• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Zo op de fiets nog even naar de stad, lekker van de het weertje genieten ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2019 - 16:27 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jeezes, als je misschien eens goed leest en niet alles snel snel doet, dan hoef ik niet steeds om aanpassingen te vragen en vragen te beantwoorden die ik in mijn eerste mail al had toegelicht. Professionaliteit, uhu.


    Ik wil een tuin vol egels

    Knie deed gisteren een beetje pijn en vandaag had ik een naar gevoel erin tijdens het sporten. Wel bezorgd aangezien het de knie is die gekneusd is geweest.

    Sporten ging mede daarom niet helemaal lekker.


    Physics is awesome

    Ugh. Verhuizen lijkt peanuts tot je je hele huisraad drie trappen op moet slepen.. Ik ben kapot 😪


    26 - 02 - '16

    Would anyone really care if I'd disappear? Maybe for a day or two but yeah, not longer than that.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voel me zo emotioneel #Somber

    ^Ook stoere chicks kunnen verdrietig zijn mensen!^

    Wat is er met me gebeurd zeg? Een jaar geleden was ik nog een ontzettende bankhanger en vandaag was ik teleurgesteld omdat ik niet kon sporten.


    I am an idiot, I move.

    Morrigann schreef:
    Would anyone really care if I'd disappear? Maybe for a day or two but yeah, not longer than that.


    I would.


    •

    Fucking.Wannabes. I'm frustrated as fuck. Eerst moet het grote deel van de Westerse bevolking er niets van hebben en nu opeens een hype aan Koreaanse media. Stelletje conformistische schapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Reverberation schreef:
    Life is Strange is echt zo'n goede game mijn god. Doet me heel erg denken aan firewatch.

    Same! Jammer dat je ervoor moet betalen op een gegeven moment... Daar ben ik niet van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesssss, eindelijk Bohemian Rhapsody en A Star Is Born kunnen downloaden - deze vanavond/morgen maar weer even gaan kijken!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pfff ik moet echt beginnen typen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    like can u be in love with someone you haven't even met - cause the list keeps on growing lmao
    \\
    tot en met japan elke maand wel een concert - living the life *O*

    Dit is echt zo krom geregeld...
    En het demotiveert me enorm

    //
    Ik ben benieuwd naar die verjaardag morgen..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik haat dit essay nu al. Al begin ik gelukkig een beetje te weten wat ik nu precies wil.


    Stenenlikker