• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Waarom ben ik zo geneigd om te zeggen dat ik geen vrienden zo wil zijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Ik haat mezelf echt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ahdhdksjfhd hij denkt er nog steeds over na, zo lief! ❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me zo gezegend met dit jongens

    [ bericht aangepast op 24 feb 2019 - 21:33 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Een opvouwbare smartphone voor 2299 euro. Excuse me what the fuck.


    26 - 02 - '16

    Even wat afleveringen gedownload op Netflix, gezien ik toch best lang in de bus zit - kan in totaal (heen- en terugweg) 3 afleveringen van 40 min per stuk kijken . Echt hoor, waarom is het OV zo kut?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2019 - 22:11 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren was zo gezellig echt iedereen was er we hebben gelachen gezongen gefeest tot de ochtend(vroege middag) uurtjes. Hele goede bday was het ^^ Gezegend met al die liefde om me heen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Wil ik lekker gaan fietsen met dit weer, maakt mijn fiets opeens onverklaarbare geluiden, waardoor ik toch met de bus moet. Want ik ga geen 20 km fietsen als er iets mis lijkt te zijn met mijn fiets...


    Stenenlikker

    FUDGE IM SO FREAKING NERVOUS OMFG PLEASE LET THIS BE OVER
    PLEASE LET ME LOOK BACK AT THIS COMMENT IN ABOUT AN HOUR AND BE HAPPY AF BECAUSE I'M GOING TO CRY OTHERWISE
    send help

    ParkChanyeol schreef:
    FUDGE IM SO FREAKING NERVOUS OMFG PLEASE LET THIS BE OVER
    PLEASE LET ME LOOK BACK AT THIS COMMENT IN ABOUT AN HOUR AND BE HAPPY AF BECAUSE I'M GOING TO CRY OTHERWISE
    send help


    GURL I PRAYYYY
    HALA HALA


    A to the Z

    Urg, ik haat dit gevoel. Ik verveel mij dood, terwijl ik dingen moet doen. :'D Volgens mij kan ik al die vrije tijd niet meer aan. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Lmao. Sure beledig mij maar steeds als eerst, en dan gaan janken als ik terug bijt.

    Rot lekker op, mij steeds beledigen en shit, maar gaan janken als je het terugkrijgt.

    Hypocriet.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    ParkChanyeol schreef:
    FUDGE IM SO FREAKING NERVOUS OMFG PLEASE LET THIS BE OVER
    PLEASE LET ME LOOK BACK AT THIS COMMENT IN ABOUT AN HOUR AND BE HAPPY AF BECAUSE I'M GOING TO CRY OTHERWISE
    send help

    I AM GOING TO DIE ON THE 12TH OF APRIL AND IM TOTALLY FINE WITH THAT

    Goddd ik ben gesloopt — echt, dingen die vroeger zo leuk waren op de basisschool, zijn als leerkracht echt The Hell.


    •

    Rodent schreef:
    Goddd ik ben gesloopt — echt, dingen die vroeger zo leuk waren op de basisschool, zijn als leerkracht echt The Hell.


    Herkenbaar... Echt herkenbaar...


    It's never gonna happen, Guys.