• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Tentacula schreef:
    love this username


    I love us.


    •

    Heb ik de hele dag compilations en clips van The Guy Who Didn't Like Musicals gekeken? Jep.
    Had ik andere dingen die ik moest doen? Jep.
    Do I regret anything? No way in hell want kunnen we even praten over de vocals van Mariah, maar als Lauren Lopez voor mijn deur zou staan zou ik het meteen uitmaken met mijn vriend en haar trouwen ugh

    [ bericht aangepast op 17 feb 2019 - 20:26 ]


    From these ashes, I will rise

    Ik ben weer aan het schrijven en het is heerlijk :3


    I am an idiot, I move.

    Luizenmoeder en dan meteen m’n bed in. I need sleep en morgen gaat een drukke dag zijn met maar tien minuten pauze. Cry.


    •

    Zó klaar voor De Luizenmoeder. Een van de beste Nederlandse programma's, echt waar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I need more episodes of The Umbrella Academy.

    Arcenciel schreef:
    I need more episodes of The Umbrella Academy.

    Same!

    --

    Ik kan Echt uren besteden aan Overwatch League kijken. Wauw. 👀👀


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ok, iets (anderhalf uur) later slapen dan verwacht, but it’s all for the greater good.


    •

    waarom doen mijn ogen pijn. don't tell me it's hooikoorts


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn you movie... Ik was nog niet bezig met bawling my eyes out, maar toen moest je zo nodig een hele pijnlijke flashback van zijn hele leven laten zien en begon ze nog te huilen en God knows dat huilen in animes echt vele malen hartverscheurender kan zijn dan die zielige traantjes die acteurs in het echte leven laten. Damn you...


    From these ashes, I will rise

    Een dagje niets doen staat meteen gelijk aan hoofdpijn
    Whyyyy. Meh.

    oh wow Q is wel echt sneller nu


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Blessed with these good vibes


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yaay, voedselvergiftiging van de restjes Chinees van gister.... heb al de hele dag last van mn buik ):


    Stenenlikker

    Vrijdag tomatensoep gemaakt en vandaag pastasalade. Iets te enthousiast geweest met de knoflook vandaag.

    Vandaag het telefoongesprek gehad en ik mag langskomen. Ik ben zo blij, ik hoop echt dat, dat gesprek ook goed gaat. Maar ja, vorige keer ging het eerste gesprek ook goed en werd ik het toch niet na het tweede gesprek. Maar ik houd goede hoop.

    Morgen naar Workfast en ik heb goed nieuws dus dat voelt goed.


    Physics is awesome