• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Zometeen met de auto naar Boxtel. Ik vind het toch best spannend om een langer stuk in m'n eentje te rijden.


    Stenenlikker

    Altijd leuk om gewekt te worden door je deurbel -.-
    En dan kijk je en dan zie je niemand staan..
    Ik wil trouwens echt een nieuwe deurbel want deze heeft echt een rot geluid


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Iemand die advies heeft over een IPL laser?


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    well that was a good five minute break i guess i'm just gun continue working on these lessons want een pauze wat is dat HAHA


    A to the Z

    Zijn "Corgi" en "Hoe tem je een draak" er helemaal niet in het Engels of zoiets? :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Net de buurvrouw aan de deur gehad. (Zij belde me vast ook wakker uit mijn slaap)
    Ik heb mijn balkon stoelen terug en zij heeft de step van haar zoontje terug. Leuk dat die werkmannen die tussenschotten van het balkon hebben terug gezet maar ze hebben mijn tafeltje gemold en iedereen zit met andermans spullen. Gelukkig is het nu weer opgelost. Alleen nog even die plant kwijt raken die ik er ineens bij heb gekregen 😂


    "It means no worries, for the rest of your days"

    DiNozzo schreef:
    Zijn "Corgi" en "Hoe tem je een draak" er helemaal niet in het Engels of zoiets? :c


    How tem je een draak wel, How to train your dragon. Eerste film heb ik op DVD en is gewoon in het Engels te bekijken. In de bioscoop draait de Engelse versie minder vaak naar mijn idee dan de Nederlandse versie.


    Physics is awesome

    Heel leuk dat oma er is, maar ik hoef niet alles samen te doen. Even een moment voor mezelf buiten slapen en wassen & aankleden, waardeer ik zeer. Want het is onbeleefd om achter de laptop te gaan dus dat doe ik ook niet. Maar net zoals de kat, ben ik een beetje mijn huis kwijt.

    Volgens mij ben ik iets teveel een gewoontedier wat dat betreft.


    Physics is awesome

    Ik heb net een spin weg gehaald uit mijn slaapkamer. Wel met een stofzuiger maar i did it. Even een schouderklopje want ik ben als de dood voor spinnen (A)

    //
    Deze ramen zijn zo vreselijk slecht schoon te krijgen. Er blijven altijd wel strepen achter. En perfectionistische ikke kan dat echt niet hebben. Maar ik vind het prima zo. Ben dr klaar mee 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    honestly a bit annoyed by some people
    but what can u do

    MacGyver schreef:
    (...)

    How tem je een draak wel, How to train your dragon. Eerste film heb ik op DVD en is gewoon in het Engels te bekijken. In de bioscoop draait de Engelse versie minder vaak naar mijn idee dan de Nederlandse versie.


    Ik ging nog even verder zoeken maar kan de Engelse versie van Hoe Tem Je Een Draak 3 niet bij Kinepolis Emmen vinden. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    New username who dis?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zoooo'n goede film <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Why are those kpop girls so cute and pretty. *.*


    One Who Travels A Higher Path.

    What a fun day


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.