•                              

    Ik was de laatste.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 11:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij houdt Quizlet ook lekker gezellig met je reacties op topics of waar dan ook!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind jouw combinaties van usernames en profielfoto's altijd heel erg mooi c:


    From these ashes, I will rise

    Suuz - je bent een schatje en ik vind het echt heel leuk dat wij na 4 jaar weer contact hebben!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittttt girl je bent gewoon amazeballs 💕💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    You're pretty en zo heerlijk vrolijk en actief! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jij straalt altijd blijdschap uit!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xan, we spreken elkaar dan wel niet meer zo vaak als vroeger, maar ik vind je nog steeds een fantastisch persoon. ♥️


    Mirt, bae, na Sinterkerst ben ik alleen maar meer om je gaan geven. Ik vind je simpel gezegd een onwijs lief, leuk, sterk persoon. Never change. 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ik mis jouw blije koppie en gezelligheid best wel sinds sinterkerst (van jullie allemaal trouwens) en ik hoop je snel weer een keer te zien op een meeting of wat anders en anders kom ik wel gewoon naar Groningen om je te stalken! Love youu! ♥


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt I miss you, love you en vind je zo tof he je bent echt a good friend and I Ben forever thankful daarvoor.


    The truth is out there.

    Veer, ik kan zo zo zo veel over jou vertellen — maar uiteindelijk komt alles er op neer dat ik je een geweldig persoon vind, één van m’n favoriete personen zelfs. Damn, jij krijgt het altijd voor elkaar om me weer rustig te laten worden en alles normaals te bekijken / je hebt een fashion sense waar je u tegen zegt (en je bent Hella knap) / je weet me altijd op te vrolijken / je geeft het beste advies en je staat áltijd maar dan ook áltijd voor me klaar. And I love you for that, more than you know. ♥️


    Je houdt Q echt levendig met al je topics/initiatieven! Ga zo door! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je geeft altijd zulke leuke complimentjes ^^ En ook altijd vet lieve reacties op gedichten (kwam ik achter tijdens het sneeuwballen gooien (wbw) )


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je hebt me een leuk kerstkaartje gestuurd! Bedankt daarvoor! (:

    aaaah jij bent echt zo’n aardige ziel op het forum altijd, love that. daarnaast ook eCHT TERING KNAP jezus


    Heaven is a place that we all have