•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mirte - jij bent zo'n sterk persoon en ik ben ontzettend trots op je! Ik ben ontzettend blij dat ik je heb leren kennen en dat je een van m'n favoriete en dierbaarste personen bent geworden en ik ben echt hella excited om jou vrijdag eindelijk weer te zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent echt prachtig. Vanbinnen- en vanbuiten. <3 Je hebt naar mijn idee ook altijd een erg positieve vibe en je bent gewoon heel lief! Keep going the way you go, 'cause you rock! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You are wonderful! Je bent echt een hele lieve vriendin en ik waardeer onze vriendschap zeer zeker. Onze gesprekken zijn top en ik kan ook niet wachten om je weer in januari te zien. <3


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij bent echt waar te lief voor deze wereld <3


    A to the Z

    Ik word altijd zo blij als ik jou voorbij zie komen! Je bent echt een geweldige aanvulling van Q en we zouden niet zonder je kunnen!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Anna - je bent leuk, lief, grappig en ik hou echt van jou en je gele jas. Jou busavonturen op snap zijn hilarisch en ik kan niet wachten om je vrijdag eindelijk weer te zien!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind je username echt mooi!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty... mijn mattie (';
    Je bent zo lekker jezelf en je zegt wat je denkt en ik ben trots op je dat je een mastervak hebt gekozen!


    omg selena die gif, yaaas


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Je bent echt een Quizlet OG, en still going strong. Daar mag je trots op zijn.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 21:02 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke username! (:
    En je sig is heel diep en ergens ook wel waar, maar ik heb er toch een andere mening over hehe. :')

    Je tony stark cosplay was echt ooooon point, omg. En de groepsfoto die je deelde op insta is echt geweldig! :')
    Ik blijf erbij dat je schmink skills echt geweldig zijn.

    Laura - je bent een ontzettend gezellige meid en jouw aanwezigheid op Q is gewoon niet meer weg te denken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, ik vind je ontzettend lief en knap en leuk en I'll be your wing woman someday


    From these ashes, I will rise

    Suuuuuuz, je bent heerlijk slim, lief, grappig, wijs en energiek. Jij kan de hele wereld aan volgens mij! Erg bewonderingswaardig. _O_ ❤️

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 23:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •