• Hoi allemaal,

    De afgelopen twee jaar heb ik een Secret Santa met echte cadeaus georganiseerd, dus dat wil ik eigenlijk dit jaar weer doen, mits er genoeg mensen zijn die mee willen doen. (:

    Mensen die mee willen doen moeten echter wel aan twee eisen voldoen:
    1) Je moet al drie maanden op Quizlet zitten.
    2) Je moet je met je facebookaccount aanmelden bij het evenement. Als je mij toevoegt op Facebook, (klik) zal ik je een uitnodiging voor het evenement toesturen. Daarna mag je me natuurlijk altijd weer verwijderen als je dat fijn vindt. (:

    Hiermee hoop ik de kans op trollers zo veel mogelijk te verkleinen. Ben je echt anti-FB en wil je wel graag meedoen, stuur me dan even een berichtje. (:

    Heel leuk allemaal, maar wat is nou de bedoeling?

    Kerst komt er weer aan! Het lijkt me leuk om lootjes met echte cadeautjes te doen. Het idee is dat er via www.lootjestrekken.nl lootjes worden getrokken.
    Vijftien euro exclusief verzendkosten lijkt me een mooi bedrag, zodat je ook echt iets leuks kunt krijgen. Verzenden is het goedkoopst via DHL (€5,75). Je kunt er ook voor kiezen om het bij een DHL-parcel te laten bezorgen, dan hoef je je adres niet op te geven als je dat niet prettig vindt.

    Je kunt je opgeven tot 1 november door je voor het evenement aan te melden. Ook moet je mij dan even je mailadres laten weten, anders kun je geen lootje krijgen. Als je aan een van de vorige editie hebt meegedaan dan hoef je die niet door te geven. (:

    Na die datum zal ik jullie namen invoeren. Jullie krijgen dan een e-mail met een uitnodiging voor het trekken van de lootjes. Vanaf het moment dat je die uitnodiging accepteert kun je er dus niet meer onderuit! Vanaf dat moment kun je ook een verlanglijstje maken op dezelfde site.

    Benieuwd hoe het vorig jaar ging? Hier vind je het topic van vorig jaar. (:

    Deelnemers
    Croweater || Natas || Nederland
    Pinguino || Laura || Nederland
    Prim || Sterre || Nederland
    Benzin || Anne || Nederland
    tubbietoost || Irma || Nederland
    HalfBloodPrince || Sharon || Nederland
    Bakugou || Romi || België
    Tuena || Iris || Nederland
    Feinics || Suzanne || Nederland
    Trager || Lisa || Nederland
    DeroGoi || Stefanie || België
    LynnBlack || Lynn || België
    R3HAB || Naomi || Nederland
    Gisborne || Leentje || Nederland
    Wiarda || Jip || Nederland


    [ bericht aangepast op 7 nov 2018 - 8:39 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Die van mij is ook binnen gekomen. Dankjewel secret santa :)


    Firm believer of all that is magic

    Mijn pakket is ook binnen ^^
    Thank you Santa!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2018 - 21:54 ]


    From these ashes, I will rise

    Heeft iedereen zijn/haar pakketje ontvangen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Is het de bedoeling dat we het vanavond al open doen? Of morgen pas?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Morales schreef:
    Is het de bedoeling dat we het vanavond al open doen? Of morgen pas?

    Dit vroeg ik mee ook af. Vorig jaar deden we het de 24ste om 16:00


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wilde vanavond voorstellen ja, dus van mij mogen jullie openennnnnnnnn. Graag wel allemaal een foto delen in dit topic, dat is wel zo leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    Ik ben erg blij met mijn secret santa pakket! Ik heb een Funko Pop Hermione Granger gekregen (en dan wel die van na het polyjuice incident) en een CD van Panic at the Disco! Het kaartje erbij was ook erg lief. Dankjewel Santa ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik stuur vanavond de foto, ben er iig wel heel blij mee c:
    (Ik was Nighthwaks btw)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2018 - 12:31 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    Me is very happy met de cadeaus! Thanks, Secret Santa c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik stuur morgen de foto, ik ben ook erg blij met de cadeaus! =D
    Thank you secret santa! :3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Omg... Deze cadeaus zijn echt perfect (H) ik maak morgen een foto... Maar wauw!! Ik ben zoooooo happy (yeah)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Heel leuk en lief pakketje met detail (: ik vond het echt leuk bedacht de kleine hint kaartjes erbij. Hehe ^^ ik probeer morgen even foto te maken nu is het err een beetje donker voor. Thnx secret Santa!
    ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sharon/HalfBloodPrince komt niet meer op Q, dus die heeft mij een foto en een berichtje gestuurd.

    "Lieve secret santa 2018, ik wil je bedanken voor een super awesome kadootje! Hier ga ik zeker mee aan de slag!
    Happy holidays!
    Always...
    Sharon/ halfbloodprince"


    "Ik heb ook nog een chocolade letter gekregen maar die moest er al aan geloven hahaha"


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw secret santa,
    Ik denk dat ik weet wie je bent, in België zijn we namelijk met niet zoveel, maar wauw mag ik jou even complimenteren met je uitstekende cadeaukeuze! Wat een prachtig cadeau kreeg ik, ik ben zoals op foto te zien is niet in de beste lichamelijke staat haha en deze drukke dagen zijn niet zo mijn ding maar dit cadeau heeft echt heel mijn maand december goed gemaakt! Duizend maal dank!



    PS voor wie het niet zo goed ziet, ik kreeg het boek van Mortal Engines, een klein frodo poppetje die als sleutelhanger dient, wat pure chocolade en een lekkere lolly!
    PLUS super leuk kaartje met lief tekstje!

    [ bericht aangepast op 26 dec 2018 - 11:58 ]


    Those who don't believe in magic will never find it!

    ^Veel beterschap (:
    (En is een boek niet het perfecte cadeau als je een pijnlijke knie hebt XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.