• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik deed het de vorige keer met Kiala, maar ik denk dat je nu wel minstens een week moet uittrekken? Dus misschien moeten we het volgende week maar gewoon versturen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb van het weekend mijn kadootjes gekocht! Hoop ze volgend weekend op de post te doen! (moet nog even een goede doos vinden en alles inpakken)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is de bedoeling dat je nog even secret blijft als santa, toch? Maar ik zet mn eigen adres op dat pakketje zet (voor als er iets mis zou lopen en het terug moet komen) zet ik daar ook altijd mijn naam bij. Weet iemand of het uit zou maken dat ik mijn naam er niet bij zet? En anders weet degene die het cadeautje krijgt al iets eerder wie ik ben :')

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 18:33 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb vandaag alles ingepakt(en het paste gelukkig net in de doos die ik er voor had) nu nog even uitzoeken hoe ik het beste de doos kan verpakken voor versturen, tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nighthawks schreef:
    Het is de bedoeling dat je nog even secret blijft als santa, toch? Maar ik zet mn eigen adres op dat pakketje zet (voor als er iets mis zou lopen en het terug moet komen) zet ik daar ook altijd mijn naam bij. Weet iemand of het uit zou maken dat ik mijn naam er niet bij zet? En anders weet degene die het cadeautje krijgt al iets eerder wie ik ben :')



    Ik zet op post altijd alleen mijn postcode en huisnummer. Heb het al twee keer netjes teruggekregen.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)


    Ik zet op post altijd alleen mijn postcode en huisnummer. Heb het al twee keer netjes teruggekregen.

    Haha, te laat, mijn ouders waren te wantrouwig om me het te laten versturen zonder naam :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    (...)
    Haha, te laat, mijn ouders waren te wantrouwig om me het te laten versturen zonder naam :')


    Haha bij mij is het nog erger ik ben een volwassen persoon van bijna 23 en ik ben verplicht van de postbode die aan de balie zat om mijn naam op te schrijven hij begreep het concept van Secret Santa duidelijk niet en verzekerde mij dat als het pakketje terug moest komen naar mij zonder naam er problemen van zouden komen haha. Ik ben dus ook maar braaf geweest en mijn naam erop gezet dusja ook niet zo geheim meer... Sorry guys!

    Wanneer openen we de pakjes trouwens weer ik ben zooooo benieuwd!


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vorig jaar was ik niet thuis toen mijn pakje werd bezorgd (ik was al naar mijn ouders voor de feestdagen) en toen moest ik het na de kerst ophalen bij zo’n ophaalpunt. Daar lagen meer dan 300 pakketjes en ik had natuurlijk geen flauw idee hoe dat van mij eruitzag. Die man was niet blij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb secret santa als naam opgegeven :'D
    Met uitpakken wachten tot kerstavond? PFF ik kijk er al een week tegenaan en mijn vingers jeuken om het open te maken :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb die van mij vanmiddag verzonden! Ik hoefde er geen adres ofzo op te zetten (behalve dan het adres van de ontvanger natuurlijk(. Ik hoop echt dat het heelhuids aankomt!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn pakje ligt onder de boom en ik vind het zo spannend haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb die van mij ook binnen gekregen! Ik ga hem verstoppen want mijn kat vind niks leukers dan dozen proberen open te maken. (Vooral als er nog pakpapier omheen zit)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb mijn pakketje nog niet , maar krijg hem hopelijk deze week binnen


    Firm believer of all that is magic

    Mijn pakketje heb ik ook al mogen ontvangen en hij ziet er erg gaaf uit. Ik ben benieuwd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Got it :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya