• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - Zinnia & Owen || outfit


    Terwijl ik wanhopig probeer om uit het zicht van Owen te blijven, laat Zinnia haar ogen uitgebreid over zijn lichaam gaan. 'Het is een dare, Chloë,' zegt ze, op dezelfde toon als mij. 'Gooi je de handdoek toch in de ring?' Sprakeloos kijk ik het lichtharige meisje aan. Hoe zou ik ooit mijn ex, zonder waarschuwing of iets in die aard, kunnen zoenen? En niet zomaar een ex - het is Owen.
    Maar dan besef ik dat Zinnia onmogelijk kan weten hoe onze relatie in elkaar zat. Hoe stapelverliefd ik op de jongen was, tot hij mijn hart brak door voor een ander te kiezen. Zinnia zou me dan nooit dwingen om hem te zoenen, toch? Ik wil haar net uitleggen hoe de vork in de steel zit, als Zinnia zegt: ' ‘In dat geval, watch the master at work.’
    Met open mond kijk ik toe hoe Zinnia richting Owen loopt, op een katachtige manier. Ik wil haar tegenhouden, aan haar schouder trekken, of wat dan ook maar voor ik het weet staat ze voor hem. En ineens heb ik het volle zicht op Owen, die slechts een paar meter van me af zit. Ik krijg maar een paar seconden om het beeld van zijn lichaam in me op te nemen, maar mijn ogen lijken alles op te zuigen, bang dat ze zijn uiterlijk opnieuw zullen vergeten. Zijn bruine haren - nu iets lichter, door de zon, zijn blauwe ogen en scherpe kaaklijn. Ik haat mijn opvliegend hart, dat hem eigenlijk zou moeten haten.
    'Wel hallo,' zegt Zinnia op zwoele toon, waardoor ze meteen mijn aandacht terug grijpt. Zinnia, nee. Doe het niet. Maar nog voor ik iets kan doen, streelt ze met haar vingers over Owen's wang - mìjn Owen - en zoent hem vol op de mond.
    Met grote ogen kijk ik toe hoe hoe het meisje voor meerdere seconden lang mijn ex kust. Wat gebeurt hier? Waarom duwt hij haar niet weg? Waarom stopt ze hier niet mee?
    Onmacht, woede en verdriet vechten voor een plaatsje in mijn hoofd als Zinnia zich terug trekt, zich excuseert en zegt: 'Het was een dare. Ik moest die van iemand anders inwilligen. Die van haar.' Op dat moment wijst Zinnia naar mij en het liefste wil ik onder de toog verdwijnen. Ik weet echter dat Owen me al gezien heeft. 'Volgens mij is het tijd voor een gesprek,' durft Zinnia nog te zeggen. Ziedend kijk ik naar het meisje. Hoe had ik ooit kunnen denken dat wij vriendinnen konden zijn? Zinnia maakt zich uit de voeten en dat is maar beter ook, want ik voel de woede in stralen door me heen gaan.
    De emotie slaat echter volledig om als ik Owen zie zitten, ineens zo dichtbij. Hoeveel keer heb ik al van dit moment gedroomd - om hem terug te zien, terug aan te raken? Maar niet op deze manier, niet terwijl hij denkt dat ik onbekende meisjes op hem afstuur.
    'Owen, daar is niets van waar! Ik zou nooit iemand uitdagen om je te zoenen, dat weet je, ik-' ik klap mijn mond toe als ik hoor hoe stamelend de woorden over mijn lippen komen. Ik zucht diep en sluit kort mijn ogen. 'Het spijt me daarvoor. Hoe... Wat doe je hier?'


    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 11:20 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • With Chloë & Zinnia • outfit

    Dat zijn keuze van zijn plaats nou niet bepaald goed was geweest, had hij niet door. Misschien had hij dan ook gewoon wel om zich heen moeten kijken om te zien waar Chloë zich bevond - en Rex - zodat hij uit de buurt kon blijven.. maar dat had hij niet gedaan en dat resulteerde er in dat hij onbewust naar haar was gaan zitten, het enige wat hun nog scheidde was een wandje.
          Hij had net een slok van zijn drankje op toen er ineens een dame tussen hem en de bar stond. ''Wel hallo.'' Hij trok zijn wenkbrauwen op en nog voor hij kon zeggen dat ze op moest rotten en heel snel een ander moest zoeken, streek ze met haar vingers over zijn wangen en drukte ze haar lippen op de zijne. Even was hij te verdwaasd - hoewel hij normaal iemand meteen ruw weg had geduwd, vrouw of geen vrouw - en dus reageerde hij in eerste instantie niet.
          ''Sorry daarvoor, het was een dare. Ik moest die van iemand anders inwilligen. Die van haar.'' Hij verplaatste zijn blik naar de andere vrouw, waar de vrouw voor zijn neus heen wees. Chloë. Fúck. Even staarde hij enkel naar Chloë, de rest van de woorden gingen langs hem heen en het viel hem ook niet eens op dat ze ervandoor was gegaan. Hij kon alleen maar naar Chloë kijken terwijl er van alles door hem heen raasde. Uiteindelijk voelde hij alleen nog maar pijn - alsof iemand een mes in zijn hart had geramd en ergens verbaasde het hem dat hij dat nog voelde.
          ''Owen, daar is niets van waar! Ik zou nooit iemand uitdagen om je te zoenen; dat weet je, ik-'' Zwijgend keek hij naar haar, wachtend tot ze haar zin afmaakte maar ze sloot eerst haar ogen en zuchtte.
          'Het spijt me daarvoor. Hoe... Wat doe je hier?'' Hij beet op zijn lip en wendde zijn blik af, ze hoefde die pijn niet in zijn ogen te zien. Verdomme, waarom kon hij niet eens genieten van een vakantie? Waarom moest het altijd maar drama zijn? Hij had nooit aan Chloë toe moeten geven en nooit een relatie moeten beginnen, vrouwen brachten alleen maar gezeik. Dat hij met Chloë zo'n beetje de beste jaren van zijn leven had beleefd.. dat liet hij achterwege.
          ''Vakantie, met Rex.'' mompelde hij. Zijn stem was wat schor van de emoties, waardoor hij eens kuchte om die weer helder te krijgen - al had hij niet het idee dat dat hielp. ''Maar dat wist je al, ik hoorde dat je net bij Rex stond.'' Hij speelde met het glas in zijn handen en hield zijn blik daar op gefocust.
          ''Maak je niet druk, als het kan ben ik weg hier en dan kan je verder genieten van.. wat je hier ook doet.'' Hij hoefde het niet te horen. Hij hoefde niet te horen hoe ze waarschijnlijk al een nieuwe vriend had en verder was gegaan met haar leven terwijl hij zichzelf nog steeds dagelijks rot voelde omdat hij het verpest had met haar.


    Because alcohol tastes better than tears

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Walt • Outfit •

    Ik zie de ongelovige blik kort over Walt zijn gezicht heen glijden, waarbij het me niet ontging dat mijn woorden voor hem niet geloofwaardig hadden geklonken; hoe graag hij dat wel gewild zou hebben. Voor mij was hij echter altijd perfect geweest zoals hij was. Vanaf het moment dat ik hem beter leerde kennen had ik nooit — maar dan ook nooit — iets aan hem willen veranderen.
          ”Eh. . . Bedankt?”
    Ik glimlach traag en kantel mijn hoofd iets als ik opmerk hoe vertrouwd zijn handelingen — iets simpels als het terugschuiven van zijn bril op zijn neus — nog altijd voor me waren. Ik glimlach opnieuw en laat mijn blik een keer om ons heen glijden, over de dansende en bewegende menigte heen.
          ”Jade, hoe kan ik in Godsnaam op een singlereis gaan met jou hier aanwezig? Ik kan al niet met meisjes praten, maar nú. . .” Als ik zijn blik probeer te vangen, richt Walt deze in alle eerlijkheid op de lange, uitgestrekte oceaan. Nog altijd even eerlijk. . . “En ik kan niet toekijken hoe jij met een ander. . . je weet wel.” Heel even beet ik op mijn lip en pers ze licht op elkaar. Ik had niet echt als doel voorgenomen om me hier te storten op de vrijgezellen mannen, voor mij was deze trip als allereerste bedoeld om alles thuis even achter me te laten — hopende dat ik hier mijn rust zou vinden voor ik weer terug zou gaan.
          ”Ik ben hier niet om opzoek te gaan naar een ander. . “ is dan ook de eerste die ik uitbreng. “Ook niet voor een simpele nacht.” Met moeite weet ik mijn mondhoeken iets omhoog te trekken en druk de gedachten weg die me vertellen dat Walt misschien wel eens aan de haal kon gaan met iemand anders en dat dit me ergens een onrustig gevoel gaf. Walt kennende zou hij me uitlachen mocht ik dit hardop tegen hem zeggen, hij wist niet half hoeveel aantrekkingskracht hij wist hebben als hij deze van iemand ving. Niet iedereen gaf enkel iets om een lekker lichaam en een charmante kop.
          Een tikkeltje afwezig maak ik een licht gebaar naar de ober die rondloopt met een blad voor cocktails, waar ik er vanaf haal zodra hij in de buurt is en zorgvuldig degene mijd die ik al eerder geproefd had. “Ik wil je reis niet tot last zijn,” breng ik dan uit en roer een enkele keer afwezig met het zwarte rietje die uit mijn cocktail steekt, alvorens ik besluit een flinke slok te nemen eens ik het rietje aan mijn lippen plaats. Als ik het alcoholische goedje door mijn keel heb laten glijden sla ik mijn poelen bedenkelijk naar Walt op.
          “Dus wees alsjeblieft niet bang om met andere te praten. .” Het had me veel moeite gekost om afstand te nemen van de jongen waar ik zoveel van was gaan houden — waar een deel van me nog altijd van hem hield — en nog steeds was het me duidelijk dat ik niet alles afgesloten had, ook al waren we tot een gezamenlijk einde gekomen. Mijn doel van deze reis kon misschien dan ook nog eens best moeilijk gaan worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - Owen || outfit





    Owen bijt op zijn lip en slaat zijn ogen neer - net te laat. Ik zie de gepijnigde blik in zijn ogen en mijn instinct zegt me meteen dat ik hem moet vastnemen, hem vragen wat er scheelt en hoe ik het beter kan maken. Ik duw de neiging echter weg en probeer standvastig op mijn twee benen te staan. Hij heeft me net zoveel pijn gedaan, ik moet sterk zijn nu.
    'Vakantie, met Rex,' zegt Owen zachtjes, zijn stem niet zo sterk als ik hem gewend ben. Ook Owen lijkt het op te merken, want hij kucht zachtjes. 'Maar dat wist je al, ik hoorde dat je net bij Rex stond.' Ah, Owen wist dus ook dat ik hier was - nog voor hij me zag. We waren beiden op de hoogte van elkaars aanwezigheid en toch hebben we elkaar niet opgezocht. Om de één of andere reden, doet me dat pijn.
    'Maak je niet druk, als het kan ben ik weg hier en dan kan je verder genieten van.. wat je hier ook doet.' Ik knik langzaam. Dat is inderdaad een optie, zo ver als mogelijk van elkaar verwijderd blijven en uit elkaars vaarwater blijven. Zodra het schip aan land komt, zullen onze wegen scheiden. Het is de meest veilige optie - die waarbij mijn gebroken hart niet nog meer zal lijden.
    Maar. En ja, er is een 'maar', hoe graag ik dat ook wil ontkennen. Owen zien heeft zoveel emoties teweeg gebracht, dat het me enorm veel moeite zal kosten om ze terug op te bergen. En de waarheid is dat ik dat niet wil. De waarheid is dat ik bij hem wil blijven. Maar wil hij dat ook?
    Ik zucht diep en ga op de barkruk naast Owen zitten, aangezien ik mijn benen niet langer vertrouw. Ik laat bewust een stilte tussen ons in, die gevuld wordt met de geluiden op het dek en het geruis van de zee. 'Ik was niet aan het genieten,' zeg ik na een tijdje zachtjes. 'Ik was... afleiding aan het zoeken. Zowel in andere mensen als in de alcohol.' Van onder mijn wimpers kijk ik naar Owen. 'Het hielp niet.'


    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 11:20 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          Jade schijnt ietwat ongemakkelijk te worden van zijn uitgesproken woorden, waardoor Walt zichzelf wel voor zijn voorhoofd zou willen slaan. Godverdomme. Waarom is hij zo eerlijk — té eerlijk?
          'Ik ben hier niet om op zoek te gaan naar een ander. . . ook niet voor een simpele nacht.'
          Walt verslikt zichzelf bijna in zijn eigen speeksel door de gedachten aan Jade, liggend in bed met een of andere jongeman voor één enkele, simpele nacht. Voordat zij samen het bed hadden gedeelde, waren enkele weken voorbij gegaan (voornamelijk omdat Walt doodnerveus was).
          Jade houdt een van de rondlopende obers aan om een cocktail aan te nemen, maar Walt schudt zijn hoofd en de ober verdwijnt weer. Alcohol is geen goed plan, helemaal niet nu hij weet dat Jade eveneens op deze reis is.
          'Ik wil je reis niet tot last zijn. Dus wees alsjeblieft niet bang om met anderen te praten. . . '
          Walt kijkt Jade ongelovig aan en schuift dan zijn bril opnieuw op zijn neus, waarna hij hardop zucht en zijn handen door zijn haren haalt. Eventjes aarzelt hij, maar alsnog besluit hij om simpelweg eerlijk te zijn.
          'Jade, ik kan amper een gesprek voeren met jou en wij hebben samen. . . Nou, ik heb jou naakt. . . Ahum — je weet wat ik bedoel, niet waar?'
          Walts wangen zijn inmiddels vuurrood geworden en hij ontwijkt Jade's blik, waardoor hij allerlei personen wellustig ziet dansen. Dit helpt dus absoluut niet. Walt kreunt en sluit zijn kijkers.
          'Ugh, ik weet serieus niet wat ik hier doe. Volgens mij pas ik nog beter binnen één van die chique winkels van jou, dan hier.'


    •

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • With Chloë • outfit

    Hij baalde van zichzelf en hoe meer hij zichzelf vervloekte dat hij zich zo voelde bij het weerzien van Chloë - hoe meer hij zichzelf haatte. Dat de andere dame hem had gezoend was hij even compleet vergeten. Hij wilde niet geloven dat Chloë een wildvreemde dame op hem af zou sturen om hem te zoenen. Ze had zelf ook gezegd dat dat niet de waarheid was en hij wilde het graag geloven.
          Hij had toegegeven dat hij hier op vakantie was met Rex, wat kort af maar er waren niet meer woorden nodig. Daarbij ergerde hij zich aan zijn eigen stem. Hij had ook meteen bekend dat ze dat al wist omdat hij wist dat ze bij Rex had gestaan, waarna hij haar gerust had gesteld - althans dat hoopte hij - door te zeggen dat als het kon hij meteen zou verdwijnen. Ze knikte en het stak hem meer dan hij wilde. Hij had toch ergens gehoopt dat ze zei dat het niet nodig was, ook al wist hij dat hij zichzelf kapot zou maken als hij te lang op één schip bleef met Chloë. Tot zijn verbazing kwam ze dan ook op de barkruk naast hem zitten en even was het stil. Hij haatte die stilte en elke seconde was pijnlijk maar hij deed geen moeite om die stilte te verbreken.
          ''Ik was niet aan het genieten. Ik was... afleiding aan het zoeken. Zowel in andere mensen als in de alcohol. Het hielp niet.'' Hij hield zijn blik op het glas voor zijn neus gericht en hij kneep in het glas. Hij knikte enkel langzaam. Wilde hij weten waarvan ze afleiding wilde? Had ze weer een ander? Hij haalde eens diep adem en blies het langzaam uit via zijn mond.
          ''Afleiding waarvan?'' vroeg hij uiteindelijk zacht, ergens bang voor het antwoord. Hij verwachtte dat ze hem inmiddels compleet vergeten was en verder was gegaan met haar leven. ''Ik bedoel, ik hoef niet te horen hoe je weer een nieuwe vriend hebt gevonden of hoe je dates gingen - of wie er bij je in bed lag. Ik hoef het niet te horen.'' voegde hij eraan toe - al spijt hebbende dat hij vroeg waarvan ze dan afleiding wilde hebben.


    Because alcohol tastes better than tears

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - Owen || outfit





    Zodra de woorden mijn lippen verlaten, heb ik er al spijt van. Ik wil niet aan Owen laten zien hoe verdomd kwetsbaar ik ben - hoe kwetsbaar hij me gemaakt heeft. Ik probeer dus om de façade terug op te pikken en ga wat rechter op de kruk zitten, waarna ik naar Owen kijk. Zijn blik is gericht op het glas voor hem, alsof hij mijn ogen wil vermijden. Hij knikt op mijn woorden, waarna hij diep zucht.
    'Afleiding waarvan?' vraagt hij uiteindelijk, zo zacht dat ik het bijna niet kan horen. 'Ik bedoel, ik hoef niet te horen hoe je weer een nieuwe vriend hebt gevonden of hoe je dates gingen - of wie er bij je in bed lag. Ik hoef het niet te horen.'
    Verslagen kijk ik naar de jongen naast me. Hoe kan hij ooit denken dat ik een nieuwe vriend heb? Na Owen is mijn vertrouwen in mannen verdwenen als sneeuw voor de zon. Aan een nieuwe relatie was ik, en ben ik, nog lang niet toe.
    'Verdomme Owen, afleiding van jòù!' De frustratie is duidelijk te horen in mijn stem. Onbewust bal ik mijn handen tot vuisten. 'Ik heb geen nieuwe vriend en de weinige dates waar ik op gegaan ben, waren een flop. Er was maar één iemand waar ik aan kon denken. En die heeft alles verpest.' Mijn stem wordt steeds zachter als de waarheid naar boven komt. Ik wend me af van Owen, bang dat hij de tranen in mijn ogen ziet glinsteren.



    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 19:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Walt • Outfit •

    Ik mis de ongelovige blik van Walt niet als deze op zijn gezicht verschijnt, maar weet heel even niet hoe ik er precies op moet reageren. Eens waren we zo goed op elkaar afgestemd geweest, sloten we zo goed aan elkaar dat alles vlekkeloos leek te gaan, maar nu voelde ik me zo onhandig als iets.
          ”Jade, ik kan amper een gesprek voeren met jou en wij hebben samen. . . Nou, ik heb jou naakt. . . Ahum — je weet wat ik bedoel, niet waar?” Ik knik en volg zijn blik naar de dansvloer waar schaamteloos op werd gedanst. “We waren samen..” Ik glimlach, een tikkeltje afgedwaald door dat ik weet wat hij bedoelt, niet bewust van het feit dat deze nog oprechter wordt als ik mezelf toesta om voor een moment terug te denken aan die periode. Echter als ik het besef daarvan krijg bijt ik kort op mijn lippen en doe de zachte blossen die mijn wangen kleuren af aan de warmte die hier op het dek zou heersen.
          ”Ugh, ik weet serieus niet wat ik hier doe. Volgens mij pas ik nog beter binnen één van die chique winkels van jou, dan hier.”
    Met een lichte frons kijk ik naar Walt en schenk hem een van de weinige glimlachen die de afgelopen tijd niet meer op mijn lippen gespeeld hadden. “Natuurlijk pas je hier net zo goed,” zeg ik zacht en moet opnieuw de drang weerstaan om hem aan te raken, al was het maar in een gerustellend gebaar. Ik kon me in ieder geval niet heugen dat Walt — in mijn ogen dan, maar misschien was ik ergens bevooroordeeld omdat ik hem altijd anders had gezien — nergens tussen had gepast. In de maanden die ik samen met hem was geweest had hij juist overal bij gezeten alsof hij er altijd tussen had gehoord.
          ”En wat je hier doet is hopelijk gaan genieten, want eerlijk is eerlijk, dit is ervaring die niemand gauw deelt.”
    Ik glimlach opnieuw naar hem en stuur een kleine plagerij zijn kant in, hopende dat hij iets ontspande. “Én volgens mij voeren we een redelijk goed gesprek.” Ditmaal lukt het me niet om de drang te weerstaan en voor ik het goed en wel door heb geef ik hem dan ook een zacht kneepje in zijn hand als mijn vingers deze weten te bereiken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Kenai

    Op het moment dat de blondine bevestigt dat ik daarnet Nate goed begrepen had zinkt de moed me een beetje in de schoenen. De opmerkingen die daarop volgen laat ik over me heen gaan, waar ik anders Nate een klap zou gegeven hebben voor de toon die hij tegen me aanneemt.
    Het begint me langzamerhand te dagen dat het weinig toeval kan zijn dat zowel Nate als Owen's exen hier aanwezig zijn, op een cruise die ons praktisch opgedrongen werd door de programmamakers. Mijn hartslag schiet de hoogte in terwijl mijn blik als bezeten over het dek dartelt, op zoek naar enig spoor van mijn (enige) ex. Mijn gedachten zijn echter zo druk en snel aan het werken dat het haast onmogelijk is daadwerkelijk gezichten in me op te nemen, waardoor mijn moeite tevergeefs is. In plaats van mezelf nog verder te pijnigen besluit ik verder te gaan met mijn zoektocht naar mijn broertje.
    Zonder nog verder iets te zeggen tegen Nate en zijn vriendinnetje laat ik het duo weer alleen. Het lijkt me namelijk vrij duidelijk dat ze geen zin hebben in mijn gezelschap en als ik eerlijk ben dan is dat idee geheel wederzijds. Ik heb geen enkele behoefte aan om getuige te zijn van een kleffe reünie. Mijn vakantie hoeft niet nog verder verpest te worden dan deze op dit moment al is.
    Aan de bar heb ik inmiddels Kenai gespot, en na een flinke zucht weet ik mezelf toch te overhalen naar hem toe te gaan. Het is vast geen slechte jongen maar er is iets aan hem dat me mateloos irriteert zonder dat hij daar enige moeite voor hoeft te doen. Alles wat hij zegt en doet lijkt wel uit een melige Disney film te komen en ik heb geen flauw benul hoe ik daar om mee moet gaan. Het leven van Owen en mezelf is namelijk eerder vergelijkbaar met de films van Alien, of Predator. Telkens als je denkt veilig te zijn komt er ergens nog wel een fucker tevoorschijn die er op uit is je leven tot een hel te maken.
    "Kenai. Zag je Owen ergens?" vraag ik, straight to the point. Gekeuvel is niet aan de orde, in mijn geval sowieso al zelden, maar nu helemaal niet. "Of je ex?" besluit ik er spontaan aan toe te voegen, hopend op een negatief antwoord wat die laatste vraag betreft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          'Natuurlijk pas je hier net zo goed.'
          Walt kan het niet laten om voorzichtig te glimlachen vanwege Jade's woorden. Vanaf het allereerste moment dat hij haar leerde kennen, stond ze achter hem en probeerde ze zijn zelfvertrouwen omhoog te brengen. Walt vond dat fantastisch, maar nu lijkt het alsof het allemaal niet waar is. Anders waren ze nog wel samen, niet waar? Walt zucht, relaties zijn altijd zo verdomde moeilijk en onmogelijk. Alhoewel het fijn is om Jade weer terug te zien, zo dichtbij.
          'En wat je hier doet is hopelijk gaan genieten — want eerlijk is eerlijk, dit is een ervaring die niemand gauw deelt.'
          Walt voelt een natuurlijke lach over zijn lippen rollen bij Jade's plagende woorden, dit heeft hij gemist.
          'Én volgens mij voeren we een redelijk goed gesprek.'
          Walt heeft zijn mond geopend om een gevat antwoord terug te gaan geven, echter voelt hij plotseling Jade's hand om de zijne gewikkeld worden en knijpen. Walt vindt het even moeilijk om adem te halen — zo dichtbij kan hij nu niet aan. Direct voelt hij een warme gloed door zijn lichaam glijden — speciaal voor Jade (alhoewel hij geen andere meisjes in andere relaties heeft gehad ter vergelijking). Automatisch glijdt Walts hand volledig rondom Jade's hand heen en knijpt terug, waardoor hij terugdenkt aan de miljoenen keren dat ze zo samen hebben gelopen of samen op de bank hebben gezeten.
          'Als ik dit met andere meisjes zou doen, zou deze vakantie een succes worden.' Walt lacht even ongemakkelijk en kijkt met een verlangende blik naar hun handen. 'Jade. . .' Walt schraapt zijn keel even en dwingt zichzelf dan om haar los te laten. Het is niet eerlijk om haar terug te houden van haar toekomst. 'Nee — laat maar. Eh, heb je al iemand gezien die je. . . interessant lijkt?'


    •

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • With Chloë • outfit

    ''Verdomme Owen, afleiding van jòù!'' De frustratie van haar kant was overduidelijk en dus klemde hij dan ook zijn kaken op elkaar om er niet tegen in te gaan. Hij had nog wel eens de neiging om er dan vol op in te gaan en daar was het nu niet echt het geschikte moment voor.. of nouja, dat maakte hem niet zozeer uit maar het deed hem pijn wanneer Chloë pijn had. En dat haatte hij.
          ''Ik heb geen nieuwe vriend en de weinige dates waar ik op gegaan ben, waren een flop. Er was maar één iemand waar ik aan kon denken. En die heeft alles verpest.'' Haar stem werd zachter maar dat zorgde er niet voor dat de woorden minder hard aan kwamen. Integendeel. Zwijgend keek hij naar het glas voor zijn neus en hij zuchtte eens.
          ''Als ik het zo erg verpest heb, waarom kan je dan niet verder gaan?'' bromde hij uiteindelijk. Hij snapte het niet, hij had het volgens haar compleet verpest en ze wilde hem niet onder ogen komen - maar ze beweerde wel dat hij alleen maar in haar hoofd zat.
          ''Weet je.'' zei hij uiteindelijk terwijl hij zich overeind duwde. ''Ik heb hier geen zin in. Ik hoef niet weer te horen hoe ik alles verpest heb, ik heb al vaak genoeg sorry gezegd en dat sorry zeggen zal het ook nooit beter maken.'' Hij richtte zijn blik op haar en schudde zijn hoofd eens. ''Alsof het mij geen pijn deed - ook al was het mijn eigen schuld. Maar als je hier alleen maar kan komen met verwijten.. Nee dankje.'' En met die woorden draaide hij zich om en begon hij weg te lopen. Hij had hier toch helemaal geen zin in, om weer met zijn neus op de feiten gedrukt te worden. Dat had ze al vaak genoeg gedaan toen hij bekend had dat hij vreemd was gegaan en sorry zeggen zou het echt niet beter maken voor haar.


    Because alcohol tastes better than tears

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Walt • Outfit •

    Wanneer ik de lach zie spelen op Walt zijn lippen, voel ik de mijne groeien, en realiseer ik me meer dan eens hoezeer ik dit — hoezeer ik hem — gemist had.Als zijn hand vervolgens zacht om de mijne heen glijdt moet ik op mijn lip bijten vanwege het oude, vertrouwde gevoel wat dit teweeg brengt. Het bemoeilijkt het om niet even terug te denken aan de tijd die we samen waren, waarin dit soort kleine handelingen al gauw een gewoonte was geworde, waarin alleen lang genoeg liefde had gelegen. Dat was dan ook nooit het probleem geweest.
          ”Als ik dit met andere meisjes zou doen, zou deze vakantie een succes worden.”
    Ik glimlach instemmend. Echter negeer ik de zwakke steek die zijn woorden me geven en schuif het af op het idee dat dit puur kwam doordat ik hem nu, na een lange tijd, weer voor het eerst zag. “Jade. . . “ Mijn hand voelt al gauw koud aan als Walt deze loslaat nadat hij kort een keer zijn keel schraapt. Met een vragende blik kijk ik hem aan, maar wat het ook is dat hij wilde zeggen, zodra hij mijn hand los had gelaten besloot hij het eveneens over een andere boeg te gooien.
          ”Nee — laat maar. Eh, heb je al iemand gezien die je. . . interessant lijkt?”
    Als ik een slok drinken had genomen had ik me waarschijnlijk verslikt, puur omdat ik deze vraag ergens niet verwacht had van hem. Waarom wist ik zelf eigenlijk ook niet. Aarzelend laat ik daarom dan ook mijn blik een keer rond glijden en schud dan licht met mijn hoofd. “Nee, niemand,” beantwoord ik zijn vraag, waarna ik zijn kant weer op kijk. “Hoe zijn je reisgenoten?” Zodra de vraag uit mijn rolt besef ik hoe dubbel deze wellicht over kan komen, waardoor zachte blossen naar mijn wangen schieten.
          “Ik bedoelde het niet zo — niet zo alsof ik daar eventueel interesse in zou hebben, maar gewoon of het een leuk gezelschap is, enzo. . .” Een tikkeltje onhandig roer ik opnieuw met mijn rietje door mij cocktail heen en mishandel daarbij nog net mijn onderlip niet doordat ik daar hard op bijt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marcus Juan Garcia
    24 ~ With Rose ~ Male slut



    Met een glimlach schudde ze haar hoofd waarna ze haar schouders ophaalde. Even keek ze mij aan en glimlachte opnieuw. Iets waardoor mijn lippen ook langzaam in een lach krullen. 'Ik weet het eigenlijk niet,' gaf ze toe 'voor het avontuur misschien?' Vroeg ze vervolgens, al was het volgens mij meer aan haarzelf gericht. Ik knik, avontuur... Dat klonk me maar al te bekend in de oren, het was iets waar mijn leven zowat om draaide. Telkens op zoek naar een nieuwe uitdaging. 'Ik bedoel, hoe vaak krijg je nu de kans om aan zoiets deel te nemen?'
    Wederom knik ik. 'Daar heb je een goed punt,' zeg ik en zet mijn glas weg. 'En jij dan?' Vroeg ze toen aan mij waarna ze me even in mijn arm porde met haar arm. Ik lach en haal dan lichtjes mijn schouders op. 'Ik wil je niet nazeggen hoor, echt niet. Maar het avontuur was zeker wel een ding voor mij,' zeg ik. Ik glimlach naar haar. 'Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, dus dit leek de perfecte gelegenheid.' Ik knik en leun op de rand. 'Besides, wie zegt er nou nee tegen een vakantie op een tropisch eiland?' lach ik. 'Ik niet in elk geval, ik heb teveel kou gehad de laatste tijd.'



    El Diablo.

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          Walt voelt zijn wangen rood worden na het stellen van zijn eerdere vraag, aangezien Jade overduidelijk geen idee heeft hoe daarop te moeten reageren — alsof ze het de vraag niet had aan zien komen, in ieder geval niet van hem. Natuurlijk. Normaal is Walt niet zo dapper, of vooruitstrevend.
          'Nee. Niemand. Hoe zijn je reisgenoten?'
          Ditmaal is het Walts kans om onbeschaamd geschrokken naar Jade te kijken, aangezien hij niet kan voorstellen dat ze op zoek is naar een geschikte kandidaat en daarvoor ook nog eens zijn hulp weet in te roepen. Waarom doet dat zo'n pijn? Walt knippert woest met zijn kijkers om zijn emoties te verbergen.
          'Ik bedoelde het niet zo, niet alsof ik daar eventueel interesse in zou hebben, maar gewoon of het een leuk gezelschap is, en zo. . .'
          Walt kan de opgelucht zucht die binnenin hem zit niet meer binnen houden, waardoor hij zichzelf voelt leeglopen. Natuurlijk heeft Jade het niet zo bedoeld — hij kende haar toch?
          'Het zijn aardige gasten, ja. Het soort waar ik normaal mee omga niet, maar — dat is niet erg. Het is tot nu toe gezellig.'
          Walt besluit om niets te zeggen over de personen die goed bij Jade passen, aangezien hij zou dat niet op die manier in de schoot zou werpen. Walt glimlacht, terwijl hij van binnen bezorgd is vanwege Jade's lipbijten. Dat deed ze vaker en normaal zou hij er wat van gezegd hebben. Maar nu. . .
          'Volgens mij zijn wij niet de enigen die elkaar kennen. . .'
          Walt fronst even terwijl hij rond kijkt op het dek van het schip, naar de koppels welke her en der verspreid staan en druk staan te praten. Walt vraagt zichzelf af: niemand die elkaar niet kent zou zo'n gesprek voeren, toch?


    •

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • With Walt • Outfit •

    ”Het zijn aardige gasten, ja. Het soort waar ik normaal mee omga niet, maar — dat is niet erg. Het is tot nu toe gezellig.”
    Dankbaar voor het feit dat mijn woorden van eerder geen verkeerd idee hebben gegeven rolt er een opgeluchte zucht door me heen. Ik wilde oprecht weten of Walt het naar zijn zin had met de groep jongens waar hij mee op trek was, dat had totaal niks te maken met eventuele interesses.
          ”Ik ben blij te horen dat het een gezellige groep is,” zeg ik en schenk hem een oprechte glimlach. “En dat je het tot nu toe nog naar je zin hebt. Hopelijk doet mijn komst daar niks aan af..” voeg ik er aan toe. Heel even volg ik Walt zijn blik als deze rond gaat, maar terwijl hij iets lijkt op te merken krijg ik daar in eerste oogopslag nog niks van mee, tot hij het hardop uitspreekt.
          ”Volgens mij zijn wij niet de enigen die elkaar kennen. . .”
    Nogmaals kijk ik rond, waarbij ik mijn blik iets langer op de kleinere groepjes laat rusten, alvorens ik verder kijk. Ik frons en per bedenkelijk mijn lippen kort op elkaar, alvorens ik me terug op Walt richt. “Misschien heel veel toeval?” Hoewel ik het uitspreek, weet ik dat het niet geloofwaardig overkomt Heel veel toeval bestond niet, ondanks dat dit een grote boot en een flinke trip was.
          “Ik herken haar,” zeg ik dan en wijs met mijn vinger onopvallend naar een van meiden die bij mij in de groep zit. “Zij zit bij mij in de reisgroep. Samen met haar..” Subtiel verschuif ik mijn aandacht op nog een andere dame die in gesprek ik is met een jongen. Vervolgens blik ik naar Walt, mezelf afvragende of hij de jongens die erbij stonden ‘toevallig’ ook herkende.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 18:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'