• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Yush! Die deadline van zondag is pas een deadline over een paar weken. Opluchting


    It's never gonna happen, Guys.

    De hype is reaaaaaal

    ik ben nog steeds wakker yay


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blugh, hopelijk heb ik hier geen last meer van.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik mag dan wel niet geslaagd zijn voor de gespen, maar we hebben nu wel negen broden (waarvan een aantal luxe broden), drie giga zakken bolletjes, twee zakjes krentebollen, twee tassen vól met luxe bolletjes en drie puddingbroodjes, een klein aardbeientaartjeding en een pak chocokoeken allemaal voor een tientje.
    De markt is leuk. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    When he asks you about your day and you accidentally spend 20 minutes talking about the most random shit. But you know he loves that, so it's all good.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Fielding schreef:
    Ik mag dan wel niet geslaagd zijn voor de gespen, maar we hebben nu wel negen broden (waarvan een aantal luxe broden), drie giga zakken bolletjes, twee zakjes krentebollen, twee tassen vól met luxe bolletjes en drie puddingbroodjes, een klein aardbeientaartjeding en een pak chocokoeken allemaal voor een tientje.
    De markt is leuk. :Y)


    Dat allemaal voor een tientje?! Naar welke markt ga jij?


    Physics is awesome

    Ugh. Kutstaking. Nu moet ik een halfuur wandelen met mijn koffer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Waarom zijn mensen altijd zo rude.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Er was weer oorlog in de keuken. Soms (net zoals gister) gaat het gewoon goed en soms gaat het totaal mis. Luister dan gewoon en geloof mij dan gewoon. Als ik ergens een rothekel aan heb, is het als iemand beweert dat ik niet goed heb gekeken terwijl ik dat wel heb gedaan.


    Physics is awesome

    Ik wil Bucky costesten maar het is een beetje awkward als ik met een Walmart versie make up stoppelbaard sta als mam zo thuis komt en eigenlijk is mijn haar nu weer te licht en te lang dus ja rip??


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Dat allemaal voor een tientje?! Naar welke markt ga jij?


    Jaaaa _O_
    Weekmarkt Emmen. Ze hebben actie vanaf 1 uur. Markt duurt tot 2 uur. _O_ je geeft een bedrag en je krijgt dr vanalles voor. ^^

    OTOFT: bleeehhhh zo oma bellen. Geen zin in xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I doubt I'll ever feel like I'm part of the group.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik voel me niet meer thuis in huis. Ik moet hier weg en ik ga hier weg.


    No growth of the heart is ever a waste

    I can't help it to feel like a failure when she leaves again and I just fucking miss her. And ut should get better, but the longer it takes, the less I think it will ever get alright again. My parents canceled their vacation to prevent history for repeating itself. She is gone again. I dreamt the same nightmare again. And it is like it's just a matter of time before it all happens again and it's hrting me


    She's imperfect but she tries