• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en
    hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars?
    Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2018 - 14:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat voor een pre-birthday present is dit. Kon je niks beters verzinnen God? Jesus Christ..



    Mood.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik wil eens dat het ophoud die gezeur van je. Zie je het niet dat je er onder door gaat? Allemaal door haar! Oke, niet allemaal door haar, want ook de andere helft heb je zelf aangericht. Dit komt niet door ons. Wij proberen juist voor jou klaar te staan en naar je te luisteren, maar dan wimpel je ons af. Ik wil niet zeggen dat wij perfect zijn, want dat zijn wij niet, maar zie je niet in dat wij oprecht bezorgd zijn en van je houden? Nee, natuurlijk niet, want je wordt gehersenspoeld door haar. Je doet ons hier heel erg veel pijn mee en vooral mij. Mij kwetst je het meest, want ik probeer naar je te luisteren of te helpen, maar dan duw je mij weg. Ik weet dat het alleen maar frustraties zijn, hoe je voelt, maar ik verdien het niet om zo behandelt te worden. Ik ben moe, ik ben het zat en ik wil gewoon rust in mijn leven. Alleen blijkbaar kikken jullie er allebei op, om drama in het leven te roepen. Waarom open je ogen niet en zie je wat zij aan het doen is met jou. Dan ben je eindelijk vrij van alles.


    One Who Travels A Higher Path.

    lol.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I can't handle this shit guys laat me of wees er voor me of ga even uit mn weg want ik heb nu echt genoeg shit om mee te dealen.

    Helpt ook niet dat echt net toevallig een van de zielligste afleveringen van HIMYM opkomt. Hold me close and hold me fast. :'(


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oké. Oké. Dus er gaat een rechter uit het hooggerechtshof in de VS met pensioen en dat betekent dat onze geliefde Trump een nieuwe rechter mag kiezen en DAT betekent dat deze met-pensioen-gaande rechter, die gematigd conservatief was maar bijvoorbeeld wel consequent voor homorechten stemde, zal worden vervangen door iemand die diep conservatief is en dat wil op zijn beurt weer zeggen dat er straks een 5-4 meerderheid streng conservatieve rechters in het hooggerechtshof zit (terwijl het onderhand, de vorige rechter die Trump mocht vervangen meegerekend, 6-3 voor de meer liberale kant had kunnen zijn als Hillary Clinton de verkiezingen zou hebben gewonnen en deze rechters had mogen benoemen) en ik bedoel ik wil niet zeggen dat dit een stap achteruit is voor Amerika maar dit is definitief een stap achteruit voor Amerika en aangezien deze rechters LEVENSLANG worden benoemd zit die meerderheid er mogelijk nog wel een poosje dus ha dit is heEL SLECHT FUCK.

    (en ondertussen is de beroemde Ruth Bader Ginsburg 85 en moet ze nog minimaal twee jaar door en als Trump dan wordt herkozen is ze fucked want dan zou ze door moeten tot haar 91ste of zo om weer een kans te hebben dat een democratische president haar opvolger mag kiezen, maar als ze met pensioen gaan of overlijdt terwijl Trump nog aan de macht is zijn alle amerikanen hoe dan ook allemaal fucked dus yay)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ff lekker dramatisch doen op On My Own from Les Miserables.

    Feels good.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    Ff lekker dramatisch doen op On My Own from Les Miserables.

    Feels good.


    OMG YES

    Mantis schreef:
    Ff lekker dramatisch doen op On My Own from Les Miserables.

    Feels good.


    I LOVE HIM!!!!!!!!!

    zoiets.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    I LOVE HIM!!!!!!!!!

    zoiets.

    BUT EVERYDAY I'M LEARNINGGGGG!

    Ja dat. Heerlijk om te doen!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mantis schreef:
    (...)
    BUT EVERYDAY I'M LEARNINGGGGG!

    Ja dat. Heerlijk om te doen!


    ALL MY LIFE I'VE ONLY BEEN PRETENDIIIIING

    Die hele soundtrack is dé manier om 2.5 uur lang dramatisch te wezen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    (...)

    ALL MY LIFE I'VE ONLY BEEN PRETENDIIIIING

    Die hele soundtrack is dé manier om 2.5 uur lang dramatisch te wezen.


    Yep! Echt voel je je kut wil je janken maar kan je niet zingen. Les Mis.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Naww. I love it dat hun dochters net zo dik bevriend zijn als zij. (heart2)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    JufAnk schreef:
    (...)

    ALL MY LIFE I'VE ONLY BEEN PRETENDIIIIING

    Die hele soundtrack is dé manier om 2.5 uur lang dramatisch te wezen.


    I sang your whole conversation heh (fish)

    Oké ja thanks voor de reminder, les mis soundtrack staat aan <3

    Hoe oud zijn we nou allemaal jezus


    Spinning around, I'm weightless.