• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Ah, op momenten zoals deze houd ik zo enorm van Quizlet en alle superleuke mensen en yaaayy zoveel positieve liefde-feels *O*



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké, maar waarom is het zo is dat ik al vijf uur in bed lig en nog geen oog dicht heb gedaan — terwijl ik morgen weer ga werken na een slopende griep? Please, universe — give me a teenytiny break?


    •

    Jemig niet nu al de tv aan. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Crochan schreef:
    Oké, maar waarom is het zo is dat ik al vijf uur in bed lig en nog geen oog dicht heb gedaan — terwijl ik morgen weer ga werken na een slopende griep? Please, universe — give me a teenytiny break?


    Na het vanmorgen half zes te hebben zien worden, toch maar opnieuw ziekgemeld. Ugh, lichaam, WHY.


    •

    Hephaistion schreef:
    Woops, ik moet echt leren hoe ik een ruit fatsoenlijk schoonmaak met dit weer, want ik zag alles wazig en het was eigenlijk best wel erg gevaarlijk om zo te rijden.


    Same.

    mood


    A to the Z

    Mentally exhausted and just drained. Ugh. (no_chears)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I fucking did it.
    Nu gaat dit weekend helemaal rocken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Munis schreef:
    Pizza. Check.
    Movie. Check.
    Weekend. Check.


    This again *O*

    [ bericht aangepast op 13 dec 2018 - 17:57 ]

    Hallo energie en motivatie, waar ben je?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ugh, het ov deed vandaag echt niet wat ik wilde.


    Stenenlikker

    Ik kan wel janken, zo slecht als dit heb ik me echt in tijden niet gevoeld. Nog 1,5 jaar volhouden. :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Eigenlijk is het best erg fijn te weten dat dit "normaal" gedrag is. Maakt het niet makkelijker, maar voor nu geeft het een tijdelijke rust in mijn hoofd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die totaal geen zin heeft in kerst en al helemaal niet dat mensen verwachten dat ik iedereen kerstkaarten ga sturen etc. Kerst is sowieso alleen maar commerciele bullshit.

    I fucking hate crushes — I never have them, but when I do, I have a crush on the most inconvenient person ever at the most inconvenient time.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )