• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:08 ]


    Caution first, always.

    You're already sick of me, aren't u? I wouldn't blame you if you were.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2018 - 22:23 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Je komt vast mensen tegen die even veel om jou gaan geven als jij om hen. Zie het zo, deze mensen zijn jou niet waard en zo kun je dit soort mensen eerder herkennen en uit de weg gaan.

    Ik geef om je!


    You know what? You’re Hella right. I deserve better. 💪🏻

    Thanks Kim. ♥️


    •

    Sattler schreef:
    (...)

    You know what? You’re Hella right. I deserve better. 💪🏻

    Thanks Kim. ♥️


    Graag gedaan. Je bent het waard en je verdient mensen die om je geven.


    Physics is awesome

    Ik voel me net prinses op de erwt, maar ik had dus eerst twee matrassen op mijn bed liggen. In verband met de verhuizing, heb ik de onderste van mijn bed gehaald en nu lig ik veel minder lekker in mijn bed. Ik hoor het meer kraken en het lijkt wel alsof ik de lattenbodem af en toe voel.

    En ik heb nooit geweten dat ik het grootste deel van mijn garderobe in een koffer kon proppen(hoewel ik daarvoor al kleren heb weggedaan en er minder over was). Gelukkig kon ik de bovenkant soort van losritsen zodat daardoor nog wat ruimte vrij kwam. Was even bang dat er op zou moeten gaan zitten, maar dat hoefde niet. Vraag is alleen hoe ik die koffer van de trap af ga krijgen.

    Heb nu het gevoel dat we op vakantie gaan in plaats van verhuizen. Waarschijnlijk omdat ik de laatste keer dat ik een verhuizing mee maakte niet kan herinneren en wel een aantal keer op vakantie ben geweest. Ik weet dat we veel meer hebben ingepakt dan dat we zouden doen als we op vakantie gaan, maar het wil er nog niet in ofzo. Ik vraag me echt af of ik zaterdag of zondag ga huilen als we daarheen gaan. Het is wel mijn ouderlijk huis en mijn thuis al zolang ik mij kan herinneren.


    Physics is awesome

    Ik kan nog steeds zo bitter zijn over het feit dat Silent Hills is gecanceld :') Fuck Konami.


    Caution first, always.

    Was it worth it?


    •

    ik ben 👏 een 👏 onafhankelijke 👏 man 👏 ik 👏 heb 👏 lester 👏 niet 👏 nodig 👏 zelfs al was hij vrijwel de enige die echt om me gaf en me niet gebruikte


    Heaven is a place that we all have

    Trip down memory lane. I love it. Paar dingetjes: ik danste als een stijve hark en mijn stem opgenomen is een horror.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sattler schreef:
    Oké ik weet geeneens meer waarom ik verbaasd ben — ik zou het ondertussen gewend moeten zijn dat ik meer om mensen geef dan zij om mij.


    Me @ U


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Terroriser schreef:
    (...)

    Me @ U



    Oké, als eerste: DIE GIF, oh m’lord. 😂 En als tweede: You cute. ♥️♥️♥️


    •

    statusupdate ik heb lester wel nodig maar ik wil niet afhankelijk zijn (not again) maar ,,


    Heaven is a place that we all have

    Brendon Urie is een god.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok, good to know. Thanks.


    •

    Ik dacht dat ik eraan ging wennen, maar ik ben nog steeds moe. En het is gewoon niet goed dat ik nu al meerdere keren heel net op tijd vertrek terwijl ik nog niet klaar was met mijn “ontbijt” (een echt ontbijt is het niet, want dan zou ik vroeger moeten opstaan om echt een ontbijt te maken, maar vroeger opstaan gaat al helemaal niet lukken..). Ik kan niet even rustig van m’n kopje melk genieten want ik moet de tijd echt in de gaten houden en die ben ik dus bijna een paar keer uit het oog verloren, omdat ik op m’n gsm zat.. :’) pff, ik wil uitgerust wakker worden, meteen kunnen opstaan zonder moe te zijn, rustig en genoeg kunnen ontbijten. :/ such a basic thing.


    Ik wil een tuin vol egels