• Iedereen kan wel zaken bedenken waar hij/zij zich aan ergert.
    Like: een bijna leeg pak melk/sap/wat dan ook terugzetten in de koelkast, collega's die van alles op jouw bureau laten slingeren in plaats van op hun eigen, enz..

    Hierbij dus Het Grote Ergernissen Topic om al je ergernissen en irritaties te delen.
    Misschien ben jij niet de enige die zich ergert aan mensen in de supermarkt die niet het scheidingsbalkje neerleggen als al hun boodschappen zijn uitgestald op de band.

    Klaag je maar raak, zou ik zeggen!

    [ bericht aangepast op 6 april 2019 - 17:54 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als iemand je vals veroordeeld van Bordeline en dat je niet jezelf bent! -.- Terwijl ik geen vorm van Bordeline hebt en mezelf ben.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2018 - 13:52 ]

    M'n macbook die continue met updates aankomt - leave me alone man.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Conflict gehad met iemand waar ik eerst een oogje op had, maar me soort van slecht beïnvloed. Ik kan zelf niet geloven dat ik iets in hem zag, getver, Iels. 😒

    Bladblazers.


    26 - 02 - '16

    Mijn vader die enorm gespannen doet

    Mensen die nog steeds werkwoordspelling verpesten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Onze printer die slechts de helft van mijn document uitspuwt en de rest gewoon maar achterwege laat. :8

    Pieker gedachtes van jongen die ik gedateerd had! -.-

    De btw-verhoging die ervoor zorgt dat het reizen met de NS nog duurder wordt. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Laptops met van die kutte toetsenborden die gewoon net niet werken. Ze werken wel, maar het typt net niet lekker en je maakt de hele tijd fouten en dat soort dingen - ik heb het idee dat vroeger laptops echt veel ergonomischer gemaakt werden dan nu. :c

    (Ik voel me echt oud lol "vroeger was alles beter!!11! jeugd van tegenwoordig met hun goedkope toetsenborden!!!!")


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mensen die meerdere maskers hebben en die zich anders ("goed / beter") voordoen dan dat ze daadwerkelijk zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fenrys schreef:
    M'n macbook die continue met updates aankomt - leave me alone man.

    Kun je die updates niet gewoon uitzetten? Volgens mij wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn buurmeisje die haar muziek superluid zet terwijl ik moet studeren. Ze doet het ook echt altijd dan hé. Like tone it down a bit. 🙃


    A to the Z

    Mensen op het werk die voortdurend zagen en klagen over elk uurtje dat ze is moeten overwerken.


    The soul needs autumn.

    Mijn ouders


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.