• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2018 - 9:41 ]


    •

    Ik voel me zo ontzettend rot hierover, ben al de hele avond aan het huilen. Maar ik snap mezelf gewoon niet, wat is er nu mis met mij, dat ik nu alles moet gaan verpesten? Het voelt zo ontzettend verwarrend en overhoop in mijn hoofd, alles gaat fout


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Talon schreef:
    Ik voel me zo ontzettend rot hierover, ben al de hele avond aan het huilen. Maar ik snap mezelf gewoon niet, wat is er nu mis met mij, dat ik nu alles moet gaan verpesten? Het voelt zo ontzettend verwarrend en overhoop in mijn hoofd, alles gaat fout





    OTOFT: Bwaaaaah, geen zin in morgen anderhalf uur lang kerstliedjes te moeten spelen!
    Gelukkig vrolijkt muziek van Postmodern Jukebox me wél op. Ik voel me best slecht vanavond eigenlijk. Of, de hele dag al. Eigenlijk sinds zondag al, sindsdat hij weg is en me basically heeft afgewezen. Niet om mij persoonlijk though, maar toch. Het waren wel heerlijke dagen met hem, en dit gestreste leven dat ik verder heb momenteel in combinatie met zeer heftige tourette maakt alles niet bepaald prettig. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Laatste loodjes voor de groepswerken!! ZO HAPPY *O* *O* *O* *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DiNozzo schreef:
    (...)




    OTOFT: Bwaaaaah, geen zin in morgen anderhalf uur lang kerstliedjes te moeten spelen!
    Gelukkig vrolijkt muziek van Postmodern Jukebox me wél op. Ik voel me best slecht vanavond eigenlijk. Of, de hele dag al. Eigenlijk sinds zondag al, sindsdat hij weg is en me basically heeft afgewezen. Niet om mij persoonlijk though, maar toch. Het waren wel heerlijke dagen met hem, en dit gestreste leven dat ik verder heb momenteel in combinatie met zeer heftige tourette maakt alles niet bepaald prettig. :/


    Thank you, I needed that.
    Update: het is uit. Ik heb er dan wel een punt achter gezet, maar het voelt nog steeds ontzettend kut. Nadat ik heb opgehangen nog vijf minuten zitten huilen gewoon.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dus na vanavond blijk je nog cooler dan ik je geromanticeerd had. Ik mis je zo ='(


    I am an idiot, I move.

    Ohmygod, wanneer je bovenbuurman begint te stampen voor het geluidsoverlast van je onderbuurman :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Late night writing sesh yes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Echt geen zin om mijn kot te kuisen en nog minder om de volgende 7 weken thuis te zitten. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zoooooo'n zin in vandaaaaag


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ready when you are.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ohoh, mijn planningblaadjes zijn op, want ik was vergeten dat ze eindigden met het nieuwe jaar, oops.


    Stenenlikker

    Au
    Au
    Au


    From these ashes, I will rise

    Waar blijven mijn schoenen??? Het had allang bezorgd moeten zijn volgens de tijdsaanduiding van de track and trace, grrrr.


    Stenenlikker

    Nomnomnom deze pralines zijn lekkerrrr _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn timing weer.. (':


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn