• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2018 - 9:06 ]


    Caution first, always.

    Fielding schreef:
    (...)

    Jaaaa _O_
    Weekmarkt Emmen. Ze hebben actie vanaf 1 uur. Markt duurt tot 2 uur. _O_ je geeft een bedrag en je krijgt dr vanalles voor. ^^

    OTOFT: bleeehhhh zo oma bellen. Geen zin in xp


    Zo jammer dat ik niet in de buurt van Emmen woon. Wel top voor jou dat je er zoveel voor kreeg.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Zo jammer dat ik niet in de buurt van Emmen woon. Wel top voor jou dat je er zoveel voor kreeg.


    Mocht je eens een dagje uit gaan hier in de buurt, kom op de vrijdag. Ook hele leuke stoffenmarkt aan vast als je dat leuk vind. :Y)


    OTOFT: Zo. Oma is gebeld en mama en ik gaan dr zondag heen. Gelukkig hoef ik zo tijdenst concert niet met dr te praten dus dat scheelt. 😁


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga altijd vet hard smilen als ik dit interview herbeluister. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zo dit was de ultieme hartverzakking maar nu eindigt het weer met een sisser. Ik vind het verdrietig dat het zo voor hem is afgelopen maar het is also A BIG FAT TOLD YOU SO.


    The truth is out there.

    Fielding schreef:
    (...)

    Mocht je eens een dagje uit gaan hier in de buurt, kom op de vrijdag. Ook hele leuke stoffenmarkt aan vast als je dat leuk vind. :Y)


    OTOFT: Zo. Oma is gebeld en mama en ik gaan dr zondag heen. Gelukkig hoef ik zo tijdenst concert niet met dr te praten dus dat scheelt. 😁


    Ik zal het proberen te onthouden. Anders schrijf ik het even op.


    Physics is awesome

    Fortnite komt echt mijn strot uit, my god. Haal dat kutspel alsjeblieft van mijn zusje weg.

    UPDATE: TV uitgezet uit woede, vuistgevecht gehad met zusje, gewonnen. Zo volwassen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 21:09 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sushi eten was best gezellig, zit alleen enorm vol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen echt weer eens schrijven voor meerdere verhalen want ik merk dat ik kansloos aan het uitstellen ben pff

    Feels good man feels way good. So ready to move my fucking ass onwardssss.


    The truth is out there.

    So, he's leaving the country soon. I'm sad and relieved at the same time. Even though we could've been something real..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    forgive my french, MAAR MISSCHIEN MOET IEDEREEN EENS STOPPEN MET DOOR ONZE FUCKING STRAAT TE RIJDEN ALS ZE ER NIET MOETEN ZIJN, HET IS VERDOMME PLAATSELIJK VERKEER VOOR IETS HE BENDE EIKELS DAN GA JE MISSCHIEN EENS STOPPEN MET MIJN KATTEN DOOD TE RIJDEN IMBECIELE KLOOTHOMMELS

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 23:58 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Am I ever really part of anything?
    Do I even really matter to people?
    Probably not. I mean they only reach out to me when they need something from me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    idk ik weet dat ik veel te weinig heb geslapen en binnenkort ongesteld moet worden en dit had moeten zien aankomen als ik exact één keer irl sociaal contact plan in een week, maar

    ik voel me enorm eenzaam. zwart-gat-in-mijn-borstkas, middag-naar-het-plafond-staren, als-ik-niet-stil-blijf-zitten-klotst-het-water-over-de-rand-en-begin-ik-te-huilen eenzaam, en dat is niet echt leuk. of productief. of überhaupt fair, eigenlijk, misschien, idk

    anyway, fun fact: ik heb vandaag negen minitortilla's gegeten. geen reden om een q post super sad te maken puur omdat ik dat ben vandaag, right


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil afstuderen, creatieve dingen doen, dansen, diepzeeduiken, een baan vinden, een nieuwe garderobe, festivals afstruinen, films kijken, gelukkig zijn, knuffelen met m'n familie, lachen met m'n vriendinnen, lezen, mijn scriptie afronden, muziek luisteren, reizen, series kijken, sporten, vijftien kilo afvallen, wonen in een opgeruimde kamer, zoenen en zwemmen. Oh ja — en ook nog honderd jaar slapen.

    Isn't that much, right?


    oh, en aside from that: vandaag de ontdekking gedaan dat een republikeins congreslid er blijkbaar van overtuigd is dat de zeespiegel stijgt door rotsen die in zee vallen. brengt nieuwe inzichten en zo


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried