•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Maddie - ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen vorig jaar en dat je nu 1 van m'n beste buddies bent! I love you, bby ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittie:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo leuk dat iemand een personage van Coco heeft gebruikt! ^^ Verder geef je echt hele lieve complimenten, dus ga zo door. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je altijd hele orginele complimentjes geven ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Rick, jij bent fantastisch <3 ik ben je zo dankbaar ook oml u have no idea
    dankjewel om er altijd zo te zijn <3


    A to the Z

    Je bent altijd in voor een praatje en idk maar ik vind je zo lief en vriendelijk! Je bent er altijd voor anderen en dat is super tof!!!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, mijn pabo kindje -- ik vergeet altijd dat jij een stukje jonger bent dan ikzelf, want damn je komt zo volwassen en wijs over. Terwijl je tegelijkertijd ook cute af bent. YOU'RE A MIRACLE.


    Idc dat ik net al een complimentje heb gegeven - ik moet jou becomplimenteren, Mirte! Ik vind jou zo zo zo lief. Ik leerde je kennen vorig jaar door de kerstkaartenswap en door de ongelofelijk lieve kaart die ik toen van je kreeg. I mean sindsdien is er echt liefde voor jou die nooit zal wegvagen. Mirte, je bent zo'n lieverd en my god ik heb ook echt heel veel bewondering voor jou en je boeken. Je bent echt mijn voorbeeld en niet alleen wat betreft je leestempo. Echt love voor jou, Mirte.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ANNA mijn beste Groningenbuddy hier en we moeten nog steeds samen de stad in en op ikea-dates gaan en met haaien knuffelen. Je bent amazing Annaatje


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je lijkt me echt een heel lief, wijs en verantwoordelijk persoon. Maar ik denk dat je tegelijkertijd ook heel klunzig en hilarisch kunt zijn. :')

    Ik vind je altijd overkomen als een hele aardige kerel, lekker nuchter en oprecht ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij bent zo heerlijk droog soms, echt fantastisch vind ik dat. :')


    A to the Z

    Je posts in het LJH-topic zijn zo heerlijk ongecensureerd en herkenbaar. De memes maken het ook helemaal af. Leedvermaak much, maar vaak kan ik er toch wel even om grinniken and it lightens the mood c:


    From these ashes, I will rise

    Tbh ken ik je niet echt ontzettend goed, maar als ik je naam ken, komt er wel een positieve associatie naar boven drijven. Ik heb veel goede dingen over je gehoord en je komt op mij altijd over als een genuine, vriendelijk, aardig en lief persoon.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna, lekker ding, je bent zo'n schat van een meid & ik kan ook altijd ontzettend met je lachen op meetings en vrijdag zie ik je weer en ik ben echt hella excited!!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO