• Game Of Thrones





    The list of games:

    1. Rozenthee || Cersei Lannister
    The Final Season

    Dit is de officiële topic van het einde van Game Of Thrones. (Er zijn natuurlijk andere topics, maar die zijn helaas uitgestorven en ik vond dat deze laatste seizoen van Game Of Thrones wel een eigen eerbetoon kon krijgen). U bent van harte welkom.

    Hier in dit topic kunnen we met zijn allen fangirlen, huilen over de toekomstige doden, over de serie praten en natuurlijk SPOILERS.
    Een kleine waarschuwing voor iedereen. Als iemand de nieuwe aflevering heeft gezien en je wilt er over praten, graag in een spoiler zetten.

    Wanneer komt deze prachtige seizoen 8 uit? Nou vandaag in America dus (14 - 4 - 2019)!! (Ik neem aan dat veel van jullie dat al wel wisten. :p ) Maar goed, wij kunnen dat dus morgen kijken in Nederland en ik kan niet wachten! Dus wie wilt met mij mee fangirlen? ^^

    Daarnaast even een vragenlijst:
    - Wie is jouw favoriete personage?
    - Wie wil jij graag dood zien?
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?

    Tot slot, is het misschien wel leuk om een klein spelletje te spelen. Ik geef 25 credits weg aan de persoon die het juist heeft aan het einde van Game Of Thrones, waarop de gekozen personage op de troon zit. (Aan de mensen die mee willen doen, moeten dan even melden in hun reactie's en die zet ik dan in een lijst + als iemand mee wilt doneren, mag dat ook altijd. Stuur dan wel een privé bericht.)

    Let's, have some fun! ^^






    Winter is coming

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 18:23 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Aaaah, ik ben zo hyped! Ik weet alleen nog niet wanneer ik kan kijken, want wij hebben geen Ziggo en mn stiefpa wilt perse nederlandse subtitels, dus daar zal ik eerst op moeten wachten voor ik m kan downloaden.

    Ik zal je lijstje trouwens later nog invullen ^^

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 14:47 ]


    Stenenlikker

    Gooi me maar op de lijst want ik ben echt hyped <3

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Cersei Lannister <3
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Op dit moment eigenlijk niemand. Zelfs de personage's die ik wat minder vind, horen er gewoon in? Idk. Misschien kom ik later nog op iemand.
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Ik heb zo ontzettend veel theorieën gehoord, dat ik het niet eens meer weet. Cersei is een grote kanshebber om dood te gaan, door de profetie. Ik denk dat Sansa het einde gaat halen, evenals Tyrion.
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Littlefinger die tegen Cersei zegt "Knowledge is power" waarop Cersei hem bijna zijn keel laat doorsnijden. Tbh, eigenlijk elke scene met Cersei of Ramsay.
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    DIE ENE WAARBIJ SAMWELL DE POTTEN VERVANGT VAN DE MAESTERS WANT IK BEN NOG STEEDS MISSELIJK
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Ik hoop met heel mijn hart op Cersei, maar ze zit er al. Eigenlijk denk ik dat niemand wint en de troon verwoest wordt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    @Hephaistion: Dat is jammer!! D: Hopelijk kan je het snel kijken! Anders is het echt een kwelling! Is helemaal goed. Ik ben benieuwd naar je lijstje. ^^
    @Rozenthee: Is goed. Ik zal straks even het topic updaten. ^^ Leuk om te zien naar je antwoorden! Mijn antwoorden zal straks ook komen, hehe.


    One Who Travels A Higher Path.

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Theon en Tyrion
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Cersei en Dani, Cersei is nu gewoon irritant en Dani omdat al mijn vrienden dan gaan huilen haha
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Dani en Jon gaan sws dood, ik denk alle Lannisters (rip Jaime)en ook Sansa
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    De scene dat ze een wight naar Kingslanding brachten, de angst op Cersei's gezicht was echt mooi.

    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    Uh duh red weddinh
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Gendry / Targaryen baby van jon en dani

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 17:38 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Jaaaaa, ik ben echt super excited!
    Bij ons wordt het automatisch gedownload, dus morgen na stage ga ik meteen kijken!

    Het vragenlijstje vul ik later even in, want ben druk met school atm.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oeh, dit topic mag er zeker zijn! Ik ben erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren dit laatste seizoen, dus ik fangirl graag mee. (:

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Loras en Arya
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Cersei
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Ik denk dat iedereen uiteindelijk dood gaat.
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Het moment dat Arya wraak nam op Walter Frey. Daarnaast blijft het stukje met "Tell me, when will you'll be having your friend?" in seizoen 1 ook erg gaaf.
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    Goh, dat weet ik niet meteen te zeggen.
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Niemand, omdat ik dus het idee heb dat iedereen dood gaat.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Heartbroken en super enthousiast op hetzelfde moment. :c Ik ga pas morgenavond kunnen kijken, jammer genoeg, want ik heb morgenmiddag een operatie, jakkie.

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Niet Sansa en Arya (in vorige seizoenen wel, maar ik vond hun verhaallijnen van vorig seizoen maar mweh) in elk geval, maar voor de andere heb ik weinig voorkeuren. Dat is het prachtige aan GOT - er zijn zoveel enorm ronde en dynamische personages.
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Cersei, Jaime (breaks my heart to say, want ik hou van Jaime, maar het lijkt me een mooi einde voor hem), Daenerys en eigenlijk ook Jon. Iedereen verwacht ergens dat hij niet gaat doodgaan, maar het zou echt verassend zijn mocht het wel gebeuren. En één van de Stark-kinderen. Het zou m'n hart ook breken, maar het lijkt me het meest realistisch.
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Dany gaat denk ik echt dood gaan. Cersei en Jaime ook. Jon misschien, maar waarschijnlijk niet. Arya en/of Sansa. Beric Dondarion sowieso, denk ik. Varys en Melisandre ook. Sowieso blijven één of twee van de overgebleven Stark-kinderen leven (maar ik weet niet wie). Tyrion? Hm. Wellicht dood, maar het zou me ook niet super hard verbazen mocht hij blijven leven.
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Chaos is a ladder. Absoluut the meest "wtf" scène van de serie.
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    Red Wedding. Ik had een crush op Robb, oké? :c
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Geeeeeeen idee, als er al iemand op gaat zitten. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah! Al hele leuke reacties! Erg leuk om jullie antwoorden te zien en ik ben benieuwd naar meerdere mensen hun antwoorden. ^^ Sommige van jullie kunnen dus al snel kijken. Ik ben benieuwd naar jullie reactie morgen. (: Zelf kan ik morgenochtend/middag kijken. (Eigenlijk moet ik studeren, maar voor Game of Thrones ga ik even een uitzondering maken hehe.) Daarnaast heb ik de topic weer ge-update, dus als mensen nog een gokje willen wagen, wie op de troon gaat zitten. Dan moet je dat even in een reactie zetten. ^^

    Dit is mijn vragenlijst:
    - Wie is jouw favoriete personage?
    Dat zijn er dus drie: Dani, Tyrion en Jon.

    - Wie wil jij graag dood zien?
    Cersei. (I'm sorry), maar zij is echt een bitch, maar wel een slimme, haha. Dus ik hoop wel dat ze een eervolle dood krijgt, want ze heeft wel veel gepresteerd.

    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Ik twijfel erg. Ik hoop oprecht dat Tyrion het overleeft, want hij is gewoon geweldig. Mijn hart zou wel breken als hij doodgaat. Dani zou dood kunnen gaan, maar ik zou niet verrast zijn als ze het overleeft. Jon precies hetzelfde, die is ook echt een twijfelgeval. Ik hoop dat niemand dood gaat, maar we kennen Game of Thrones. :'D Niemand overleeft daar, haha. Ik zou het echt niet weten. XD

    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Elke keer als ik die scene kijk, breekt mijn hart voor Tyrion. Deze scene vind ik dan ook echt het mooist. Dat Dani Tyrion haar rechterhand/betrouwbaarste adviesuier benoemt. Eindelijk krijgt hij dan ook erkenning, acceptatie van iemand, terwijl hij dat nooit in zijn leven heeft gekregen. Het heeft weinig woorden, maar de sfeer en gezichten spreken dan ook boekdelen. Zo mooi!

    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    Dat Samwell Jorah's huid ging genezen. Dus zijn huid (besmette huid) af ging snijden. Ieuw..... Ik kan het nog steeds voor mij zien. O.O

    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Ik heb echt zo'n gevoel dat niemand op de troon gaat zitten, maar dat is voor de hand liggend lijkt het wel. Dus ik denk Jon of iemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    - Wie is jouw favoriete personage?
    Podrick! Haha ik weet niet er is iets aan Pod waar ik altijd van moet lachen
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Cersei
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Dany en Cersei Halen het niet. Ook Arya misschien wel niet. Bran ook niet. Tyrion wel Sandor, Sansa, Samwell, Gilly ook allemaal wel. Jaime ook.
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Sansa en Jons reünie op Castle Black.
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    The mountain die Oberyn vermoord.. Just. Ieuw.
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Hmm lastig. Jon?

    [ bericht aangepast op 14 april 2019 - 18:47 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik kijk hier zooooo naar uit! Vul de lijst later eens in, moet eens goed nadenken :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb met m'n domme kop afgesproken om de afleveringen te kijken met m'n moeder en vriend, maar omdat m'n ouder op vakantie gaan kan ik pas over twee weken kijken...
    Vul de lijst later in!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik zou graag op het lijstje staan :D
    - Wie is jouw favoriete personage?
    Daenerys en Tyrion
    - Wie wil jij graag dood zien?
    Als eerst Euron fucking Greyjoy. En het liefst op de meest barbaarse manier. Daarna The Mountain en hopelijk wordt hij levend verbrand door zijn broer! Ik verwacht het toch van GoT voor zo’n ironisch einde c:
    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?
    Ik vermoed dat Daenerys, Cersei, Grey Worm en The Hound het niet zullen halen... ik hoop dat ik zo fout zit en dat ze het allemaal zullen halen...
    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Ik denk dat het was wanneer Cersei de Sept van Baelor opblies. Dat was gewoon ongelofelijk. Ik had er geen woorden voor. Jammer dat Margaery en haar familie erbij zijn omgekomen en dat Tommen kort daarna ook zelfmoord pleegde maar die scene was gewoon op mijn geheugen gegrift. Meesterlijk gewoon.
    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    De scene waar Samwell Jorah van zijn greyscale bevrijdt. Die scene laat mij zo hard cringen waardoor mijn tenen ervan krullen!
    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?
    Sterk vermoede dat het Jon zal zijn. Oftewel Jon, oftewel zal troon vernietigd worden!

    Game of Thrones is gewoon DE serie van alle series. Het hoogtepunt uit 2019


    Lolita

    @Trystane: Waarom deed je dat? D: Dat dus nooit doen. Nouja, als je echt een serie kan kijken, waarop je kan wachten, maar dit is Game of Thrones. Dan wil je gewoon snel kijken. :'D In ieder geval, dat wil ik dan, dus dan ga ik ook met niemand iets afspreken. XD
    @Cherrypieces: Is goed, maar dan moet ik wel even weten wie jij denkt dat op de troon gaat komen? Anders kan ik je niet op de lijst zetten.

    Oke, ik heb de aflevering gekeken.... Dus spoiler voor de mensen die het nog niet hebben gezien. Game of Thrones: Seizoen 8, aflevering 1.


    First of all, it was satisfying om er naar te kijken. Er waren momenten (scenes) die snel, maar wel mooi afgewerkt waren. En dat is wel logisch wat er nog moet gaan komen. XD
    Maar oke, wie vond dat Sansa en Dani bepaalde momenten echt bitchy naar elkaar keken of spraken? :'D Ik vond het echt geweldig, maar ik snap Sansa ook zeker wel. Je kan niet meteen iemand vertrouwen die met haar leger en draken naar Winterfell gaat komen zonder enige bedoelingen.
    Daarnaast arme Samwell... Hij was eerst zo blij om Dani te ontmoeten en dan hoort hij van haar dat zijn broer en vader door haar toedoen gedood zijn. Zijn gezicht... En dan nog Jon die nu eindelijk de waarheid van zijn bestaan kent... Ik weet niet wat met die verhaallijn gaat gebeuren, maar ik ben al erg benieuwd naar hoe dat gaat uitpakken. Ik vind het ook al helemaal geweldig dat elke vrouw al ziet dat Jon verliefd is op Dani. :'D Je ziet het over zijn hele gezicht.
    En de drakenrace van Dani en Jon was echt top en gaaf. En dan Drogon zijn gezicht, hahahahahahaha. Like, you motherfucker, if you hurt my mommy bro! (Toen ze zoenden).
    Ik was Yara (whoops) al helemaal vergeten, maar ik ben blij dat ze wel gered is en ze nu veilig is door Theon. (En dat was dus één van de scenes die ik bedoel dat het mooi is afgewerkt, want er gaat al zoveel gebeuren in de serie) En Cersei.... Ja, zij gaat natuurlijk weer verder plannen.
    En Bran is gewoon een pain in the ass. Ik vind hem echt..... urg.
    Ik had trouwens wel meer verwacht de reünie tussen Jon en Arya. Ik weet niet. Het was erg mooi om die twee weer samen te zien, maar het was anders dan tussen Sansa en Jon, toen die twee elkaar zagen.
    En dan het einde was echt weer Game of Thrones met dat dode jongetje en die armen. Als teken/waarschuwing van de white walker.
    Maar al met al was het echt weer een gave aflevering! Ik ben benieuwd naar aflevering 2. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2019 - 14:15 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    - Wie is jouw favoriete personage?

    Sansa - Jon - Daenarys en Arya

    - Wie wil jij graag dood zien?

    Absoluut Cersei, ik heb een grote hekel aan haar. En de oom van Theon Greyjoy.

    - Welke personages denk jij gaan het overleven en welke niet?

    Ik vermoed dat Daenarys dood gaat, samen met Jamie en Cersei. Verder denk ik dat Bran ook niet heel lang meer gaat leven maar dat hij zichzelf opoffert aan the night king ofzo.

    - Wat is jouw favoriete scene van Game of Thrones?
    Het moment dat Daenarys eindelijk voet zet op Dragonstone en het moment dat Sansa kiest voor haar familie en Littlefinger vermoord.

    - Wat is jouw smerigste scene die je totaal niet wilt herbekijken van Game of Thrones?
    Het gevecht van the mountain en the red viper..... Vooral de dood van hem....

    - Wie denk jij gaat op de troon zitten op het einde van Game of Thrones?

    Uiteindelijk denk ik dat Tyrion en Sansa samen op de troon komen. Dat zou ik tenminste het perfecte einde vinden.


    How do you know; great and wisely weaselman?

    Sadira schreef:
    @Trystane: Waarom deed je dat? D: Dat dus nooit doen. Nouja, als je echt een serie kan kijken, waarop je kan wachten, maar dit is Game of Thrones. Dan wil je gewoon snel kijken. :'D In ieder geval, dat wil ik dan, dus dan ga ik ook met niemand iets afspreken. XD
    @Cherrypieces: Is goed, maar dan moet ik wel even weten wie jij denkt dat op de troon gaat komen? Anders kan ik je niet op de lijst zetten.

    Oke, ik heb de aflevering gekeken.... Dus spoiler voor de mensen die het nog niet hebben gezien. Game of Thrones: Seizoen 8, aflevering 1.

    First of all, it was satisfying om er naar te kijken. Er waren momenten (scenes) die snel, maar wel mooi afgewerkt waren. En dat is wel logisch wat er nog moet gaan komen. XD
    Maar oke, wie vond dat Sansa en Dani bepaalde momenten echt bitchy naar elkaar keken of spraken? :'D Ik vond het echt geweldig, maar ik snap Sansa ook zeker wel. Je kan niet meteen iemand vertrouwen die met haar leger en draken naar Winterfell gaat komen zonder enige bedoelingen.
    Daarnaast arme Samwell... Hij was eerst zo blij om Dani te ontmoeten en dan hoort hij van haar dat zijn broer en vader door haar toedoen gedood zijn. Zijn gezicht... En dan nog Jon die nu eindelijk de waarheid van zijn bestaan kent... Ik weet niet wat met die verhaallijn gaat gebeuren, maar ik ben al erg benieuwd naar hoe dat gaat uitpakken. Ik vind het ook al helemaal geweldig dat elke vrouw al ziet dat Jon verliefd is op Dani. :'D Je ziet het over zijn hele gezicht.
    En de drakenrace van Dani en Jon was echt top en gaaf. En dan Drogon zijn gezicht, hahahahahahaha. Like, you motherfucker, if you hurt my mommy bro! (Toen ze zoenden).
    Ik was Yara (whoops) al helemaal vergeten, maar ik ben blij dat ze wel gered is en ze nu veilig is door Theon. (En dat was dus één van de scenes die ik bedoel dat het mooi is afgewerkt, want er gaat al zoveel gebeuren in de serie) En Cersei.... Ja, zij gaat natuurlijk weer verder plannen.
    En Bran is gewoon een pain in the ass. Ik vind hem echt..... urg.
    Ik had trouwens wel meer verwacht de reünie tussen Jon en Arya. Ik weet niet. Het was erg mooi om die twee weer samen te zien, maar het was anders dan tussen Sansa en Jon, toen die twee elkaar zagen.
    En dan het einde was echt weer Game of Thrones met dat dode jongetje en die armen. Als teken/waarschuwing van de white walker.
    Maar al met al was het echt weer een gave aflevering! Ik ben benieuwd naar aflevering 2. ^^

    Het was ook zeker stom, maar als ik had gezegd dat ik het alleen zou kijken had ik sws boze blikken gekregen, haha. Anyways, zolang ik de eerste aflevering nog niet heb gezien (en de spoilers kan ontwijken) heb ik nog niet heel erg die drang van 'IK MOET KIJKEN. NU. NU. NU!'


    There are poems inside of you that paper can't handle