• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    Oke, school gebeld. Eindelijk meer informatie dus ik kan nu ECHT beginnen, hehe. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    M'n tante gaat vrijdag haar tattoo laten zetten en nu heb ik zelf ook weer allerlei cravings.


    i really really want to end this shit, i'm so so done with... this. everything. fucking bullshit


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Altijd leuk als je door je klasgenoten wordt genaaid. Thanks guys, door jullie moet de hele klas nablijven omdat jullie te lui waren om naar de les te gaan en dat jullie gelogen hebben over dat het zevende uur vervalt.


    This ain't no place for no better man.

    Holy shit, hoe is dit boek leesbaar. Ik kan het echt niet handelen dat er op halve bladzijde een taal staat en dat dan in drie talen met een hoop afbeeldingen die de tekst ook nog onderbreken. Ik kan er gewoon geen touw meer aan vastknopen en krijg er spontaan hoofdpijn van.


    Stenenlikker

    “Evangeline had decided that she no longer wished to be a page to Lord Darrow, but rather a Crochan witch.”

    Same, Evangeline. Same.


    Ik ben echt een uitsteller.
    On the bright side — diamonds are made under pressure.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    It’s soo cold :W

    lessen voor morgen maken joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Bram Krikke je bent echt een held, JOEJOE.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Moest dit nou?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb het boek besteld. (‘:
    Nu moét ik het morgen wel halen anders geen cadeautjes meer voor mij.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damn, het is alweer bijna 1 januari en ik ben ZO klaar voor het nieuwe jaar — like bring it on universe.

    Maar eerst genieten van het aankomende weekend, which is gonna be amazing.


    De een een paar noppen in z'n enkel, de ander noppen in z'n hoofd. Ze staan iig weer gelijk.

    PENALTY. WOE.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Woops, ik moet echt leren hoe ik een ruit fatsoenlijk schoonmaak met dit weer, want ik zag alles wazig en het was eigenlijk best wel erg gevaarlijk om zo te rijden.


    Stenenlikker