•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij bent altijd super aardig een een top bemiddelaar!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ahh Xanthe ur amazing c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij bent echt een leuke aanwezigheid hier op het forum!


    A to the Z

    Leuke username!
    Ik vind het echt tof om te zien dat je zo'n enorme fangirl bent. Ik word altijd blij van mensen die ergens heel erg fan van zijn> (:

    Frederick - je bent en blijft een super leuke en spontane jongen en jouw mix up van de pizza-pannenkoek was echt geweldig. Ik hoop dat ik je dit jaar nog een paar keer ga zien en anders hebben altijd nog de supertoffe selfies op Snapchat!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittje, ik vind jou zo zo zo leuk. <3 Alle keren dat we elkaar zien is 't een mini feestje en ik hoop dat we die nog heeel veel gaan hebben dit jaar.


    Mirte, same goes to you. <3 Ik heb je maar één keer gezien in het echt maar het voelde supergoed en ik ben zo blij dat ik je ken. Ik wil je nog vaak gaan zien!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty, my god waar moet ik beginnen? Op Q ben je een geweldige persoonlijkheid en het is heerlijk om hier met je om te mogen gaan, maar in real life ben je nóg leuker! Je bent funny as fuck en als jij erbij bent is het altijd een feestje. Matty, je bent een geweldig mens en love it om jou als mede-Groninger te hebben.
    Oh, en neem een emmertje mee om in te kwijlen als je langs een spiegel komt, want je bent gorgeous.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna! Jij hebt zo'n creatieve geest - I love your style en je bent gewoon een ontzettend lief en zorgzaam mens! Ik kan ook echt enorm van je snaps genieten hehe. Stay amazing girl. <3

    Laura - jij bent in mijn ogen 1 van de meest actieve users hier, qua schrijven en op het forum, en ik hoop je echt een keer op een meeting tegen te komen of gewoon in het wild hahaha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jouw snaps zijn altijd super leuk, they make me laugh a lot c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind jou echt ontzettend aardig! Daarnaast is je muzieksmaak on point, heb je leuke humor en hou ik echt van je stijl! (:

    Ik vind je echt heerlijk creatief, mooi, lief en je hebt een hele goede serie-smaak! ;)


    A to the Z

    Jij bent zo intelligent :0 Echt ik sta er soms versteld van hoeveel je van dingen weet. Daarbij ben je ook gewoon een schat van een persoon.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Toffe pf.