• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    aaaaa de Devil May Cry 5 hype is zo real <3


    Caution first, always.

    wanneer je bepaalde acteurs/actrices in andere films/series ziet (terwijl je dit niet wist of was vergeten): fangirl momentje hoor hhahaha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En dan hoor je dat je hond spoedig geopereerd moest worden door een infectie in haar baarmoeder. Fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spelletjes met tijdsdruk zijn zo niet mijn ding....


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Fijn dat mijn knie zich beter voelt, alleen nu is mijn nek naar aan het doen. Kunnen we de rare pijntjes niet iets meer spreiden, lichaam?


    Physics is awesome

    Ik weet niet in hoeverre ik spijt ga krijgen van mijn laptop niet meenemen, want ik ben weer meer into gaming en ga dat dus missen..
    Er staan wel drie musicals tegenover, waaronder misschien Blagden zien performen in een van ze. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tuurlijk, zet de deur nóg verder open. Het is al zo lekker warm hier... -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wat dom. Ik waarschuw iedereen voor de steile trap en juist ik flinker het eerst door naar beneden au au au.


    26 - 02 - '16

    Wat een vreselijke dag.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zangetsu schreef:
    Wat een vreselijke dag.


    ^Why? :c^

    okay, fuck it, ik schrijf deze ook wel en kies later wel met welke ik verder ga.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben echt zo'n iemand die commentaar geeft bij dit soort films (haaien films vooral) en ik heb hier toch wel lichte lol mee.
    Oh, en mijn moeder doet ook gezellig mee.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    En dan lig je te janken omdat je je zo dom voelt dat je niet meer naar school gaat door depressie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Volgende week komt de nieuwe episode pas! #storyofmylife


    Physics is awesome

    Ik ben echt zo in de war doordat ik de activiteiten van twee dagen heb omgewisseld, damn. Maakt wel weer duidelijk dat ik een enorm gewoontedier ben, haha.


    Stenenlikker