•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yo je bent oprecht een van de liefste personen die ik ken. Volgens mij heb jij het puurste hart van Q :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft echt lieve complimenten, and I like your username c:

    Wat een leuk profiel! Ik hou van die quote. En je pasfoto is echt heel cute haha


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je bent een super leuk persoon! Makkelijk in conversaties ook, vond ik wel. Hele fijne eigenschap!
    En je interviews zijn ook echt ontzettend tof, keep on going! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yooo, ik heb dit vaker gezegd maar je bent gewoon super lief en ik heb respect voor hoe jij alles handelt. En je kan heel mooie foto’s maken, en ik wil nog steeds meeten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik vind dat je echt hele leuke filmpjes maakt ^^ Ik heb er gisteren die gezien over die bunker tocht en die was echt heel leuk ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent een coole gast hier op Q! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie, leuke kerstige pf. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Filizzzz! Zulke leuke foto's die je stuurde!
    En je bent zo'n toffe, lieve meid! Het is altijd super leuk om met je te praten. You're amazing! ❤️

    Edit: Mattyyyy!
    Oeh, fancy profielfoto!
    Je bent altijd zo gezellig op het forum maar steekt je eigen mening ook niet onder stoelen of banken, wat een heel mooie eigenschap is. You rock, you know that right? Blijf wie je bent, want je bent super!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2018 - 15:46 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahhh je bent zooo lief Yol en je bent zo veel sterker dan je denkt, ik kijk echt naar jou op en vind het fijn om met je te kletsen. You rock!


    The truth is out there.

    Je bent heel erg aardig en je geeft ontzettend lieve complimenten. Ik denk dat Q zonder jou niet kan. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind dat je een hele mooie username en profiel foto hebt ^^ Je lijkt me ook heel aardig ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb geen idee wie het personage is op je profiel(foto), maar ik vind het wel mooi vormgegeven allemaal. Ook de kerstmuts op je foto maakt het wel compleet hehe. :Y)

    Laura, je hebt echt een super fijne aanwezigheid hier op Q en ik hou van jouw schrijfstijl!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je bent altijd heel fanatiek met de Quizlet acties, dat houd Quizlet lekker gezellig!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.