• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Morgen heb ik het gesprek en ik ben op zich nog aardig kalm. Waarschijnlijk ben ik morgen zo zenuwachtig als wat, maar nu gaat het goed.


    Physics is awesome

    Oke ik voel me nu super kut.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt, waarom zijn kerels zo [insert die groene kotsemoji] wanneer een vrouwelijke stagiaire in de klas komt? Like, wat is er mis met hun? Ben benieuwd of de groepen van morgen ook zo erg zijn. Verder wel toffe vakcoach, , echt een geweldig mens.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oke maar er is echt geen video game franchise met een betere soundtrack dan Animal Crossing


    Caution first, always.

    Voor de honderdste keer: mam, ik weet wat ik doe. Vertrouw me maar en bestook me alsjeblieft niet continu met telefoontjes en whatsappjes waarin je je eigen manier blijft doordrammen. Ik ga verhuizen, het is mijn huis huis en het gaat op mijn manier.


    26 - 02 - '16

    London was so amazing and I really don't want to leave noooo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt zo blij met mn nieuwe xbox. Eindelijk een beetje leuke games, en niet alleen maar van die shooters.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ok, eigenlijk is m’n to do lijst gigantisch, maar vanavond ga ik gewoon lekker bankhangen, lezen en Hella op tijd naar bed.


    •

    Ik moet toch even proberen om te mediteren of wat dan ook, want deze gevoelens die ik heb is niet gezond. Ik moet leren om bepaalde dingen van mij af te zetten en mij te concentreren wat ik wel heb en naar het positieve kant te kijken.
    Adem in en adem uit.
    Probeer de negatieve dingen van je af te zetten.
    Whoosha zelfkennis en zelf ontwikkeling zijn het belangrijkste, maar dat gaat niet als er bepaalde dingen in je weg zitten. Meh, ik maak mij veel te druk om dingen, hou op!


    One Who Travels A Higher Path.

    Zoo slecht geslapen. Nu maar hopen dat ik niet in slaap val op werk :”)

    Ik ben zo blij met mijn outfit voor MPS! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Helemaal kapot, gelukkig al wel bijna klaar met humpday maar jeetje wat is dat weer wennen na de vakantie


    Life is a beautiful struggle

    Gesprek ging voor mijn gevoel heel goed en ik dacht dat zij dat ook vonden, maar ik ben het niet geworden.


    Physics is awesome

    Bah wat ben jij misselijk makend, gisteren mij berichten lopen sturen of ik donderdag voor je in kan vallen, geef ik aan dat ik donderdag vrij ben. Nu ben je hier en dan komt er geen eens een hoi vanaf, maar kan je dat wel ineens zeggen tegen een andere collega? Als je zo arrogant doet maak je mij echt woest. Denk maar niet dat ik nog eens een keer een paar uurtjes voor je inval. Bekijk het lekker als je niet eens normaal gedag kan zeggen.


    Life is a beautiful struggle

    Fucking toeristenroute na een lange dag stage is niet waar ik op zit te wachten, maar ja, die kutbus reed niet en ik had geen zin om nog langer te moeten wachten uuuuugh.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO