•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yaay, je hebt je oude usernaam weer! Dit is veel leuker, Britty! Hale maakt jou en Jij maakt Hale! Het is gewoon compleet! :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind jou zo’n leuk en positief mens!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik vind jou echt altijd zo gezellig :) Ik vind het ook tof dat je op scouting zit. Scouts hebben toch vaak net een andere kijk op dingen die wel echt te waarderen valt :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ah wat een leuke profielfoto heb je, lekker in de kerstsferen!


    What’s tasty in Busan?

    Maddie - ik mis jou eigenlijk best wel in de klas, maar gelukkig zien we elkaar af en toe nog wel eens rondlopen door school en zie ik je over een paar daagjes weer! Je hebt een ontzettend leuke persoonlijkheid en ik kan altijd ontzettend met je lachen! ♥♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRITT ik mis jou meer! I'm with y'all in spirit en ik ga schaamteloos weer een compliment geven cuz u deserve it and I love you en ik kan niet wachten om je kerstkaartje te ontvangen. <: Also, ik heb zo ontzettend veel zin in vrijdag want gezelligheid en Kerst on steroids. Wat wil je nog meer.


    What’s tasty in Busan?

    Maddielonsel hallo ik heb nog een paar heel mooie foto's van je op mijn telefoon staan en zelfs daarop ben adorable en pretty af en het is niet eerlijk. Maar dat hoor je vrijdag wel joe joe <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mattyyyyy — over drie dagen ga ik je eindelijk meeten, like griep of geen griep I NEED TO HUG YOU. Matts, je bent echt een van m’n fav personen in het leven. Thank you for being awesome. ♥️


    MIRTE SAME TO YOU BETER BEN JE BETER VRIJDAG <3
    Call it cliché, maar je bent zo'n positieve en sterke meid met al je goede voornemens en je werkt zo hard! Ik heb ontzettend veel ontzag voor je bae.


    What’s tasty in Busan?

    JAAA MIRTS <3 Eindelijk gaan we meeten en ik ben bereid je een knuffel te geven zelfs als je ziek bent, want man, ik wil je al idk hoe lang meeten en nu gaat het eindelijk gebeuren. Je bent gewoonweg een geweldig mens en ik vind je te lief, je kan zo goed schrijven en fangirlen over boeken, yo je bent amazeballs

    Zie mijn vorige compliment aan Maddie. *wbw*
    Nee girl, nogmaals, u r awesome en we gaan wel weer de macarena doen op Never Gonna Give You Up

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 15:46 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan je op zich wel uitstaan.

    KIDDING MATTY MY BAE ik vind je zo leuk en grappig en ik heb zoveel zin om je weer te zien. Dan gaan we het hebben over gepureerde Shrek en inderdaad, de macarena dansen op Rick Astley. I'm looking forward to it.


    What’s tasty in Busan?

    Je geeft ontzettend lieve complimentjes en jij bent ook echt leuk met je Kpop en alles. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind jouw usernames, profielfoto's en signatures altijd zo mooi en je geeft ook altijd hele lieve complimentjes aan iedereen ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Ooeh je profielfoto is lekker kerstig

    [ bericht aangepast op 11 dec 2018 - 16:10 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Leuke pf!