• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Life is Strange is echt zo'n goede game mijn god. Doet me heel erg denken aan firewatch.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ergens voelt het zo verlossend dat ik niet meer naar hem om hoef te kijken maar op sommige momenten voelt het zo.. alleen

    Dag 350 zonder jou. Verdomme papa. Je wilde zo graag de lente meemaken, en je was zo dichtbij. Verdomme verdomme verdomme.

    Ugh. Ugh. UGH. Waarom huil ik hierom?


    •

    Dit is zo raar.


    26 - 02 - '16

    Zit vandaag zo lekker in mijn vel ^^ Lekker gegeten lekker muziek gemaakt. Can life get any better? *O* (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ons oude huis staat te koop nadat het verbouwd is en ik heb net de foto's gezien. Het is zo mooi geworden! Maar nu heb ik wel heimwee naar ons oude huis.


    Physics is awesome

    Oké, I'm feeling great. Ik voel me sterker dan ooit en ik weet niet of het een opwelling is of dat ik oprecht beter af ben nu maar goed, just go with te flow, right? c:

    My last half an hour of being 21 ....


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als ik een "hele" dag ben weg geweest, betekent dat niet meteen dat ik gezellig met je wil kletsen. Dat wil jij, maar vroeger wilde je dat ook niet. Vroeger kwam je uit werk, dan ging je of slapen of iets anders doen. Later was je wel geïnteresseerd en toen wilde ik niet want toen was ik een tiener en had ik echt zoiets van, waarom wil je dit allemaal weten?

    Maar het lijkt wel alsof gedrag wat niet bij andere mensen mag van jou, jezelf wel mag doen. Toen ik nog werkte, stond ik gemiddeld 6 uur per dag en was druk bezig. Om de een of andere reden vond je dat minder zwaar dan het werk wat jij deed, er was ook inderdaad een verschil voor jou was jouw baan mentaal zwaar en voor mij vooral fysiek. Maar na een hele dag werken, wilde ik me gewoon terug trekken en even gewoon alleen zijn. Juist dan leek het wel alsof je gewoon aandacht eisde. En jij zegt ook zo vaak als je achter de laptop zit "Even wachten, ik ben bezig". Dus waarom moet ik dan altijd meteen aandacht voor jou hebben als je die min of meer eist?

    Daarom vond ik het ook fijn dat ik op stond, voordat jij op stond. Een stil huis, leek me beter aan mijn planning te houden en hoefde met niemand rekening te houden qua ontbijt of wanneer ik me ging aankleden en wassen. Ik vond het niet leuk om zo vroeg op te staan, maar ik besef me nu wel dat het soms wel relaxter was qua hoe het dan ging qua ochtendroutine.

    Het is dat ik de laatste tijd merk dat we in dingen verschillen. Ik hou er niet van als iemand zich ermee bemoeit als ik ga koken, zo vaak doe ik het niet, maar er is nog nooit iets ergs gebeurt terwijl ik aan het koken was. Het lijkt soms alsof je, je overal mee wil bemoeien als ik ermee bezig ben en dat vind ik soms zo vermoeiend en irritant. Je wil dat ik zelfstandiger word en vervolgens doe je precies het tegenovergestelde. Daarnaast als papa kookt, bemoei je, je er ook niet mee. Waarom dan wel bij mij? Het voelt soms echt alsof je gewoon zit te wachten op het moment dat er even iets niet goed gaat en dan erbij bent en het mij meteen kan vertellen. Ik zie ook wel dat er wel eens dingen mis gaan, maar met alles is dat het soms gaat met vallen en weer opstaan. Dan heb ik niet iemand nodig die iedere val gaat benoemen en even gaat uitlichten.

    Daarbij vind ik die opmerkingen als "Je hebt niks gedaan vandaag" echt klote. Ik heb wel wat gedaan vandaag, ik ben naar een sollicitatiegesprek geweest en mijn uiterste best gedaan. Dus dat soort opmerkingen motiveren niet en hebben juist een averechts effect.



    Physics is awesome

    Jongens, het is zo lekker weer (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Godver, ik heb net een van m'n handremmen kapot getrokken, omdat er opeens een eikel van links kwam aanscheuren en ik dus keihard op m'n remmen moest...


    Stenenlikker

    I'm 22 (wbw) *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil zo graag het zonnetje in jeetje D:


    Life is a beautiful struggle

    Ok, maar er is toch niets fijners dan een opgeruimde inbox?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2019 - 14:53 ]


    •