• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - met Zinnia || outfit





    'Alsof je mijn gedachten leest,' zegt het meisje voor me, waarna haar vingers rond mijn pols krullen. Weeral word ik verrast door haar spontaniteit, die zo goed matched met het mijne. Waarom heb ik haar nu pas leren kennen?
    'Laten we verplaatsen naar de bar, ik heb het idee dat we daar een behoorlijke tijd zullen spenderen.' Ik grijns en volg Zinnia mee naar de barman, waar ze vrolijk naar zwaait. We plaatsen ons beiden voor de toog en ik leg mijn ene been boven op het andere, waardoor mijn jurkje een stukje naar boven schuift.
    Zinnia laat er geen gras over groeien en bestelt meteen een paar shotjes. 'Sláinte!' zegt ze en slaat het shotje achterover. Ik volg haar voorbeeld door het zout van mijn had te likken, de tequila aan mijn lippen te zetten en daarna zo snel mogelijk in een citroen te bijten. Mijn mond trekt een beetje samen door de zout-zure combinatie, heerlijk. Ik voel hoe de alcohol zich een weg baant door mijn middenrif, als een warm vuurspoor. Bovenop de cocktails die ik gedronken heb, zal het niet lang meer duren voor ik mijn aangeschoten status ruil voor dronken.
    Al snel bestelt Zinnia een volgend shotje, en draait zich naar me toe, waardoor de camera rond haar nek een beetje mee wiegelt. 'Waarom maken we dit niet wat interessanter?' vraagt ze. 'Truth or dare. Bij elke weigering moet je drinken.'
    Ik grijns. 'Dat is nu eens een spel naar mijn hart.' Daarna pak ik het zoutvatje en strooi wat op mijn handpalm. Terwijl ik het er voor de tweede keer van aflik, kijk ik met pretlichtjes in mijn ogen naar Zinnia. Ik sla het shotje achterover en zeg uitgelaten: 'Doe maar dare voor mij. En maak er wat leuks van.'



    [ bericht aangepast op 10 mei 2018 - 20:29 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Nate & Delia

    "Ik wens hem niet dood - dat is het laatste wat ik wil. Jij weet net zo goed als ik hoeveel ik van Owen gehouden heb. Hoeveel ik van Owen hou. Ik bedoelde enkel dat hij mijn hart heeft gebroken en ik hem daar nog steeds niet voor vergeven heb. Maar goed, ik laat je alleen. Dan ben je toch het gelukkigst."
    "Ja is prima," antwoord ik onmiddellijk, zonder echt geluisterd te hebben naar wat zij te vertellen had. Daar ben ik momenteel even veel te kwaad voor. "Ga maar weg." Dat doet iedereen. Ik ben het inmiddels wel gewend.
    Zodra de klikkende hakken van Chloë steeds minder en minder hoorbaar worden verberg ik mijn gezicht in mijn handen. Langzaam maar zeker dringen haar woorden tot me door. Als Owen na al deze jaren nog steeds spijt heeft van zijn breuk met Chloë... en Chloë beweert nog steeds van Owen te houden... waar zijn ze dan in hemelsnaam mee bezig?
    Ik schuif het drankje met de alcohol weer bij mezelf vandaan en besluit mijn broertje gaan zoeken. Het wordt tijd dat hij maar eens actie onderneemt. Als ik hem kan vertellen wat Chloë zojuist heeft toegegeven dan - wel dan krijg ik eerst en vooral een vuist in mijn gezicht omdat ik met haar gepraat heb- moet hij wel in staat zijn de stoute schoenen aan te trekken en wat aan deze situatie te doen. En anders sleep ik hem er wel heen en eis ik dat ze haar woorden herhaalt.
    Ik kijk een keer om me heen, maar kan niet onmiddellijk een spoort van Owen bekennen. Ik spot echter wel een ander bekend figuur en wandel daar dan ook heen.
    "Nate," zeg ik, terwijl ik de jongen bij zijn schouder neem. "Heb jij gezien waar Owen heen ging?" vraag ik hem. Pas dan krijg ik de blondine waarmee hij in gesprek is in de gaten. "Oh heb je nou al raak? Wie had dat gedacht zeg," grinnik ik.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    ”Als we op dat tempo Disneyworld hadden bekeken, hadden we er drie maanden overgedaan,” lacht Nate.
          Ik haal mijn schouders op. "Als je met alle prinsessen en prinsen en ook nog Mickey en Miney op de foto wilt, dan heb je ook best een tijd nodig," lach ik. Het maakt bij mij niet zoveel uit dat ik er werk, ik zou er met gemak meerdere dagen dolgelukkig kunnen rondzwerven. Vervolgens vraagt Nate iets over katten, waarop ik eerlijk antwoord dat een kat bij mij voor zou gaan op een jongen.
          “Oh, werkelijk? Zelfs als die jongeman elke ochtend je favoriete ontbijt op bed geeft? Of een geweldig zusje heeft?”
          Ik lach zachtjes. "Naja, het hangt er vanaf. Als de kat eerder is dan de jongen, dan kan ik het denk ik niet over mijn hart verkrijgen om de kat weg te doen, dat zou niet erg eerlijk zijn. En andersom... dan weet de jongen gok ik wel dat hij allergisch is voor katten en zou er in eerste instantie geen kat komen, dus dan maar een ander huisdier. Honden, konijnen, cavia's en hamsters zijn ook erg schattig."
          "Nate." Een wat stoerder uitziende jongen geeft Nate een klap op zijn schouder. "Heb jij gezien waar Owen heen ging?" Zijn blik glijdt naar mij toe. "Oh heb je nou al raak? Wie had dat gedacht zeg."
          Raak? Ik snap niet helemaal wat de jongen bedoeld, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik glimlach breed naar de jongen. "Ik ben Delia. Nate en ik eh, kennen elkaar eerder."



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN

    Delia haalde haar schouders op. "Als je met alle prinsessen en prinsen en ook nog Mickey en Miney op de foto wilt, dan heb je ook best een tijd nodig," lachte ze toen, waarop Nate kort zijn hoofd schudde. “Je kan toch niet alle prinsessen en prinsen leuk vinden,” zuchtte hij toen.
          Het gesprek ging verder. Delia lachte weer zachtjes. "Naja, het hangt er vanaf. Als de kat eerder is dan de jongen, dan kan ik het denk ik niet over mijn hart verkrijgen om de kat weg te doen, dat zou niet erg eerlijk zijn. En andersom... dan weet de jongen gok ik wel dat hij allergisch is voor katten en zou er in eerste instantie geen kat komen, dus dan maar een ander huisdier. Honden, konijnen, cavia's en hamsters zijn ook erg schattig,” beantwoordde Dee zijn vraag. Nate knikte kort, dat klonk ergens wel logisch.
          ”Dus hoeveel katten heb je nu precies?” vroeg Nate nog, maar echt een antwoord terug kon hij niet verwachten - aangezien er een derde persoon zich bij het tweetal kwam voegen. Rex.
          “Nate,” zei hij en hij gaf een klap op Nate’s schouder. "Heb jij gezien waar Owen heen ging?" vroeg hij vervolgens en Nate schudde een beetje ongemakkelijk zijn hoofd. Rex’ blik gleed toen naar Delia toe. "Oh heb je nou al raak? Wie had dat gedacht zeg.” Nate wendde zijn blik naar Rex.
          ”Allereerst, nee, geen idee waar die gozer uithangt. Ten tweede, ik zou mijzelf hoger op de lijst “wie scoort als eerst een meisje?” zetten dan jij en ten derde…-“ Nate stopte abrupt met praten. Had hij er erg veel zin in om aan iedereen kenbaar te maken dat Delia zijn ex was?
          ”Ik ben Delia. Nate en ik eh, kennen elkaar eerder,” zei Delia toen uiteindelijk, waarop Nate’s wangen rood kleurde.
          “-.. Eh ja, Dee is mijn ex,” vervolgde Nate uiteindelijk zijn opmerking, dit laatste zachter gezegd.

    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward




    That is a perfect copy of reality.




    ZINNIA TAYLOR


    “People inspire you or destroy you.
    Pick them wisely.


    21, the daring creator, Chloë, outfit



    Bij het tweetje shotje likt ze kort over haar lippen heen, en geniet van de alcohol die in haar lichaam kenbaar wordt. Even kijkt ze toe hoe Chloë grijnst en zich vervolgens klaarmaakt voor het spel.
          ‘Dat is nu eens een spel naar mijn hart.’
    Zinnia glimlacht, terwijl ze haar lichte haren naar achteren veegt en beter op de barkruk plaatsneemt. Als de fonkelingen in de felblauwe ogen van de roodharige schone staan, moet ze zich behoorlijk inhouden niet nu al te beginnen met foto’s maken. Een scherpe pijn dringt er in haar hand door als ze haar nagels in de delicate huid drukt. Desalniettemin glijdt er een onschuldige glimlach op haar lippen.
          ‘Doe maar dare voor mij. En maak er wat leuks van.’
          Een onheilspellende expressie in haar blik liet Zinnia’s mondhoeken omkrullen. Voor een aantal seconden kijkt ze om zich heen, terwijl ze een goede uitdaging probeert te vinden.

    ◯      ◯      ◯

    Zinnia kijkt naar hoe de mensen dansen, praten en het over het algemeen een goede tijd met elkaar hebben. Maar nu, met Chloë, zou vooral zij het naar haar zin krijgen. Haar tengere vingers glijden over het fototoestel die rond haar nek hangt, waarna ze de blauwe jurk rechttrekt.
          ‘Ik daag je uit de eerste de beste te zoenen die door die deur komt lopen, of het nu een man of een vrouw is.’ Met een provocerende gelaatsexpressie wees ze naar de desbetreffende toegang, terwijl ze nog naar Chloë gekeerd was.
          ‘Denk je dat aan te kunnen? Drink anders maar dubbel.’ Gooide ze er dubbel op, puur om haar uit de tent te lokken. Nogmaals wuifde ze de barman, waar ze meer shotjes bij bestelde. Hij scheen niet eens meer verbaasd te zijn, maar wat wil je dan ook op zo’n feest? Nuchter blijven was nu eenmaal geen optie. Niet als er inspiratie te verkrijgen was.


    [ heaven knows ]

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Rex • outfit

    ''Is dat wel zo'n goed idee?'' Hij rolde eens met zijn ogen en zuchtte. Hij bedoelde het goed maar Kenai werd langzamerhand irritant met zijn 'perfecte' verschijning. Owen durfde erom te wedden dat hij zijn hele leven alles had gekregen wat zijn hartje begeerde, of op zijn minst normale ouders had. Hoe meer hij erover nadacht, hoe opgefokter hij raakte en hoe groter de neiging werd om hem een vuist in het gezicht cadeau te geven. Maar dat mocht hij niet doen. Nou ja, hij kon eigenlijk niet bedenken waarom hij dat niet mocht doen maar erg.. netjes zou het niet zijn. Alleen was dat niet iets wat Owen kon schelen.
          ''We kunnen ook de andere kant op gaan. Ik bedoel, ten eerste is het feest niet alleen hier en daar bij, als dat wel zo is, is het niet verplicht om het feest heel de tijd bij te wonen, of wel?'' Owen zuchtte nogmaals geërgerd. Kon hij niet gewoon oprotten? Hij hoefde echt niet het begrip van iemand die toch geen zak van de situatie begreep.
          ''Ik beslis zelf wel wat een goed idee is om te doen.'' bromde hij dan ook terwijl hij zijn ogen op het water gefixeerd hield. ''Ga nou maar terug naar de rest, ik heb geen behoefte aan gezelschap.'' Dat was nog vrij rustig en netjes verwoord - voor zijn doen dan. Normaal kwam dat er namelijk nog twee keer zo bot uit. Hij hoopte maar dat Kenai nu wel zou luisteren en er inderdaad vandoor zou gaan maar hij betwijfelde het ergens wel.


    Because alcohol tastes better than tears

    REX DALE EVANS

    24 | The Asshole | Ex van Rose | @Cruise Luau Party | Nate & Delia

    ”Allereerst, nee, geen idee waar die gozer uithangt. Ten tweede, ik zou mijzelf hoger op de lijst “wie scoort als eerst een meisje?” zetten dan jij en ten derde…-“ De woorden van Nate brengen twee scenario's met zich mee; het eerste is dat ik hartelijk moet lachen en het tweede is dat ik hem een dreun op die arrogante snater van hem verkoop. In dit geval is het echter het eerste dat de bovenhand krijgt en ik voel mijn mondhoeken omhoog krullen terwijl een amper hoorbaar, maar wel degelijk aanwezig, lachje over mijn lippen rolt.
    "Ik ben Delia. Nate en ik eh, kennen elkaar eerder," gaat de blondine verder in Nate's plaats. Ik trek een wenkbrauw en kijk haar vragend aan. Ik had volgens mij helemaal niks tegen haar gezegd, toch? Het kan me eerlijk gezegd geen fluit schelen, al was ze de koningin van Trutmenigstan.
    “-.. Eh ja, Dee is mijn ex,” gaat mijn mede-vakantieganger vervolgens verder. Zonder er al teveel bij na te denken besluit ik ook mijn eigen mening mee te delen.
    "Je hebt gelijk, kerel. Jij zal inderdaad eerder scoren dan ik want ik heb helemaal geen zin in wijven en al hun zeikgedoe, daarvoor ben ik hier niet. Ik ben hier voor Owen en die ga ik nu zelf wel zoeken. Bedankt, man," deel ik mee, waarna ik de aftocht blaas en het tweetal hun gesprek weer laat verder zetten om de daad bij mijn woorden te voegen en uit te proberen vogelen waar mijn kleine broertje heen kan gegaan zijn.
    Bovendien mag Nate wat mij betreft zoveel chickies scoren als hij zelf wil, zolang hij maar bij Chloë vandaan blijft. Man, misschien had ik niet zo moeten schreeuwen naar O. net, het zal inderdaad niet fijn zijn als je onverwachts je ex tegen het lijf loopt.
    Bij die laatste gedachte houd ik letterlijk fysiek even halt, terwijl mijn eigen woorden en die van Nate tot me doordringen. Met een vernieuwde haast, waarvan ik zelfs geen moeite doe hem te verbergen keer ik terug naar het duo dat ik zojuist achter me gelaten had.
    "Zei je nou ex?" vraag ik aan Nate terwijl ik de krop in mijn keel voel zwellen. Van mijn gezicht is echter geen enkele emotie af te lezen en dat is maar goed ook want niemand heeft volgens mij behoefte aan een panikerende punker. Hoe groot is de kans dat Owen's ex en Nate's ex toevallig beiden op dit verdomde bootje aanwezig zijn? Op zichzelf bijzonder, maar niet onwerkelijk... Gooi echter een tv-programma in de mix en - het zal toch niet?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jade Olivia Vauhn

    ”High standards only scare men who have none

    • 24 • The Rich Bitch • Ex van Walt • Walt, Nani & Bay • Outfit •

    In eerste instantie lijkt Walt niet op me te reageren, of niet te weten hoe hij op me moest reageren. Ik kon het hem ergens niet kwalijk nemen; het was alweer even geleden dat we elkaar gezien hadden. Toch merk ik dat ik het jammer vindt dat hij de spontaniteit die hij eens bezat, welke gegroeid leek te zijn naarmate onze relatie vorderde, weer verloren lijkt te hebben.
          ”Weet je wat?”klinkt het vanuit Bay. “Ik heb me bedacht, geef me ze allemaal maar,” vervolgt ze, waarna ze een van de shotjes achterover gooit die Nani aanbood. Tevens lijkt ze iets te mompelen, maar ik krijg er amper iets van mee doordat de geluiden om ons heen haar zachte woorden overstemde. O[ een subtiele manier nemen beide dames ietwat afstand van mij en Walt, waardoor de jongeman en ik met zijn tweeën achter lijken te blijven. Heel even frons ik, maar blik al gauw opzij naar waar Walt staat.
          ”Ja, ben ik hier alleen. Frankie heeft me opgegeven. . .” beantwoord hij mijn vraag van eerder. “Hoe eh — gaat 't met je? Je ziet er echt mooi uit, Jade. Nog steeds, bedoel ik. Je zag er altijd mooi uit.”
    Een glimlach trekt dankbaar mijn mondhoeken omhoog als ik nog altijd geraakt lijkt te worden door Walt zijn doen en laten, maar ook zijn woorden. Ik had al gauw geleerd om de andere kant van zijn ‘klunzige’ handelingen te zien en die waren zoveel mooier dan een ander zich zou kunnen voorstellen. “Dankje,,” reageer ik op zijn lieve, complimenterende woorden, waarbij ik uit alle macht de drang weersta om mijn vingers uit te steken naar zijn wringende handen — hopende ze hun rust te geven. “Het gaat,” spreek ik dan uit, als antwoord op zijn gestelde vraag, waarna ik het lege shotglaasje op een dienblad plaats die voorbij komt. “En jij, hoe gaat het met jou? Je ziet er ook erg goed uit.” Opnieuw laat ik mijn blik over hem heen glijden tot ze zijn blik weer vangen en ze daar blijven rusten.
          “Het is alweer even geleden. . .” hoor ik mezelf dan zeggen, doelend op het feit dat de laatste keer dat ik hem zag maanden geleden was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit

    Nogmaals werd zijn antwoord naar mij toe gebromd. Hij had een punt, ik kon moeilijk bepalen voor hem wat wel en niet goed voor hem was. Ik kon het niet precies uitleggen hoe, maar zijn houding en uitstraling waren anders. Ik moest bekennen dat ik wist hoe ik moest reageren in zulke situaties. Daarom bood ik voorzichtigjes mijn excuses aan hem. Toch bleef ik bij mijn mening dat alcohol niet de antwoord was, maar dat hield ik maar voor mij.
    ''Ga nou maar terug naar de rest, ik heb geen behoefte aan gezelschap." Ik keek hem even aan, maar zijn blik was gefixeerd op het water. Ik dacht even na of ik tegen zijn wil in moest gaan en moest blijven. Dat ging ten eerste al in tegen mijn principes en bovendien aan zijn gebrom te horen kwam er een ander uitkomst dan waar ik aan dacht als ik hier bij hem bleef staan.
    "Mijn excuses," zei ik nogmaals, ditmaal doelend op het feit dat ik hem gezelschap hield, terwijl hij daar geen behoefte aan had. Waarna ik ook gelijk wat afstand van hem nam. "Als je je later nog bedenkt en je ei kwijt wilt," begon ik, al zei iets in me al dat dat iets onwaarschijnlijk was. "Ik ben niet ver weg," voegde ik er nog aan toe. Ik zei vervolgens nog mijn gedag voordat ik wegliep en terug ging naar het feest. Niet laten weten dat ik hem zo nu en dan even in de gaten ging houden. Ik liep naar de bar lopen voor wat drinken, daar aangekomen bestelde bij de bar een ice tea en staarde een beetje naar mijn glas. Wanneer ik mijn drinken op had zou ik Rex even zoeken. Ik weet het niet, maar ik wilde Rex op zijn minst vertellen waar Owen heen was gegaan en er natuurlijk bijvertellen dat hij geen gezelschap wilde. Misschien ook erbij vertellen dat hij dit niet van mij had gehoord.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 15:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          Wanneer Jade één van haar prachtige lachen omhoog laat komen, smelt Walt. Waarom is hij geen hunk, die Jade met één beweging in zijn armen kan nemen en haar weg kan dragen met de horizon op de achtergrond? Walt zucht even zacht, dit beeld is sowieso afkomstig van een van de tientallen romantische, sappy films welke hij samen met Jade heeft gekeken omdat zij geen zin had in een horror. Walt had nooit gedacht dat hij die films zou gaan missen.
          Knipperend weet Walt zich plots te beseffen dat hij niet aan het opletten is en enkele gesprekspartners zijn verdwenen of samen met elkaar verder zijn gegaan. Jade en Walt bevinden zichzelf in hun eigen bubbel.
          'Dank je. Het gaat. En jij — hoe gaat het met jou? Je ziet er ook erg goed uit. Het is alweer even geleden. . .'
          Walt kijkt Jade ietwat ongelovig aan en kijkt dan omlaag naar zijn kleren — gloednieuw, aangezien hij vrijwel geen vorm van zomerse kleding in bezit had en hij moeilijk met slechts een sweater op cruise kon gaan. Walt ziet er goed uit? Lachwekkend. Walt ziet eruit als iemand die hier niet hoort.
          'Eh. . . Bedankt?'
          Walt duwt zijn bril verder op zijn neus, door de warmte glijdt hij omlaag en wordt zijn zicht wazig. God, hij zou er alles voor over hebben op het moment om maar op zijn kamer achter zijn laptop te zitten.
          'Jade, hoe kan ik in Godsnaam op een singlereis gaan met jou hier aanwezig? Ik kan al niet met meisjes praten, maar nú. . .'
          Walt voelt zijn wangen langzaamaan rood worden en hij kijkt naar de oceaan. Waarom is hij altijd zo eerlijk tegenover Jade?
          'En ik kan niet toekijken hoe jij met een ander. . . je weet wel.'


    •

    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Alone • outfit

    ''Mijn excuses.'' En zelfs dat begon hem vreselijk te irriteren. Misschien moest Kenai gewoon oprotten in plaats van zijn excuses aan te bieden, daar had hij immers níks aan. Hij kon niks met een excuses.
          ''Als je je later nog bedenkt en je ei kwijt wilt. Ik ben niet ver weg.'' Owen zei niets en keek niet om. Hij had er geen zin in en hij klemde zijn handen weer steviger om de reling tot hij Kenai ook daadwerkelijk weg hoorde lopen. Hij wachtte een minuut en keek daarna om - hij was echt weg. Mooi.
          Hij haalde zijn handen van de reling af en haalde zijn hand door zijn haren. Misschien was het tijd om ook echt naar de bar te gaan en zoveel mogelijk drank achterover te slaan, zodat deze avond nog enigszins verdraaglijk werd. Hij zette zichzelf in beweging en liep dan ook terug naar het dek en door naar de bar. Hij keek niet om zich heen, het kon hem geen zak schelen als Chloë of Rex hem zou zien. Ze konden beide doodvallen op het moment.
          Eenmaal bij de bar bestelde hij Goldstrike. De barman keek hem even vreemd aan - waarschijnlijk omdat de meesten hier cocktails dronken maar dat was niet zijn ding - maar uiteindelijk kreeg hij het dan toch. Hij gokte dat het kwam door de norse uitdrukking op zijn gezicht. Hij zette zich op één van de barkrukken en besloot dat hij daar niet vanaf zou komen tenzij hij er vanaf zou vallen omdat hij zo dronken was.


    Because alcohol tastes better than tears

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 16:02 ]

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - met Zinnia || outfit



    Zinnia neemt uitvoerig de tijd om rond zich te kijken. Ze is duidelijk op zoek naar een goede 'dare', en ik kijk nieuwsgierig naar haar op. Zinnia's vingers glijden over het fototoestel rond haar nek - bewust of onbewust - en dan veert ze op. 'Ik daag je uit de eerste de beste te zoenen die door die deur komt lopen, of het nu een man of een vrouw is.’ Zinnia glimlacht ondeugend en wijst naar een deur, die toegang biedt tot het dek. Ik grinnik zachtjes. ‘Denk je dat aan te kunnen? Drink anders maar dubbel.’ Nog voor ik kan antwoorden, wuift Zinnia naar de barman voor een volgende ronde shotjes. Ik leg mijn hand over de tequila en kijk haar in de ogen. 'Natuurlijk kan ik het aan. Als je daaraan twijfelt, moet je me nog leren kennen,' ik knipoog. 'Al wil ik deze wel niet laten liggen. Schol!' En zo verdwijnt het zoveelste shotje door mijn keel. Daarna draai ik me halflings om, zodat ik richting de deur gedraaid zit. Op die manier kan ik mijn volgende prooi in de gaten houden.
    'Laten we hopen dat het een knapperd is, want ik heb wel nood aan wat-' Op datzelfde moment wordt de deur met redelijk wat fors open gegooid. Ik wil me van de barkruk laten afglijden, als ik zie wie er in de opening staat. Owen. Mijn adem stokt in mijn keel en ik draai me vliegensvlug om, terwijl ik met mijn hand mijn gezicht bedek. Heeft hij me gezien?
    Ingespannen luister ik naar de geluiden rond me. Mijn hart bonkt in mijn keel en ik probeer mezelf te kalmeren. Op dat moment hoor ik echter zijn stem, die ik na al die jaren zo goed ken, om de barman iets te vragen. Er zit slechts een kleine wand tussen ons. Shit, wat moet ik doen?
    'Zinnia,' zeg ik zo zacht mogelijk, hopend dat Owen ons niet hoort. 'Dat is mijn ex.' Ik kijk haar gealarmeerd aan en weet dat ze de paniek in mijn ogen kan lezen.




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien




          ZINNIA TAYLOR .


    “People inspire you or destroy you.
    Pick them wisely.


    21, the daring creator, Chloë / Owen, outfit



          ’Natuurlijk kan ik het aan. Als je daaraan twijfelt, moet je me nog leren kennen,’ verzekert ze de jonge vrouw ervan met een knipoog. ‘Al wil ik deze wel niet laten liggen. Schol!’
    De Afro-Amerikaanse glimlacht, redelijk voldaan over het gegeven dat ze er toch mee door besluit te gaan. Als Chloë nogmaals een shot neemt, begint haar keel droog te worden, iets wat ze zoveel mogelijk weg tracht te duwen. Ze hoort haar immers onder tafel te drinken, niet andersom. Net zoals haar vestigt ze zich op de desbetreffende deuropening, waar al snel iemand doorheen loopt. Een prachtig exemplaar, al zegt ze het zelf. Alleen jammer dat hij wat te clean cut voor haar doen is.
    Zinnia wilt een “ga ervoor, meid” in de strijd gooien als de roodharige schone opeens haar adem stokt. Vanaf dat moment gebeurd alles snel, want binnen de kortste keren verbergt ze zich zo goed mogelijk voor hem en draait ze zich naar d'r toe.
          ‘Zinnia,’ fluistert ze, bijna onverstaanbaar over de muziek en de lachende mensen heen, waardoor de desbetreffende wat meer naar haar toe buigt. ‘Dat is mijn ex.’
    Positief verrast trekt ze de lichtharige haar wenkbrauwen omhoog, om haar blik langs Chloë te laten glijden ♢ naar de donkerharige knapperd achter haar, die zojuist iets besteld had. Helaas dat er een glazen wand tussen de twee zat, zo kon ze hem niet volledig onder de loep nemen. De beangstigende blik staat expressief op haar gezicht getekend, iets waar Zinnia een mentale foto van neemt in plaats van een daadwerkelijke.
          ‘Het is een dare, Chloë,’ beantwoord ze haar op zachte toon terug, nog steeds voorover gebogen. Haar poelen transformeren tot een duistere kleur wanneer ze over zijn spieren glijden, een katachtige grijns siert haar volle lippen. ‘Gooi je de handdoek toch in de ring?’

    ◯      ◯      ◯



    Zodra ze terugkijkt, penetreert ze haar ogen dwingend. Puur om haar uit te dagen, puur om te zien wat voor vlees ze in de kuip had. Zinnia wist dat er meer in zat dan dit trieste hoopje dat nu voor haar zat.
          ‘In dat geval, watch the master at work.’
    Demonstratief staat ze op en zet haar verleidelijke loopje in gang door tegelijkertijd haar blik op hem gefocust te houden.
          ‘Wel hallo,’ glimlacht de vrouw speels, en glipt tussen de bar en Owen in. Zonder hem de kans te geven te laten reageren, streelt ze haar vingers over zijn wangen heen en drukt haar lippen op de zijne om hem passievol te zoenen. Het duurt een paar ellenlange seconden voor ze stopt.
          ‘Sorry daarvoor,’ Zinnia likt over haar lippen, ‘het was een dare. Ik moest die van iemand anders inwilligen.’ Als ze in zijn ogen staart, bemerkt ze hoe blauw deze zijn en het doet haar denken aan haar eigen preferenties. Die het liefst donkerder zijn. ‘Die van haar.’ Haar slanke wijsvinger wijst naar iemand achter hem. ‘Volgens mij is het tijd voor een gesprek.’
    Alsof er zojuist niets is gebeurd, draait ze zich om en gaat op een andere plek aan de bar zitten.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2018 - 20:39 ]


    [ heaven knows ]

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    Ik heb net verteld dat ik slechts één kitten heb, dus echt een catlady ben ik nog niet, waneer een andere jongen zich bij ons voegt. Ik geef ook antwoord op wat hij zegt, maar hij trekt enkel zijn wenkbrauwen op. Ik voel me niet erg op gemak bij de jongen.
          “-.. Eh ja, Dee is mijn ex,” mompelt Nate.
          "Je hebt gelijk, kerel. Jij zal inderdaad eerder scoren dan ik want ik heb helemaal geen zin in wijven en al hun zeikgedoe, daarvoor ben ik hier niet. Ik ben hier voor Owen en die ga ik nu zelf wel zoeken. Bedankt, man."
          Tot mijn opluchting gaat de jongen weg, want hij komt niet over als een erg fijn gezelschap. Hij is vast een Ram.
          "Eh, nieuwe vriend van je?" vraag ik aan Nate, waarvan ik hoop dat het een ontkennend antwoord zal zijn. Hopelijk zijn de anderen hier wat vriendelijk. De meeste dames leken in elk geval wel leuk.
          Het duurt echter hooguit een minuut, of de niet zo vriendelijke jongen keert alweer terug. "Zei je nou ex?"
          "Hij zei ex ja," zucht ik. "En ik hoop voor jouw ex dat ze niet hier is," murmel ik er binnensmonds achteraan. Ik wil hier een leuke vakantie van maken, en niet iets later verpesten door chagrijnige jongens. "Nate, zin in een limbodans wedstrijd?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN

    "Je hebt gelijk, kerel. Jij zal inderdaad eerder scoren dan ik want ik heb helemaal geen zin in wijven en al hun zeik gedoe, daarvoor ben ik hier niet. Ik ben hier voor Owen en die ga ik nu zelf wel zoeken. Bedankt, man,” was Rex’ - relatief onaardige, als je het Nate zou vragen - opmerking, waarna hij zijn benen weer aan het werk zette en wegliep van Nate en Delia.
    [tag]”Eh, nieuwe vriend van je?" vroeg Delia toen aan Nate, waarop hij een zucht liet horen. “Hoogstens een verre kennis,” antwoordde Nate zachtjes, waarna hij achter zijn oren krabde en en een beetje ongemakkelijk keek. Rex had zeker niet gehoord van goede indrukken achterlaten bij vreemde mensen.
          Zo snel als Rex was, zo snel was hij echter ook weer terug. ”Zei je nou ex?" was zijn vraag. Nate’s wenkbrauw ging vragend omhoog. Ja, hij zei ex. Was daar iets mee dan. “Hij zei ex ja," zuchtte Delia.
          ”En ik hoop voor jouw ex dat ze niet hier is," hoorde Nate haar er nog zachtjes achteraan murmelen, waarop hij een zachte grinnik liet horen.
          ”Ik zei ex ja, hoezo? Bang dat je de jouwe tegenkomt? Als je er überhaupt een hebt,” zei Nate en er hing een grijns om zijn lippen die niet meer zo makkelijk weg te krijgen was. Hij had zin om het Rex ongemakkelijk te maken.
          ”Nate, zin in een limbodans wedstrijd?" vroeg Dee toen uit het niets en hij richtte zijn aandacht weer op het meisje.
          ”Als ik het met een cocktail in mijn handen mag doen,” grinnikte de jongen en de grijns was nog altijd op zijn gezicht te vinden. Die verdween echter zodra hij besefte wat hij had gezegd. “Ik bedoel.. Dat was maar een grapje hoor.. Uh, laten we maar in de rij gaan aansluiten dan?” vroeg Nate en hij krabde voor de honderdste keer deze avond achter zijn oor.
          Nate stak zijn hand naar Delia uit, hopende dat ze hem aanpakte.

    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward


    That is a perfect copy of reality.