• STUPID CUPID 💕

    💕 Beeld het je in; je bevindt je op een tropisch eiland met je beste vriendin, je zusje, of in je uppie met je favoriete boek.
          Er is een oneindige keuze aan cocktails, de zon is schroeiend heet maar een waait een bries de je koel houdt en de zoete geur van bloemen met zich meevoert. Je hoeft geen huishouden te doen en het ontbijt staat elke dag netjes op je te wachten.
          Er zijn activiteiten voorzien, zoals paardrijden op het strand, kitesurfen, een dagcruise rond het eiland, beach volley en indien je 's avonds nog niet uitgeput bent kan je in het resort feesten tot je knieën het begeven of op het strand genieten van een kampvuur.
    En het beste van al is; je hoeft geen cent te betalen.

    Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn.


    💕 Dat is het ook.
    In dit RPG volgen we een bijeengeraapte bende van vrijgezellen die zich ingeschreven hebben voor een tv-programma, met het idee gratis op luxe-reis te kunnen gaan.
          Wat de spelmakers echter niet verteld hebben is dat ook hun exen zich in het resort zullen bevinden. Na amper één nacht van hun zogeheten droomtrip te kunnen genoten hebben is het tijd voor de ontmoeting; zal de hel losbarsten of bloeit de liefde terug op?

    CHICKS
    💗 IrisWestAllen - Kai Nalani "Nani" Kameāloha - 23 - Vanessa Morgan - Dumb AF
    💗 Elentiya - Jade Olivia Vauhn - 24 - FC - The Rich Bitch
    💗 Morrigann - Delia Ellison - 21 - FC - The Virgin
    💗 Bunbury - Rose Josephine Logan - 22 - FC - The Bookwurm
    💗 Frodo - Chloë Mills- 20 - Jessica Chastain - The Femme Fatale
    💗 Quean - Bay Elaine Wilson - 19 - Audreyana Michelle - The Rebel
    💗 Laguna - Zinnia Taylor - 21 - The Daring Creator

    DUDES
    💙 Amari - Walter Reyes - 23 - FC - The Geek
    💙 Fonollosa - Marcus Juan Garcia - 24 - Joey Diamond - The Male Slut
    💙 Suzuya - Kenai "Prinsje" O'Malley - 23 - Sota Fukushi - The Disney Prince
    💙 MoonchiId - Rex Dale Evans - 24 - FC - The Asshole
    💙 Amren - Nathanaël Stan Gahlman - 23 - FC - The One That's Always A Little Drunk
    💙 xJess - Owen Christopher Davidson - 22 - Wade Poezyn - The Socially Crippled One

         


    💕 REGELS


    💕 De Huisregels van Q zijn van toepassing
    💕 Minimum 250 woorden per post
    💕 Ruzie tussen personages mag, ruzie tussen users leidt tot uitsluiting
    💕 16+ is toegestaan, wel even aangeven boven je post
    💕 Bespreken in het praattopic of via gb
    💕 Alleen MoonchiId[q] of [q]Benu maken nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    💕 Maximum 2 rollen p.p. waarvan één per geslacht.
    💕 Wees origineel bij het bespreken van de ex-relaties. Niet elke relatie liep af in ruzie of duurde vier jaar.
    💕 Reservaties blijven 72 uur staan, indien er dan nog niks is ingevuld wordt de reservatie vergeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2018 - 14:13 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit || At the Limbo stickthing

    "Toevallig die ja," kreeg ik als bevestiging op mijn vermoedens. Het was dus inderdaad de dame met het rode haar. Ze zag er vriendelijk uit, dus ik was lichtelijk benieuwd wat er tussen die twee zou zijn kunnen gebeurd. Maar het was niet mijn recht om er naar te vragen. Als grap zei hij dat hij liever van de boot afsprong dan dat hij daarheen terug ging, met de nadruk op daarheen. Tenminste, ik dacht dat hij het als grap bedoelde, tot hij er aan voegde dat hij het Rex niet aan kon doen en er niks mee op schoot. Ik knikte op zijn woorden. "Ik vermaak me hier prima!" zei ik als antwoord op toen hij zei dat ik niet bij hem hoefde te blijven. "En jij hoeft niet perse terug daarheen," voegde ik er aan toe met een glimlach. Ik keek rond en vond uiteindelijk Rex en de dame bij de bar. "Ik zou Rex hierheen kunnen halen voor je?" stelde ik aan hem voor en keek hem vervolgens ook weer aan. Ik wist dan bijna tot niks van deze broers, maar ik kreeg wel het idee dat ze het goed met elkaar kunnen vinden. Daarbij wilde Owen de dame absoluut niet zien en misschien gold dat ook wel hetzelfde voor Rex. "Of ik kan met de dame praten zodat Rex hier zelf heen kan," zei ik nadat ik me had beseft dat als ik Rex meenam de dame ons achterna kon gaan en dat was iets wat niet de bedoeling was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party || outfit



    Ik zie hoe Rex zijn ogen vernauwt en dan voor me komt staan; iets te dichtbij. Meteen leun ik wat naar achter om mijn persoonlijke bubbel levende te houden.
    'Zeg nooit, maar dan ook nooit meer dat hij geen recht van bestaan heeft,' sist hij me toe. Jezus, ik was vergeten hoe zijn temperament soms kan opspelen. Zo bedoel ik het toch helemaal niet? Ik wil hem dat net vertellen, als hij bijna roept: 'Je weet helemaal niets!' Ik schrik van zijn luide reactie en kijk snel rond ons. Verschillende blikken gaan onze kant op, maar ze wenden hun blik af wanneer ze mijn ogen ontmoeten. Rex moet echt even afkoelen.
    De jongen gaat terug zitten en staart naar zijn glas. Nu hij verder weg zit, heb ik eindelijk terug het gevoel dat ik kan ademhalen. Ik spring echter weer op als de volgende sneer over Rex's mond komt: 'Ik heb Owen altijd kwalijk genomen dat hij het met jou verpest heeft maar als je iemand waar je zogezegd van gehouden hebt dood kunt wensen dan ben ik blij dat hij een gemene tang is misgelopen. Veel plezier met je plezierreisje, zou ik zeggen,'
    Wat kan hij toch een dramaqueen zijn. Ik draai met mijn ogen en ga voor Rex staan, zodat hij me wel moet aankijken. 'Ik wens hem niet dood - dat is het laatste wat ik wil. Jij weet net zo goed als ik hoeveel ik van Owen gehouden heb. Hoeveel ik van Owen hou. Ik bedoelde enkel dat hij mijn hart heeft gebroken en ik hem daar nog steeds niet voor vergeven heb. Maar goed, ik laat je alleen. Dan ben je toch het gelukkigst.' Ik graai naar mijn cocktail en kijk nog een laatste keer boos naar Rex. Eens een asshole, altijd een asshole. Daarna loop ik richting het dek, met het geluid van de zee in mijn oren.



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Owen Davidson


    22 • The Socially Crippled One • Cruise Luau Party • Rex • outfit


          ''Ik vermaak me hier prima!'' gaf hij als antwoord. "En jij hoeft niet perse terug daarheen," Hij haalde zijn schouders eens op, hij kon hier onmogelijk de hele tijd blijven, toch? Hij zou het graag willen maar dat ging simpelweg niet. "Ik zou Rex hierheen kunnen halen voor je? Of ik kan met de dame praten zodat Rex hier zelf heen kan," Zijn ogen werden een tint donkerder bij die opmerking. Hij praten met Chloë? Oké, hij maakte waarschijnlijk weinig kans bij de rosse dame maar het idee stond hem alles behalve aan. Hij schudde zijn hoofd ook eens - Rex had hij momenteel ook geen zin in. Die had nog geprobeerd om voor hem te verzwijgen dat Chloë hier was en dat nam hij hem kwalijk. ''Niet nodig.'' bromde hij dan ook. Hij keek eens om naar het feest maar daar kreeg hij spijt van. Chloë liep over het dek en hij hoopte maar dat ze hem niet zou zien. Hij sloeg dan ook zijn blik weer neer zodat hij naar de zee keek en hij klemde zijn handen steviger om de reling. ''Ik ga zo wel terug en een drankje halen.'' Of tien. Of meer. Zolang hij zich maar niets meer van deze avond kon herinneren of in ieder geval zo ver heen was dat hij zich niet druk maakte om Chloë - dan zou hij tevreden zijn. Hij liet de reling opnieuw langzaam los en haalde een hand door zijn haren heen terwijl hij eens zuchtte.



    Because alcohol tastes better than tears

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 16:08 ]

    WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Bay, Jade, Nani


          Walt is volledig geconcentreerd op het sluiten van zijn wijd geopende mond, terwijl de nieuwe jongedame zichzelf voor weet te stellen aan Jade — zijn Jade. Waarom is ze op een vrijgezellen cruise? Waarom is hij op een vrijgezellen cruise? Walt is er negenennegentig procent zeker van dat hij slaapt.
          'Dit heeft iedereen wel nodig, denk ik — ik ben Nani, laten we drinken.'
          Walt kijkt afwachtend naar het minuscule glaasje wat hij in zijn handen krijgt, zichzelf afvragend of de sensuele jongedame werkelijk denkt dat hij zal drinken. Walt kijkt even omhoog naar Jade, maar richt zijn kijkers snel terug op het drankje, zijn wangen rood en ditmaal niet van de zon.
          'Ben je hier alleen?'
          Walt weet dat Jade het tegen hem heeft, maar hij blijjft stug omlaag kijken terwijl hij zichzelf uit alle macht bijeen tracht te rapen.
          'Dus, wie heeft er zin om deze hele vreemd luau wat meer leven in te blazen? Trouwens. . . Volgens mij zag ik net een vakantie fling van mij lopen.'
          'Waarom begin je niet alvast? Ik ben Jade, trouwens.'
          Walt kijkt net op tijd omhoog om te zien hoe Jade het shotje opdrinkt. Zuchtend kijkt hij omlaag naar zijn eigen drankje en giet het dan vliegensvlug leeg in een gigantische plantenbak naast hem. Uiteindelijk kijkt hij omhoog naar Jade, wetende dat hij haar niet kan blijven negeren als ze op een meter van hem staat. Walt wordt opnieuw overvallen door haar schoonheid.
          'Ja, ik ben hier alleen.' Walt moet zijn keel schrapen door zijn hoge stem. 'Frankie heeft me opgegeven. . .' En dat zou hem berouwen als Walt terug kwam. 'Hoe eh — gaat 't met je?' God, Walt zou het allerliefste in de diepe zee duiken nu. 'Je ziet er echt mooi uit, Jade. Nog steeds, bedoel ik. Je zag er altijd mooi uit.'
    Ratelend vouwt Walt zijn handen continu in en uit elkaar.


    MT


    [ heaven knows ]

    Kenai "Prinsje" O'Malley

    The Disney Prince || 23 || Outfit || At the Limbo stickthing

    "Niet nodig," werd er naar mij gebromd, waarop ik mijn schouders lichtjes ophaalde. Ik volgende zijn blik, toen die naar het feest ging en mijn blik viel niet veel later op de dame die over het dek heen liep, zonder Rex. Het leek er gelukkig niet op dat ze ons zag. Maar er is natuurlijk nog de kans dat ze ons gaat zien. Ik bedoel, wij kunnen haar ook zien. "Ik ga zo wel weer terug en een drankje halen." Mijn blik ging weer terug naar Owen en ik zag hoe zijn blik weer gefixeerd was naar het water en zijn handen stevig om de reling geklemd.
    "Is dat wel zo'n goed idee?" vroeg ik aan hem, terwijl Owen had gezucht en een hand door zijn haren haalde. Al kon er waarschijnlijk weinig mis gaan, de dame was het dek opgegaan zonder Rex, die waarschijnlijk nog wel bij de bar stond. Ik kon het natuurlijk mis hebben over Rex. Overigens kon de dame nog wel weer terug gaan naar de bar wanneer haar drankje op was, ik wist niet of de dame een drinker was of niet. "We kunnen ook de andere kant op gaan," vervolgde ik na een korte pauze en wierp even een vluchtige blik op de dame. "Ik bedoel, ten eerste is het feest niet alleen hier en daar bij, als dat wel zo is, is het niet verplicht om de het feest heel de tijd bij te wonen, of wel?" Ik glimlachte. Ik kon alles misschien verkeerd begrepen hebben en was het probleem tussen hem en de dame niet zo groot, maar het kwam op mij over alsof hij de dame echt voor geen enkele reden wilde zien. Dus waarom er niet een handje mee helpen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DELIA ELLISON
    lets go somewhere where the stars kiss the ocean
    the virgin || twentyone || with nate || outfit + lei & slippers

    ”Je bent mee op de singlesreis? Ik dacht dat het een singlesreis voor mannen was.” Ik ben blij om te zien dat ik niet de enige ben die zich wat ongemakkelijk voelt. Het steekt alleen wel ergens. Niet de ongemakkelijkheid, nee dat totaal niet. Het steekt dat hij op mee is op een singlereis, het maakt wel duidelijk dat hij dan over mij heen is, gezien hij niks gezegd heeft over dat zijn vrienden hem hebben opgegeven. Om mezelf nog meer voorschut te zeggen, zeg ik ook nog eens dat ik een catlady aan het worden ben.
          ”Een catlady, ja? Ik zal Elisa wel eens op bezoek laten komen dan." Hij grinnikt zachtjes, een geluid dat veel te veel als thuis klinkt. “Plus dan heb ik nog eens zware competitie om je terug te krijgen,” grapt hij, waardoor ik lichtelijk begin te blozen.
          "Het maakt volgens mij niet veel uit wat voor dier ik thuis zou hebben, ze zal sowieso wel komen bij welk dier dan ook. Van wat ik me kan herinneren is ze dol op elk pluizig dier. Ik weet nog maar al te goed dat we ooit eens een week lang elke dag met haar naar de dierentuin zijn geweest, omdat ze overal te veel tijd doorbracht om het hele park in één dag te zien." Ik glimlach lichtelijk bij de herinnering. Ik ben altijd dol geweest op zijn zusje. Ze is een absolute schat. "En kittens zouden tegen niemand opkomen. Als ik een jongen ontmoet die allergisch is voor katten, dan is het eerder hem er uit, dan de kat eruit."



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marcus Juan Garcia
    24 ~ With Rose ~ Male slut



    Mijn vraag liet haar ogen groter worden, waardoor er enkel een brede, ondeugende grijns op mijn lippen vormde. Bij mijn laatste woorden schudde ze glimlachend haar hoofd. 'Nee, niet echt een danser,' maakte ze toen uiteindelijk duidelijk en ik knik. 'maar na nog een paar cocktails ben ik er misschien wel voor te porren,' voegde ze toe met een vage grijns. Ik lach en glimlach naar haar. 'Die zal ik onthouden, nu ben ik namelijk wel benieuwd of het echt zo erg is.' zeg ik wederom op een plagende toon. Iets wat waarschijnlijk een van mijn vooraanstaande eigenschappen was. Plagen kan altijd, als je het aan mij vraagt tenminste.
    Ik kijk even naar de pluk haar die voor haar ogen bungelt en even wil ik mijn hand optillen om het uit haar gezicht te halen, maar ik weet mezelf tegen te houden. Langzaam kom je er ook. In een club is dit natuurlijk anders. Dan lach je wat, dans je wat en koop je wat drankjes voor de verovering van de avond. Dan zat je negen van de tien keer wel goed. Maar, dit is geen club. Ik weet niet eens waarom de mensen hier zich zouden opgeven voor zoiets. Voor mij was het namelijk niets meer dan pure fun en avontuur. 'Maar wat is jouw verhaal?' vraag ik haar. 'Waarom heb je je ingeschreven bedoel ik.' weet ik mezelf dan te verduidelijken met een glimlach, waarna ik mijn glas weer naar mijn lippen breng voor een slok.


    El Diablo.

    Rose Josephine Logan

    The Bookwurm || 22 y/o || Outfit || Ex van Rex || With Marcus

    E en glimlach werd haar kant op gestuurd
          'Die zal ik onthouden, nu ben ik namelijk wel benieuwd of het echt zo erg is.' Klonk het vervolgens plagend, waardoor er opnieuw een rode gloed naar Rose's wangen trok. Ze schudde even haar hoofd, een tikkeltje ongemakkelijk. Ze kon het niet helpen, maar iets aan zijn aanwezigheid zorgde ervoor dat ze zich niet helemaal op haar gemak voelde.
          'Maar wat is jouw verhaal?' Vroeg Marcus haar en even keek ze de jongen verbaasd aan. De vraag leek uit het niets te komen en ze wist eigenlijk niet waar hij vandaan kwam.
          'Waarom heb je je ingeschreven bedoel ik,' verduidelijkte hij zichzelf vervolgens met een glimlach rond zijn lippen. Even keek ze hem nadenkend aan terwijl hij een slok van zijn drankje nam.
    Deze vraag liet haar toch weer wat op haar gemak voelen. Met een glimlach schudde ze haar hoofd waarna ze haar schouders ophaalde. Even keek ze Marcus aan en glimlachte opnieuw.
          'Ik weet het eigenlijk niet,' gaf ze eerlijk toe 'voor het avontuur misschien?' Vroeg ze meer aan zichzelf dan aan de jongen naast haar.
          'Ik bedoel, hoe vaak krijg je nu de kans om aan zoiets deel te nemen?' Het was waar. Ze had eerst gigantisch getwijfeld of ze wel mee zou willen doen, vooral door het feit dat het voor een televisieprogramma was. Uiteindelijk had ze de knoop doorgehakt met het idee dat ze haar saaie niet wat spannender kon maken als ze alles ontweek wat buiten haar comfortzone viel.
    Ze keek Marcuseven afwachtend aan.
          'En jij dan?' Vroeg ze terwijl ze hem even in zijn arm porde met haar elleboog. Ze was wel benieuwd naar zijn reden, wat voor iemand was hij?




    [ bericht aangepast op 6 mei 2018 - 22:02 ]


    chaos makes the muse

    NATHANAËL “NATE” STAN GAHLMAN
    23 - The One Who Is Always A Little Drunk - with Dee - feeling awkward

    Op de opmerking die Nate maakte, over dat het een zware competitie ging zijn om haar terug te krijgen, ontstond er een lichte blos op Dee’s gezicht, waardoor er een kleine glimlach op die van Nate verscheen. Een glimlach die verdween net zo snel als dat het gekomen was.
          ”Het maakt volgens mij niet veel uit wat voor dier ik thuis zou hebben, ze zal sowieso wel komen bij welk dier dan ook. Van wat ik me kan herinneren is ze dol op elk pluizig dier. Ik weet nog maar al te goed dat we ooit eens een week lang elke dag met haar naar de dierentuin zijn geweest, omdat ze overal te veel tijd doorbracht om het hele park in één dag te zien,” ratelde Dee toen aan een stuk door. Weer verscheen er een glimlach op Nate’s gezicht. Elisa was een goede herinnering die ze allebei deelden en waar altijd met een glimlach aan teruggedacht zou worden.
          ”Als we op dat tempo Disneyworld hadden bekeken, hadden we er drie maanden overgedaan,” antwoordde Nate zachtjes grinnikend, waarna hij zijn ogen op Delia richtte. Hij wist niet hoevaak hij het nog ging zeggen, maar hij had er spijt van dat hij het met haar had uitgemaakt.
          ”En kittens zouden tegen niemand opkomen. Als ik een jongen ontmoet die allergisch is voor katten, dan is het eerder hem er uit, dan de kat eruit,” zei Delia nog als reactie op zijn eerdere opmerking over de competitie.
          Nate’s wenkbrauw ging omhoog. “Oh, werkelijk? Zelfs als die jongeman elke ochtend je favoriete ontbijt op bed geeft? Of een geweldig zusje heeft?” vroeg Nate, waarna hij haar kort aanstaarde. Nate was zelf niet allergisch voor katten, maar het waren zeker niet zijn lievelingsdieren.


    That is a perfect copy of reality.




    ZINNIA TAYLOR


    “People inspire you or destroy you.
    Pick them wisely.


    21, the daring creator, Chloë, outfit



    Het zou een ervaring worden die haar zeker bij zou blijven, of dat nu positief of negatief zou zijn. Hier maakte ze zich echter amper zorgen over, gezien ze altijd wel zin had in een feestje en dat mocht ook zeker aan haar uitstraling blijken. Gekleed als een ware fashionista gleed ze in de zachte, blauwe stof van de jurk om zichzelf vervolgens in de spiegel te bewonderen. Zinnia’s glimlach zorgde echter niet voor veel goeds, het was immers een reminder voor wat nog moest komen.
          “Dit zal een gedenkwaardige party worden,” smaalde ze, waarbij haar ranke vingers liefkozend over het fototoestel streelden. Klaar om alles vast te leggen wat eenieder het liefste zou willen vergeten.

    ◯      ◯      ◯


    Van alles wat ook maar een moment waardig was, maakte de jonge vrouw een foto. Zonder te aarzelen, met moed die overliep in brutaliteit. Tot ze in haar ooghoeken iets opmerkte waar ze haar aandacht wel aan moest besteden. Het was duidelijk te bemerken dat er meer te halen was bij dit koppeltje, wat er ook aan de hand zou mogen zijn, Zinnia wilde het weten.
    Haar reebruine ogen slopen als een sluwe vos over het lichaam, en alles wat hierbij mocht horen, van de roodharige vrouw. Zou dat haar natuurlijke haarkleur zijn? Zinnia moest stilletjes toegeven dat de kleur geweldig stond met de jurk die ze had uitgekozen, al was het niet precies haar eigen stijl. Het was gemakkelijk een hit of miss. Ze had een zonnebloem kunnen zijn, maar de vrouw had schijnbaar voor de binnenkant van een ananas gekozen. Toch, het deed haar goed te weten dat er zoveel verschillende persoonlijkheden waren.


    Binnen no – time haalde ze het notitieboekje tevoorschijn en schreef verschillende ideeën op voor een volgend schilderij, verhaalstuk, of zelfs een gedicht. Nadat ze het weer had weggestopt, stapte Zinnia op de dame in kwestie af—— en in haar voorbijgang duwde ze wat feestgangers aan de kant met een onschuldige glimlach op haar gezicht.
          “Trouble in paradise? Je zou juist denken dat dit feest enkel een stukje hemel op aarde is,” begroette ze de vrouw met eenzelfde glimlach. “Oh, waar zijn mijn manieren? Aangenaam, Zinnia is de naam.” Zonder op haar gesprekspartners handeling af te wachten, stak ze haar hand al uit en schudde deze met de hare, om het daarna weer naast haar lichaam te laten vallen.
          “Dus, waarom sta je hier zo triest en alleen in plaats van gezellig te limbo-dansen? Meid, ik kan altijd nog een paar piñada colada’s halen zodat de aarde zelf begint te dansen. Wat zeg je ervan, in of uit?”

    [ bericht aangepast op 7 mei 2018 - 18:57 ]


    [ heaven knows ]

    CHLOË MILLS
    The Femme Fatale || 20 || Attending Cruise luau party - met Zinnia || outfit



    Nog steeds een beetje opgejaagd door het gesprek met Rex, slenter ik over het dek. Rond me zijn heel wat mensen druk in gesprek en ik overweeg eventjes om me bij een groepje aan te sluiten. Ik voel echter dat ik nog steeds in de knoop zit met mezelf en de dingen die Rex me verteld heeft. Owen loopt hier dus ergens rond... Ik zucht en loop naar de reling van de boot, waar de frisse wind met mijn haren speelt. Verdomme, ik wil hem echt niet tegenkomen. Zeker niet nu ik zo onzeker ben over waar we staan, hoe hij zich over me voelt.
    'Trouble in paradise?' ik schrik op en zie een meisje voor me staan. Ze heeft lange, witte haren en een gewaagde jurk aan, die haar been ontbloot. 'Je zou juist denken dat dit feest enkel een stukje hemel op aarde is. Oh, waar zijn mijn manieren? Aangenaam, Zinnia is de naam.' De vrouw neemt mijn hand vast en, nog steeds overdonderd, schud ik de hare. Ik kan haar spontaniteit wel smaken, al moet ik eventjes wennen aan de plotse ontmoeting.
    Nog voor ik mezelf kan voorstellen, zegt de dame in kwestie: 'Dus, waarom sta je hier zo triest en alleen in plaats van gezellig te limbo-dansen? Meid, ik kan altijd nog een paar piñada colada’s halen zodat de aarde zelf begint te dansen. Wat zeg je ervan, in of uit?'
    Ik grijns. 'Wel hallo Zinnia. Mijn naam is Chloë.' Ik voel me meteen op mijn gemak bij haar losbandige manier van communiceren en leun een beetje achterover. 'Ik was eigenlijk juist op zoek naar wat afleiding en ik denk dat jij precies bent wat ik nodig heb.' Ik lach naar haar. 'We hebben echter heel wat meer nodig dan cocktails om dit feestje in gang te krijgen. Wat dacht je van tequila?'
    Ja Chloë, alcohol is altijd een goed plan als je zo emotioneel bent, zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik negeer het echter en wacht op het antwoord van Zinnia.


    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 9:05 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bay Elaine Wilson

    the Rebel // ex van Kenai // outfit // on the cruiseship // Walter,Jade&Nani - Alone

          Ik trok mijn wenkbrauw geamuseerd omhoog zodra de lippen van Jade omkrulde tot een flauwe glimlach. Ze wierp nog een blik op mijn uitgestoken hand – al werd deze zonder al te veel moeite genegeerd. Zodra ze haar blik van me afgewend had om het blonde meisje te begroeten die naar ons toe kwam gelopen met een aantal shotjes stootte ik Walt aan en deed alsof ik rilde van de ijzige kou die van de roodharige tante vandaan kwam. Man, man, man, wat een gezelligheid.
          Mijn humeur had het al zwaar te voorduren gehad door het drankje die Walt over me heen had gemorst, maar nu merkte ik dat hij daadwerkelijk gedaald was tot het vriespunt. Dit resulteerde in iets wat nog nooit – in alle negentien jaar dat ik de wereld mooier maakte met mijn aanwezigheid – had gedaan; ik wees de alcohol af. Met een glimlach – dat wel.
          Hulp kwam echter uit een onverwachte hoek door Jade die liet zien dat ze toch nog ergens manieren had. Ze stelde haarzelf voor en voegde toe dat ik bij hen in het reisgroepje zat. Ik knikte stompzinnig - al dacht ik niet dat ze dit doorhadden. Voornamelijk omdat Walt en Jade alleen maar oog voor elkaar bleken te hebben. Na een diepe zucht keek ik de blonde jongedame aan. "Weet je wat? Ik heb me bedacht, geef me ze allemaal maar," zei ik terwijl ik degene die ze naar me uitstak achterover sloeg. "Dat zoetsappige gedoe... Ey, het glazuur barst bijna van mijn tanden, lovebirds." Dat laatste zei ik op een volume die goed hoorbaar was voor ons alle vier. Ik rolde met mijn ogen in de richting van Nani en mijn mondhoek krulde op in een halve grijns.
          "Dus, gurl, show me your vakantie fling," probeerde ik zo onschuldig mogelijk het gesprek over een andere boeg te gooien nu Walt en Jade in elkaars ogen aan het verdrinken waren.


    Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway

    [ bericht aangepast op 8 mei 2018 - 16:25 ]


    I have seen my own sun darkened




    ZINNIA TAYLOR


    “People inspire you or destroy you.
    Pick them wisely.


    21, the daring creator, Chloë, outfit



    Redelijk overdonderd schudt ze Zinnia’s hand, wiens glimlach enigszins breder wordt gezien haar verraste optreden. Het is echter niet vreemd; ze heeft immers wel vaker een dergelijke reactie gekregen, om na verloop van tijd meer van zichzelf te durven laten zien.
          Chloë grijnst. Haar chocoladebruine poelen penetreren zich geïnteresseerd in de hare. Persoonlijk zou de vrouw het niet erg vinden om die felblauwe kleuren, die haar doet denken aan een strakblauwe lucht en een heldere zee, van dichtbij te ontwaren. “Wel hallo Zinnia. Mijn naam is Chloë.”
    Zinnia is een behoorlijke tijd gefascineerd geweest door de betekenissen van namen en ze kan zich nog wel herinneren dat Chloë onder andere ‘blooming’ betekent. Als dat geen pakkende naam is voor dit opvallende bloempje, bedacht ze zich, ze doet haar op de één of andere manier denken aan een vuurrode Amaryllis.
          “Ik was eigenlijk juist op zoek naar wat afleiding en ik denk dat jij precies bent wat ik nodig heb.” Zodra ze lacht, bemerkt Zinnia een kuiltje in haar wang, waardoor ze zelf ook even moet grinniken. “We hebben echter heel wat meer nodig dan cocktails om dit feestje in gang te krijgen. Wat dacht je van tequila?”
          “Alsof je mijn gedachten leest,” stemt ze impulsief toe, om daarna haar pols al beet te pakken, “Laten we verplaatsen naar de bar, ik heb het idee dat we daar een behoorlijke tijd zullen spenderen.”
    ◯      ◯      ◯

    Zonder er verder aandacht aan te besteden, trekt ze haar mee naar de desbetreffende plek, om hier de barman naar zich toe te wuiven.
    Na het bestellen schuift ze de tequila naar Chloë toe met een grijns.
          “Sláinte!” Zinnia slaat het in een keer achterover en laat een opgeluchte “ah” horen, waarna ze al snel wat meer bestelt bij de barman.
          Ze keert zich met een geheimzinnig glimlachje naar Chloë toe. “Waarom maken we dit niet wat interessanter? Truth or dare. Bij elke weigering moet je drinken.”

    [ bericht aangepast op 9 mei 2018 - 17:21 ]


    [ heaven knows ]

    Nani Kameāloha
    23 || Dumb AF || ex: Marcus || Surfing instructor || This party is kinda insensitive, but too much fun to pass. || Bikini || Jade, Walt, Bay -> Just Bay

    Niet iedereen leek even enthousiast over de shotjes. Hoe kon je nu niet enthousiast worden van shotjes. Vooral de jongen leek er niet zeker van. Ook kreeg ik zo het gevoel dat er tussen Jade en Walt nog veel meer speelde dan dat eigenlijk zou moeten. Het andere meisje was het denk ik ook opgevallen, al kon ik van haar moeilijk hoogte krijgen. Ik probeerde het nog allemaal wat gezelliger te maken, maar het leek niet echt binnen te komen bij de rest. Misschien nog wel bij Bay, want die pakte nu wel haar shotje en goot het naar binnen. Verder mopperde ze wat op onze twee gespreksgenoten, die elkaar duidelijk nog niet zat waren. "Ach, niets mis met liefde, al is op onze leeftijd lust toch een stuk leuker als je het mij vraagt." Ik haalde een hand door mijn blonde haren en keek nog eens goed rond, in de hoop een knappe jongen te zien. Zoals ik al zei, liefde was leuk, maar lust was nog veel leuker.
    Toen begon ze over Marcus. Ik wist niet eens of het echt hem was. Ik keek rond en knikte toen in de richting van de jongen. "Die getatoeerde hunk daar." zei ik voor ik nogmaals rondkeek. "Zullen we nog wat shotjes gaan halen en dan ook op jacht naar een vent?" Ik pakte haar arm en trok haar zacht mee naar de bar. Daar bestelde ik nog 4 shotjes en schoof er twee naar haar toe. "Cheers" Ik goot er een achterover, en hield de ander nog even vast, terwijl ik over het dek keek. "Dus, wat is jou type? Stoer, nerd, een beetje zielig?" Zelf hield ik wel van een stoere man, maar ook een wat zachtere jongen kon van tijd tot tijd wel leuk zijn. Ik hoopte dat ik op deze cruise wat leuke jongens kon scoren. De ware zou ik hier niet vinden, maar goed, er was niets mis met lol maken. Ik zag wel een aantal leuke jongens, maar de meesten waren al wel met meisjes aan het praten, en ik ging niet zomaar een jongen van iemand afpakken. Misschien dat ik straks tijdens het dansen nog iemand rond mijn vingertjes kon winden, want anders zou ik een hele saaie start van de vakantie hebben.


    What's wrong with aspiring to be a housewife?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 9:54 ]


    Bowties were never Cooler