, omdat ik gewoon nu al weet dat ik deze avond niet nuchter ga overleven. Iets zegt me dat Owen waarschijnlijk de rest van de avond, misschien wel de rest van de cruise, in een rotbui zal blijven en ik weet beter dan nu als een puppy achter hem aan te lopen. Dan is er zo'n zeventig procent kans dat ik een vuist recht op mijn lelijke tronie krijg en daar heb ik geen zin in.
    "Rex!" Ook dat nog. Ik kap de rest van mijn drankje in drie slokken naar binnen alvorens me om te draaien naar de stuiterende rosse die mijn richting uit komt. Uit beleefdheid herhaal ik haar begroeting en dien haar van een kus op de wang terug, al moet ik toegeven dat dat écht niet mijn ding is. Liefst houd ik mensen met een meetstok op afstand, maar helaas willen ze daar nog wel eens door beledigd raken en als er één ding is waar ik pas echt pissed van raak dan zijn het huilende wijven.
    "Hemeltje, wat doe jij hier?!" Ik trek een wenkbrauw op en voel tegelijk mijn schouders even omhoog gaan. Hoewel ik zelf geen idee heb wat er precies van me verwacht wordt lijkt het me toch vrij duidelijk dat ik op vakantie ben. "Ik dacht dat ik niemand bekend zou tegenkomen op deze reis."
    "Verrassing?" breng ik uit, niet geheel zeker of ik tevreden ben met de richting die dit gesprek dreigt uit te draaien. Ik heb echter geen flauw idee wat ik hier anders als antwoord moet op geven. Mijn ongemak neemt met de seconde toe als ik haar blik op mijn gezicht voel branden en ik wenste dat ik mijn drankje niet zo snel opgedronken had zodat ik toch iets om handen had.
    "Ben jij ook alleen gekomen?" Jup. Het kan toch erger. Ik slaak een diepe zucht en plaats mijn lege glas op de bar, waarna ik de handen van de jongedame voor me in de mijne neem.
    "Chloë, Cupcake," start ik. Tot mijn ergernis rolt de bijnaam die ik haar vroeger wel eens plagend gaf automatisch over mijn lippen. "Doe ik ooit iets helemaal in m'n eentje?" ga ik verder, niet geheel in staat om mijn brute masker op te houden bij haar. Het lukt me echter ook niet om letterlijk te vertellen dat ik hier, vanzelfsprekend, met Owen heen gekomen ben. Ik haal een hand door mijn haren en gebaar naar de barman dat ik graag nog een keer hetzelfde drankje wil, alvorens met op één van de hoge krukken te laten zakken.
    "Ik zou nergens op hopen," deel ik haar tenslotte eerlijk mee. Aan Owen's reactie van net te merken leek het me vrij duidelijk dat hij er niet klaar voor is haar te spreken, ten minste niet op dit moment. En hem overtuigen iets te doen dat hij niet wil is moeilijker dan triathlon winnen.
    "Hoe gaat het me jou? Waarom ben jij hier alleen?" Een knappe, aardige dame zoals zij heeft ondertussen vast wel een nieuw vriendje, toch?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit || At the Limbo stickthing

    Mijn begon zich na de tweede ronde al af te vragen wat ik in hemelsnaam aan het doen was en ik nam het hem niet kwalijk. De stok zat al redelijk laag en ik had geen enkel vorm van rekken en strekken gedaan. Daarnaast was ik nou ook weer niet super lenig. Daarbij maakte mijn voeten nog wel eens nare glij bewegingen door de gemorste cocktail. Ik rekte me uit nadat ik weer overeind kwam en keek voor een moment om me heen. In de korte tijd dat ik onder die stok was, waren er al aantal mensen bij gekomen. Zo wel meiden als jongens. Mijn ogen bleven hangen op de twee broers. Hoe de één de ander leek weg te duwen voor iets. Volgens mij was het Rex die Owen wegduwde, maar ik kon het mis hebben. Ik wist niet precies wat er aan de hand was, maar het bleek niet te werken want Owen liep de andere kant uit. Ik volgende zijn gedaante met mijn ogen en zag toen niet ver van mij vandaan een roodharige dame. Mijn wangen werden lichtjes rood doordat ik mij besefte dat ik deze dame hoogstwaarschijnlijk genegeerd heb. Ik wilde mijn verontschuldigen, maar de dame ging al weg en ik kon het haar niet kwalijk nemen. Ze liep naar de broer toe die niet was weggelopen. Ik kon het niet met zekerheid zeggen of Owen wegliep vanwege haar, of omdat Rex iets van hem wilde en het hem niet aan staarde. Ik bedoel, ik kende ze net een dag ongeveer. Mijn benen begonnen al te lopen terwijl ik niet eens zeker wist of ik wel de recht had om achter Owen aan te gaan, maar toch deed ik het en ik stopte niet. "Owen!" riep ik niet al te hard, niet iedereen hoefde het te horen leek mij. "Owen, wacht even!" Ik liep wat vlugger, zodat ik dichter bij hem kon komen sorry, kon niet op de juiste woorden komen. Wanneer ik hem zo beetje had ingehaald bleef ik staan. "Gaat alles wel oké?" vroeg ik hem en ik kon mijzelf wel voor mij kop slaan voor die stomme vraag. "Ik bedoel..." Ja, wat bedoelde ik? "Oké, ik heb geen idee wat ik ermee bedoelde, maar ik kreeg de indruk dat het niet goed ging.. Wil.. je er over praten?"


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    ”We gaan uh.. Minder vaak, Elisa heeft het wat drukker nu,” mompelt Nate.
          Ik knik begrijpend. Nadat arme meisje zolang in het ziekenhuis heeft gelegen, snap ik dat ze nu van alles uit wilt proberen en niet steeds terug wilt naar hetzelfde, maar toch vind ik het jammer.
          “E-en ik weet wat je denkt, over mij en de... alcohol. Maar ik beloof je, h-het is al veel verminderd en.. Ik zal echt niet over de reling heen vallen. Ik ben niet... Zo erg als ik was toen ik met jou had,” Nate's blik glijdt naar de grond, en onmiddellijk voel ik me ontzettend schuldig dat ik de opmerking gemaakt heb. Het is mij nog altijd niet compleet duidelijk waarom hij het uitgemaakt had, maar dat betekend niet dat ik hem wil kwetsen.
          "Nate, ik bedoelde niet dat..." Voor ik het goed en wel zelf door heb, stap ik naar voren en sla ik mijn armen om Nate heen. Nog altijd moet ik een tikkeltje op mijn tenen staan, gezien hij best een stukje langer is. "Zolang je maar oké bent," mompel ik. Ik blijf hem nog enkele seconden vast houden, en stap dan weer naar achteren. "Maar je woont op jezelf? Dat is goed nieuws. Nog steeds in Orlando of was je de hitte zat?" Ik zelf ben dol op de warmte in Orlando. Het hele jaar door zon. Het nadeel daarvan is wel dat ik het vaak snel koud heb wanneer ik ergens anders naar toe gaat, maar hier is het gelukkig ook warm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Rex • outfit


    "Well fuck you too, O.!" Het kon hem geen zier schelen dat Rex die opmerking maakte - wat had hij dan verwacht? Dat Owen in dezelfde ruimte als Chloë bleef? In principe had hij weinig keuze aangezien het feest zich buiten op het dek bevond maar hij was echt niet van plan om te wachten tot ze hem zag. Hij wilde niet eens weten hoe ze dan zou reageren en hij wilde al helemaal niet haar nieuwe vriend zien - aangezien hij gokte dat ze die toch wel had. Hoewel hij helaas niet van het schip af kon nu, was hij dan maar zo ver mogelijk van het feest vandaan gelopen - en dat resulteerde erin dat hij zich aan de zijkant van het schip bevond, aan de reling. Hij hing eroverheen en staarde naar de donkere zee terwijl hij een poging deed om te kalmeren - en daarbij moeite moest doen om zichzelf niet over de reling te gooien. Al was het maar om hier weg te zijn.
    Dat Kenai hem riep ontging hem compleet. Eén van de nadelen van Owen was dat als hij eenmaal zo in de knoop zat of over de rooie was, hij niks meer hoorde om zich heen. Als het echt dramatisch was dan werd het ook zwart voor zijn ogen - maar zo ver was het op het moment nog niet. Pas toen Kenai naast hem stond, drong zijn stem tot hem door. ''Gaat alles wel oké?'' In eerste instantie keek hij niet op maar bleef hij over de reling hangen en sloot hij voor een paar seconden zijn ogen, moeite doende om hem niet een klap in het gezicht te geven.
    ''Ik bedoel... Oké, ik heb geen idee wat ik ermee bedoelde, maar ik kreeg de indruk dat het niet goed ging.. Wil.. je er over praten?" Hij haalde eens diep adem, waarbij de lucht van de zee hem tegemoet kwam. Langzaam opende hij zijn ogen en zodra hij het idee had dat hij niet meteen Kenai in het gezicht zou slaan als hij de reling los liet, draaide hij zijn hoofd en keek hij naar Kenai. Natuurlijk wilde hij er niet over praten maar misschien kon hij maar beter ervoor zorgen dat Kenai hem niet meteen haatte. ''Laten we het erop houden dat hier iemand is die ik liever niet zie.'' bromde hij en hij wendde zijn blik weer af, naar de zee.



    Because alcohol tastes better than tears

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN
    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward

    "Nate, ik bedoelde niet dat..." begon het meisje en voordat hij zich besefte wat er nu gebeurde, had zijn ex-vriendin haar armen om hem heen geslagen. Even stond de jongen verstijfd. Dit was wel de laatste reactie die hij van Delia had verwacht, vooral gezien hij het heel plotseling uitgemaakt had én daarnaast omdat ze een nieuwe vriend had. Tenminste, dat suggereerde haar instagram toch.
          "Zolang je maar oké bent," mompelde ze toen. Nate glimlachte kort toen Delia hem nog even kort vasthield, waarna ze los liet. “Ik ben.. Beter dan eerst, ja,” gaf hij als antwoord terug. Hij was nog steeds niet helemaal oké, maar beter dan dat hij zich in jaren gevoeld had. Dat was ook de reden dat hij hier nu was. Was hij nog dezelfde puinhoop als eerst, dan had zijn vader hem nooit laten gaan.
          “Maar je woont op jezelf? Dat is goed nieuws. Nog steeds in Orlando of was je de hitte zat?" Nate moest zachtjes lachen, waarna hij zijn hoofd schudde. “Ik zou willen dat ik Orlando uit was, maar nee. Dan vermoordt mijn vader me. Hij vertrouwt me nog steeds niet genoeg,” antwoordde Nate, waarop hij een pruillip liet zien.
          ”Hoe gaat het trouwens met uh.. Je vriend?” vroeg Nate uiteindelijk, na een korte stilte. De ongemakkelijkheid die voor een moment verdwenen was, was driedubbel zo erg teruggekeerd. Hij wist ook niet goed of hij nu een totaal verkeerde vraag had gesteld, waardoor hij ongemakkelijk een hand door zijn haar haalde. Nicely done, Nate.

    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 14:47 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Marcus

    Nadat de jongen haar duidelijk had gemaakt het haar niet kwalijk te nemen en zich met een brede glimlach had voorgesteld als Marcus had hij haar hand gepakt en er zacht een kus op gedrukt. Rose voelde een blos richting haar wangen trekken en een verbaasde 'oh' ontsnapte uit haar mond. Dit soort begroetingen was ze niet gewend. De dame moest toegeven dat ze zich een tikkeltje ongemakkelijk voelde toen hij haar hand ietwat langzaam losliet met een glimlach op zijn gezicht.
          'Moet je niet meedoen met de limbo?' Vroeg Marcus haar toen, wat de ogen van Rose groot liet worden. Ze had niet het idee dat ze eruit zag alsof ze vaak op de dansvloer te vinden was. De knipoog die volgde vertelde haar dan ook dat hij zijn vraag plagend had bedoeld.
          'Of ben je niet zo'n danser?' Op deze vraag schudde Rose haar hoofd met een glimlach. Nee, zo was ze inderdaad te omschrijven. Het was dat haar vriendinnen haar eens in de zoveel tijd mee wisten te slepen, anders had ze waarschijnlijk nog nooit op de dansvloer gestaan. Ze hield niet van de drukte, alle bezwete lijven en de biergeur die er vaker wel dan niet te vinden was. De limbo was natuurlijk een heel ander verhaal, maar de enige herinnering die ze daaraan had was het feit dat ze altijd op de grond belandde, tot groot vermaak van haar vrienden.
          'Nee, niet echt een danser,' maakte ze toen duidelijk aan de jongen naast haar 'maar na nog een paar cocktails ben ik er misschien wel voor te porren,' voegde ze toe met een vage grijns. Kort haalde ze een hand door haar haren zodat de pluk die voor haar ogen bungelde weer op zijn plek terecht kwam.





    chaos makes the muse

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party || outfit



    Terwijl ik wacht op het antwoord van Rex, gaan mijn gedachten alle kanten op. Laat hem alsjeblieft zeggen dat Owen hier niet is... Rex zucht echter diep, zet zijn lege glas met een klap op de bar en doet zijn handen open. Automatisch leg ik mijn handen in die van hem en ben verrast over hoe klein ze lijken, naast de zijne.
    'Chloë, Cupcake,' zegt hij zachtjes en ik glimlach bij het horen van mijn bijnaam. Dat hij die onthouden heeft...
    'Doe ik ooit iets helemaal in m'n eentje?' Zodra de woorden zijn lippen verlaten, zakt de moed in mijn schoenen. Verdomme, het is niet waar. Ik weet mezelf even geen houding te geven en ben Rex dankbaar dat hij zich afwendt om de barman te seinen. Ik sla mijn ogen neer en voel een wervelstorm van emoties door me heen gaan. Teleurstelling, woede, verdriet, maar ook... een beetje geluk? Hoe kan het dat Owen me nog steeds gelukkig kan maken, na alles wat er tussen ons gebeurd is?
    'Ik zou nergens op hopen,' zegt Rex, waardoor hij mijn aandacht grijpt. Ik wil antwoorden, maar Rex zegt meteen daarna: 'Hoe gaat het me jou? Waarom ben jij hier alleen?'
    'Wacht eens even,' ik steek mijn vinger op. 'Ik hoop ook nergens op. Jouw broer heeft mijn hart gebroken - wat zeg ik: aan diggelen geslagen en er daarna op zitten stampen. Als ik ergens op hoop, is het dat hij deze planeet verlaat.' Ik slik en hoor de valse ondertoon aan het einde van mijn zin. Verdomme, waarom ben ik ook zo'n open boek.
    Ik wend me even af om aan mijn cocktail te drinken en zucht. 'Hij maakt me gewoon zo... in de war,' besluit ik zachtjes. 'Maar dat is niet jouw probleem. Om op je vraag te antwoorden: naast het Owen-drama gaat het prima met me en ik ben alleen om nieuwe mensen te ontmoeten. Al gaat dat tot nog toe niet zo goed,' mijn mondhoeken glijden eventjes omhoog en ik richt mijn blik naar het dek.



    [ bericht aangepast op 27 april 2018 - 17:42 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit || At the Limbo stickthing

    Er werd diep ademgehaald en ik zette me al vast schrap voor het ergste. Ik volgde zijn bewegingen en volgens mij als ik zijn houding zo mocht inschatten, dan was hij zichzelf aan het voorbereiden. Ik kon het wel waarderen op de manier hoe hij deed, maar hij hoefde zich van mij niet in te houden. Langzaam maar zeker had hij zijn ogen open gedaan en het duurde nog wat langer voordat zijn handen van de reling afkwamen. "Als je niet wilt ze-" begon ik zacht, maar Owen begon al te praten. "Laten we het erop houden dat hier iemand is die ik liever niet zie." bromde hij en zijn blik stond weer gericht op de zee.
    "Toevallig de dame met rood haar?" vroeg ik aan hem. Zij was immer de enige die ik als optie had. Ik volgde zijn blik naar zee.
    "Ik zag haar toevallig naar je broer gaan." vertelde ik hem dan toch uit voorzorg. Er was altijd nog de optie dat ik compleet verkeerd zat en het over totaal iemand anders ging. Ik keek even achterom of ik die twee nog zo gauw kon zien, maar er stonden een aantal mensen in de weg, of ze waren ondertussen weggegaan en ik keek de totaal de verkeerde kant op. Wat was zei eigenlijk van hem. Familie? Ze leken anders niet op elkaar, althans van zo verre ik het kon zien. Een ex of gewoon een bekende waar het niet goed mee klikt? Ik hoopte voor hem dat hij hopelijk zich vergist had en de persoon een wildvreemde was. Ik bedoel, ik nam aan dat hij deze vakantie nam voor de rust en niet voor om mensen tegen te komen die je niet wilt tegen komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    “Ik ben.. Beter dan eerst, ja.”
          Ik glimlach lichtelijk. Het is nog niet het antwoord waar ik op gehoopt had, ik heb liever dat het gewoon helemaal goed gaat met hem, maar dit is beter dan wanneer het slechter zou gaan met hem. Veel en beter. Nieuwsgierig naar hoe het verder is met zijn leven, vraag ik daarnaar.
          “Ik zou willen dat ik Orlando uit was, maar nee. Dan vermoordt mijn vader me. Hij vertrouwt me nog steeds niet genoeg." Nate pruilt, maar ik ben eigenlijk stiekem wel blij hij nog steeds in Orlando is. Als hij dan een terugval krijgt, dan zijn er tenminste mensen die hem kunnen helpen. Als hij weg is, dan gaat dat een stuk lastiger. Maar... als hij hier aan de alcohol is, dan betekend het dat het nog steeds niet helemaal goed gaat.
          "Hoe gaat het trouwens met uh... je vriend?” Alsof het al niet ongemakkelijk genoeg was, wordt het nu nog erger. En ik weet ook niet waar Nate dit vandaan haalt.
          "Nieuwe vriend?" vraag ik op een zachte, verbaasde toon. "Ik heb geen nieuwe vriend? Natie, dan zou ik toch niet meegaan met een singlesreis." Ik voel mijn wangen rood worden, want meegaan op een singlesreis voelt nog steeds wat apart voor mijn gevoel. "Mijn vriendinnen hadden me opgegeven, Sofia en Isa? Je weet vast nog wel hoe ze zijn." Zacht lachend schud ik mijn hoofd. "Maar nee, geen nieuwe vriend dus, wel een nieuwe kitten, dus ik ben ergens een catlady aan het worden vrees ik."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || This party is kinda insensitive, but too much fun to pass. || Bikini || Jade, Walt, Bay

    Ik wist dat ik de aandacht trok, en ik genoot ervan. Toch moest ik lachen van de woorden die ik naar me toe geslingerd kreeg. Ik opende mijn ogen en keek een roodharig meisje recht in het gezicht. "Dat is toch precies wat iedere meid wil?" zei ik, terwijl ik toch even stopte met dansen. Het sprak toch wat makkelijker als ik niet ronddraaide. Ik knikte bij haar vraag over het drinken. De cocktails waren zoet en lekker, maar sterke drank was vaak wel beter. Ik liet me meeslepen en liep heupwiegend met haar mee naar de bar. Ik voelde nog altijd ogen op mijn kont branden, maar erg vond ik het zeker niet. Ik was geen slet, maar aandacht was altijd fijn. Net voor de bar hield het meisje halt en stamelde een naam. Daarop draaide een jongen met een bril met erg dikke glazen zich om. Ik wist niet goed wat er aan de hand was, maar drank kon het vast beter maken. Ik ving wat woorden op, maar besloot toch maar snel een aantal shotjes te halen, om de situatie te verbeteren.
    Toen ik aan de bar stond, dacht ik dat ik Marcus zag staan. Dat was vreemd. Nu had de jongen het wel gehad over zijn ex, maar ik had Marcus al lang niet gezien, en om hem echt een ex te noemen vond ik ook weer overdreven. Hij zag er altijd nog wel heel goed uit. Het zou allemaal wel. Ik pakte de shotjes aan en liep terug naar het groepje. "Dit heeft iedereen denk ik wel nodig." Ik deelde met een brede glimlach de shotjes tequila uit aan de jongen, Walt volgens mij, en de twee meisjes. "Ik ben Nani, laten we drinken." Ik sloeg het shotje met zout op de rand achterover en zoog toen misschien net iets te sensueel op de citroen.
    "Dus, wie heeft er zin om deze hele vreemde luau wat meer leven in te blazen?" Ik miste het kalua zwijn, haupia, en alle andere lekkernijen. Toch was dansen iets wat altijd kon, net als drinken. Ik was geen zuiplap, maar bij een goed feestje hoorde ook goede alcohol. "Trouwens... Volgens mij zag ik net een vakantie fling van mij lopen." zei ik heel casual, Marcus en ik hadden niets serieus gehad. Het was leuk zolang het duurde, maar het was alleen positief geweest. Zelfs een gemis zou ik het niet noemen toen hij weer naar huis ging.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 9:53 ]


    Bowties were never Cooler

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN
    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward

    De verbaasde blik die Dee in haar ogen kreeg toen Nate de vraag over haar vriend stelde, gaf hem genoeg bevestiging dat dit een verkeerde vraag was geweest. Oh, dit kon nog eens enorm awkward worden, want dat was het nog niet genoeg.
          ”Nieuwe vriend?" vroeg Dee toen op een zachte, verbaasde toon. "Ik heb geen nieuwe vriend? Natie, dan zou ik toch niet meegaan met een singlesreis,” vervolgde ze op dezelfde toon. Nate’s wangen kleurden rood van schaamte en Nate merkte dat zijn wangen niet de enige roodgekleurde waren. Ergens gaf hem dit een goed gevoel, hij was niet de enige die zich ongemakkelijk voelde én daarnaast, dit betekende dat Dee single was, beschikbaar. Zou hij misschien nog een kans bij haar hebben? Of had hij die verkeken toen hij het uitmaakte.
          ”Je bent mee op de singlesreis?” vroeg Nate. “Ik dacht dat het een singlesreis voor mannen was,” vervolgde hij ongemakkelijk. Al besefte hij zich, met het zien van alle vrouwen op de reis, dat dit voor beide geslachten was. Erg snugger, Nate.
          ”Mijn vriendinnen hadden me opgegeven, Sofia en Isa? Je weet vast nog wel hoe ze zijn,” zei ze toen en ze schudde zacht lachend haar hoofd. "Maar nee, geen nieuwe vriend dus, wel een nieuwe kitten, dus ik ben ergens een catlady aan het worden vrees ik." Hierop moest Nate zachtjes lachen.
          ”Een catlady, ja? Ik zal Elisa wel eens op bezoek laten komen dan,” zei Nate zachtjes en een grinnik onderbrak niet. “Plus dan heb ik nog eens zware competitie om je terug te krijgen,” vervolgde de jongen, waarna hij Dee een knipoog gaf en zijn tanden ontblootte in een glimlach. Het was misschien als grapje bedoelt, maar er zat een deel van waarheid in. Zijn verliefdheid voor Dee was nooit helemaal verdwenen.


    That is a perfect copy of reality.

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Owen Chloë

    "Wacht eens even. Ik hoop ook nergens op. Jouw broer heeft mijn hart gebroken - wat zeg ik: aan diggelen geslagen en er daarna op zitten stampen. Als ik ergens op hoop, is het dat hij deze planeet verlaat." De woorden hebben amper Chloë's mond verlaten of ik voel mezelf knarsen met mijn tanden omdat ik mijn kaken zó stevig op elkaar klem. Mijn ogen vernauwen zich tot spleetjes en ik dwing mezelf mijn hand, die zich reeds tot een vuist gebald had, te ontspannen. Owen mag dan wel een idioot geweest zijn met het meisje voor me, maar hij is alles wat ik heb en níémand, ex of geen ex, komt er mee weg hem te beledigen in mijn bijzijn.
    "Hij maakt me gewoon zo... in de war. Maar dat is niet jouw probleem. Om op je vraag te antwoorden: naast het Owen-drama gaat het prima met me en ik ben alleen om nieuwe mensen te ontmoeten. Al gaat dat tot nog toe niet zo goed." Wat ze zegt komt maar half binnen en is quasi meteen het andere oor weer uit, zo pissig ben ik. Ik kom van mijn stoel af en ga wat dichter bij de dame staan, waarbij ik mijn hoofd naar beneden moet richten wil ik niet straal over hem haar heen kijken.
    "Zeg nooit, maar dan ook nooit meer dat hij geen recht van bestaan heeft," bijt ik Chloë tussen mijn tanden door toe. De waarheid is dat Owen zich door het kwetsen van de rosse zelf net zo hard pijn gedaan heeft. Het hele onderwerp is nog steeds taboe thuis en net daaraan weet ik dat hij, of toch een deel van hem, haar nog steeds mist. Het is echter niet aan mij om dat met haar te delen. "Je weet helemaal niets!"
    Als ik enkele vreemde blikken in onze richting geworpen zie worden besef ik dat dat laatste er net iets harder uit kwam dan ik zelf bedoeld had. Ik laat me terug op mijn stoel zakken en ga zijlings naar Chloë toe zitten, mijn blik strak op mijn rum-cola gericht.
    "Ik heb Owen altijd kwalijk genomen dat hij het met jou verpest heeft maar als je iemand waar je zogezegd van gehouden hebt dood kunt wensen dan ben ik blij dat hij een gemene tang is misgelopen. Veel plezier met je plezierreisje, zou ik zeggen," bits ik alvorens van mijn glas te nippen, nog steeds zonder haar een blik waardig te gunnen. Laat haar maar een andere sukkel versieren, dan zorg ik er wel voor dat Owen haar dit keer wel uit zijn gedachten krijgt.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Kenai • outfit


    ''Toevallig de dame met rood haar?'' vroeg Kenai, waarop Owen een wenkbrauw op trok. Was het dan echt overduidelijk geweest? Eigenlijk kon het hem niet eens zo heel veel schelen dat Kenai het goed gegokt had - het irriteerde hem veel meer dat Chloë hier was en de vraag waarom ze hier was, precies hier, liet hem niet los. En dat frustreerde hem alleen maar meer en meer. Verdomme. De zee leek nog aanlokkelijker maar hij wist dat dat niets op zou lossen en hij daar alleen zichzelf mee had. Het leek alleen een makkelijkere optie dan terug te gaan en Chloë onder ogen te komen.
    ''Ik zag haar toevallig naar je broer gaan.'' Oké, dat verklaarde de goede gok van Kenai dan wel. Hij knikte eens langzaam en zuchtte, al gaf hij liever niet toe dat de rosse dame inderdaad diegene was die hij liever niet tegen kwam. Waarom was ze naar Rex toe gegaan? Hij was dus precies op het goede moment weggegaan, aangezien hij zo het idee had dat Chloë hem nog niet had gespot.
    ''Toevallig die ja.'' mompelde hij bevestigend en hij liet langzaam de reling los. Hoe had hij ook kunnen denken dat Rex en hij wel eens konden ontspannen - in hoeverre hij kon ontspannen dan - op een vakantie? Natuurlijk was het hen niet gegund om er gewoon van te kunnen genieten. ''Laten we het erop houden dat ik nog liever nu over de reling spring dan dat ik terug ga, daarheen.'' zei hij, met de nadruk op 'daarheen'. En daarmee bedoelde hij eigenlijk, alles waar Chloë in de buurt was. ''Maar dat kan ik Rex niet aandoen en daar schiet ik helaas niks mee op.'' voegde hij eraan toe, voor Kenai nog dacht dat hij zichzelf iets aan zou gaan doen. Het zou niet nieuw zijn en Owen had er een handje van om zichzelf pijn te doen, maar dat was eerder om te voorkomen dat hij een ander aan zou vliegen. Suïcidaal was hij totaal niet en of dat nu was omdat het niet in zijn persoonlijkheid zat of omdat hij Rex niet achter wilde laten - dat maakte in zijn ogen niet uit. Hij keek vervolgens om naar Kenai, voor het eerst sinds Kenai bij hem was komen staan.
    ''Je hoeft niet bij me te blijven, ik red me wel.'' Hij hoefde niet ook nog het feest te verpesten voor Kenai.



    Because alcohol tastes better than tears

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • Walt, Nani & Bay • Outfit •

    'Oh. God. Hoeveel alcohol zit er in hemelsnaam in deze verdomde drankjes? Heb ik een zonnesteek opgelopen vandaag? Droom ik?' klinkt het als een eerste reactie van Walt, nadat hij flink geschrokken lijkt te zijn om me hier te zien. Eerlijk toegegeven was ik dat zelf ook. Dit leek me namelijk de laatste plek wel waar ik hem zou treffen, al helemaal nu we al een tijdje geen koppel meer waren. Een kleine glimlach weet zich ondanks het verraste gegeve toch over mijn lippen heen te laten glijden als de jongen me van top tot teen opneemt. “Ik ben er echt,” spreek ik zacht.
          ”Dat is mijn ex,” zegt Walt vervolgens tegen de dame achter hem. Ze was echter geen compleet onbekende voor me, daar ze deel uit maakte van de groep vrouwen waarmee ik op reis was gegaan. Toch had ik nog niet het moment gehad om kennis met haar te maken en gebeurde dat precies nu. “Ahah,” zegt ze vervolgens met een knikje, terwijl ik mijn aandacht in haar allang weer verloren lijk te hebben en naar Walt blik, totdat haar hand in een voorstellend gebaar naar me uitgestoken wordt.
          “Aangenaam. Ik ben Bay, but you can call me Bae.”
    Een flauwe glimlach verschijnt op mijn lippen als het vleugje flirterige niet aan me voorbij is gegaan. Ik had zo het vermoeden dat ze echter beter de blondine langs me kon hebben, die zou daar eerder op in ging dan ik zou doen — althans dat vermoeden had ik. Net wanneer ik mijn mond wil openen om iets te zeggen komt Nani aanzetten met een dienblad vol shotjes. “Dit heeft iedereen denk ik wel nodig.” Met een brede glimlach deelt ze de shotjes uit en kijk ik met een lichte twijfel naar Walt, wetende dat hij deze vast nooit achterover zou gooien. Ik had echter nooit verwacht dat het weerzien van mijn lieftallige ex zoveel gevoelens naar boven zou halen; welke diepgewortelder bleken te zitten dan ik gedacht had — al helemaal na een half jaar.
          ”Ben je hier alleen?” vraag ik hem dan, terwijl het shotje nog tussen mijn vingers geklemd is, alvorens Nani zich voorstelde. “Dus, wie heeft er zin om deze hele vreemde luau wat meer leven in te blazen?” stelt ze dan. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen heen als ik naar de blondine kijk. “Waarom begin je niet alvast?” vraag ik haar en bijt even zacht op mijn onderlip. Het hele doel van deze trip was geweest om volledig tijd voor mezelf te nemen en alles los te laten wat me thuis bezig hield. Mijn relatie met Walt was daar een onderdeel van, puur omdat de weloverwogen beslissing die we samen genomen hadden nog altijd achter me aan bleef zitten. “Trouwens... Volgens mij zag ik net een vakantie fling van mij lopen.” Ik frons. Niet goed wetende wat ik daar nu precies op moet zeggen kijk ik Nani kort aan. “Dat is toevallig,” mompel ik dan en breng het shotje naar mijn lippen om deze alsnog achterover te slaan. “Ik ben Jade, trouwens,” stel ik mezelf alsnog voor aan de jonge vrouw vlak naast Walt. “Je zit bij ons in de reisgroep.” Met een knipoog kijk ik haar kort aan, waarna mijn blik als vanzelf terug naar Walt glijdt. Ik kon het niet helpen om diep van binnen toe te geven hoe blij ik was hem desondanks weer te zien.

    [ bericht aangepast op 30 april 2018 - 14:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'